Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riita miehen kanssa, hänen veljensä häihin minulle korkkarit vai ei (toivun jalan murtumasta)

Vierailija
19.11.2017 |

Eli minulla oli jalka murtunut ja kipsi 6 viikkoa, sen jälkeen suositeltiin matalia kovappohjaisten kenkien käyttöä vähintään puoli vuotta. Nyt on kulunut 3kk. Periaatteessa pystyn seisomaan/kävelemään jonkin aikaa korkokengillä mutta kipeää se tekee.

Mies intää että "kaikilla muillakin naisilla" on korkkarit siellä ja että veljen vaimokin varmaan pahastuisi. Pitäisikö nyt sitten tehdä kompromissi ja olla siellä itse häissä korkkareissa ja jatkoille vaihtaa sitten matalat siistit kengät?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirot ballerinat, itsekin olen käyttänyt joskus juhlakenkinä

Vierailija
22/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäuskottava aloitus. Väite, että joku pahastuisi siitä, että toisella naisella ei ole korkokenkiä, on täysin absurdi.

Valitettavasti ole ajatuksinesi hakoteilllä Ei se ole absurdi vaan valitettavasti moisia tolloja ON oikeasti  olemassa. Minäkin olen tuollaiseen törmännyt. Tämä on miesten versio siitä "mitä  sukulaiset ja naapuritkin ajattelevat meistä jos blaablaa... koska naapurilla on Audi, meilläkin pitää olla.

En ole onnekseni törmännyt näihin mies- tai naistyyppeihin koskaan 🙄

t. 50 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että veljen vaimo, eli morsian, pahastuisi jos sinulla ei ole korkkarit jalassa?? 😂😂 Voi vitsit, kaikista ihmisistä siellä häissä, morsian on todennäköisesti se, jolla on kaikkein vähiten aikaa ja kiinnostusta alkaa kyttäämään kutsuvieraiden kenkien korkoja. Morsiamilla kun tuppaa olemaan omissa häissään yleensä vähän muutakin ajattelemista...

Vierailija
24/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jos kumppani esitti mulle jotain tuohon sävyyn, teki kyllä mieli tehdä just päinvastoin vaikkei kyse edes ollut koskaan niin vakavasta asiasta kuin terveys. Sille on syynsä miksi en ole saman tyypin kanssa enää.

Vierailija
25/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä?! Kunhan kengät ovat siistit ja sopivat asuun, ei muulla ole väliä. On myös tasapohjaisia juhlakenkiä. Eli vaikka olisi hyvin muodollinen juhla ja seura sellaista, että pukeutumisetiketti on tärkeää, voi ihan hyvin laittaa korottomat juhlakengät. Eniten kyllä ihmetyttää, että miehesi a) on ylipäätään kiinnostunut asiasta ja b) haluaa noin mitättömän muotoseikan takia aiheuttaa sinulle epämukavuutta ja kipua. Mun miehelle ei tulisi mieleenkään määrätä, millaisia vaatteita pidän eikä hän ikinä toivoisi minun tekevän mitään, mikä sattuu. Sun mies on outo törppö.

Sivuhuomautuksena totean, etten itsekään aio edes omiin häihini laittaa korkoja. Polvet tulevat kipeiksi ja jalkapohjat kramppaavat korkokengissä, ja häissä haluan kyetä juhlimaan ja tanssimaan iloisesti koko päivän ja illan.

Vierailija
26/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan, että ostatte miehellesi korkkarit. Ne jalassa ei tarvitse mennä sinne häihin, mutta hän voisi vaikka yhden illan kävellä ne jalassa ihan kotona. Luullakseni tervejalkainen ihminen sen jälkeen tajuaa, että varsinkaan murtumasta toipuva ei niitä voi käyttää.

Ja sitten voisi ihan käydä sen keskustelun, että onko koskaan toiminut se "ku kaikki muutkin tekee niin". Jos teillä on jo lapsia, tämä keskustelu on äärimmäisen tärkeä.

Vierailija
27/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 Paljastui jo siinä, että Porvoon kirkkohan paloi... ei siellä mitään häitä järjestetä..

Vierailija
28/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämän täytyy olla! Ketään miestä ei tasan kiinnosta millaiset kengät nainen juhliin laittaa.

Samaa mieltä. Ainakaan oma mieheni tuskin edes huomaa mitä minulla - saati sitten muilla naisilla - on jalassa. Ja jos huomaakin, ei ainakaan piittaa niin paljon että alkaisi minulle jotain pukeutumisneuvoja antaa.

