Miksi useimmat miehet laittavat onnellisuutensa naisten varaan?
Tai ainakin olettavat näin. Hirveän usein täälläkin ollaan itsemurhan partaalla, jos ei parisuhdetta ole syntynyt ja tällaista tekstiä tulee kirjoittajien mukaan päälle parikymppisiltä henkilöiltä. Miten ihmeessä uskalletaan laittaa onni toisen ihmisen nojaan? Entä jos tulee ero? Tehdäänkö sitten loppu omasta olemassalosta? Kertokaa hei!
Ja joo, tiiän tällasia naisiakin. Tosin heitä on hyvin harvassa.
Olen parisuhteessa enkä kiellä, etteikö elämäni olisi aivan ihanaa. Mutta sitä se oli myös ennen parisuhdettakin kavereiden, harrastusten, hyvän ruuan, musiikin, ulkoilun, kissojen ja opiskelun jne ansiota. En mä kokenu mitää alemmuuskompleksia, saati itsetuhoisia ajatuksia, koska en sattunut olemaan yhdessä kenenkään kanssa. Ja mitä olen huomannut, niin ihmisillä usein on näin.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3025043/syrjaytyvat-nuoret-miehet?chang…
Kommentit (263)
Ihan jo pelkkä irtoseksin saaminen auttaisi atm-miehiä todella paljon. Mutta irtoseksi kuuluu nykyään komeille miehille ja naisille. Ja muistakaa naiset, että myös se teidän poika on todennäköisesti tälläinen keskitason mies jolle ei vientiä ole.
Se on miehen biologia olla naisen orja. Nainen manipuloi tahtonsa läpi ja mies tottelee kiltisti perässä. Jos kukaan ei huolia sua orjaksi, niin sitten jostain syystä ei haluta elää.
Aivojen kuunteleminen on fiksumpaa, kuin primitiivisten tunteiden seuraaminen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan jo pelkkä irtoseksin saaminen auttaisi atm-miehiä todella paljon. Mutta irtoseksi kuuluu nykyään komeille miehille ja naisille. Ja muistakaa naiset, että myös se teidän poika on todennäköisesti tälläinen keskitason mies jolle ei vientiä ole.
Atm-miehet ovat vaan kokemukseni mukaan keskimäärin niin huonoja sängyssä, niin ei mitään järkeä raahata sellaista yhdeksi illaksi kotiin. Ei ole nääs itselle siitä mitään iloa, enkä viitsi säälipi*lua jaella ympäriinsä. Eihän sille yhdessä illassa mitään opeteta, eli pitäisi olla bf-matskua, että sellaiseen ruljanssiin alkaa. Sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Atm-miehet ovat vaan kokemukseni mukaan keskimäärin niin huonoja sängyssä, niin ei mitään järkeä raahata sellaista yhdeksi illaksi kotiin. Ei ole nääs itselle siitä mitään iloa, enkä viitsi säälipi*lua jaella ympäriinsä. Eihän sille yhdessä illassa mitään opeteta, eli pitäisi olla bf-matskua, että sellaiseen ruljanssiin alkaa. Sori vaan.
Kuinka moni "atm-mies" on päässyt