Vierailija
29/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pimeä tapaus kahdestakin syystä: ei kai aikuinen mies ihan tosissaan piittaa pätkääkään siitä, mitä joku veljenvaimo jostain kengistä sanoo, mutta onko sitten täysin piittaamaton sinun terveydestäsi ja hyvinvoinnistasi?

Ja kolmanneksi: katsooko joku mies tosissaan kaikkien naisten kenkiä niin että tietää, onko korkkarit vai ei? Ilmeisesti ei katso sinunkaan miehesi, koska muuten tietäisi varsinkin monien pitkien naisten suosivan matalakantaisia jopa juhlissa. Juuri tämä on se kohta, jonka perusteella lajittelen provoksi.

Mitä sinä tällaisista aloituksesta saat? Eikö sinulla oikeasti omassa elässäsi tapahdu mitään muuta mielenkiintoista kuin se, että iltalääkkeet ovat erivärisiä kuin aamulääkkeet?

Vierailija
30/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä se veljen vaimo pahastuisi jos et nyt missään kuraisissa saappaissa häihin mene?

Vierailija
31/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä ollut ongelmana niinkään se, että mies haluaisi ne korkokengät itsensä takia vaan siksi, että muut naiset paheksuisivat, jos joku pukeutuisi eri lailla.

Vierailija
32/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on mies, joka vaatii laittamaan tietyt vaatteet ja hiukset x tavalla ja meikkaamaan mennessämme ulos kotoa. Ja vääntää jatkuvasti korkokengistä. Selitän, että tykkään kävellä ulkona paljon eikä ne jalassa pysty, niin juurikin sanoo aina, että 'kaikki muutkin niitä käyttävät'. Samoin olen kuulemma maailman ainoa nainen, joka ei meikkaa päivittäin. Kyllä näitä miehiä on. Ovat niitä naisten esuneellistäjiä, joille nainen on statusesine ja näyttelykapine. Suhteessamme on muita niin hyviä puolia, että olen tätä kaysonut läpi sormien. Mutta ap et tietenkään laita jalkaan korkkareita nyt, kun se on ollut murtunut!

Vierailija
33/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä ollut ongelmana niinkään se, että mies haluaisi ne korkokengät itsensä takia vaan siksi, että muut naiset paheksuisivat, jos joku pukeutuisi eri lailla.

Kuka nainen muka oikeasti pahastuisi jos jollain ei ole korkokenkiä juhlissa? Eihän korkokengät ole ainoat naisten juhlakengät. Mä olin kesällä häissä ballerinoissa enkä ollut edes ainoa korottomissa kengissä.

Vierailija
34/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän kyse on siitä, että haluaa kaverien ja sukulaisten näkevän, että hän on menestynyt elämässä, kun hänellä on tietynlainen ura/auto/elämäntapa/koti/nainen/vene.

Vierailija
35/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti mikä mies ! Laittakoon vaan itse ne korkkarit jalkaansa kun niin paljon haluaa.

Vierailija
36/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät siihen jalkaan jonkun kunnon siteen..niin eipä jää kenellekään epäselväksi, mikset pidä korkokenkiä. Eli korostat "vammaa".

Vierailija
37/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itsemurha niin se sika katuu katkerasti...

38/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä korkkarit ovat paholaisen keksintö. Siis ne tyyliin 10 cm korot. Ei noilla pysty kävelemään ilman kipuja, oli murtumia taustalla tai ei.

Vierailija
39/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullehan on sanottu, että pitää pitää matalapohjaisia. Onko miehesi idiootti? Hänellä ei ole mitään sanomista sinun pukeutumiseesi. Tietenkin matalapohjaiset kengät tai vaikka villasukat, jos niin pitää olla. Miehesi mokaa nyt todella pahasti tuolla kommentillaan. Noloa puhua, että pitäisi olla korkkarit häissä.

Vierailija
40/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän kyse on siitä, että haluaa kaverien ja sukulaisten näkevän, että hän on menestynyt elämässä, kun hänellä on tietynlainen ura/auto/elämäntapa/koti/nainen/vene.

Noloa! Nainen näyttelyesine! Kyllä sen ulkonäön pitää tulla selväksi, vaikka olisi räpylät jalassa. Ja pääasiahan on koulutus ym., eikä ulkonäkö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän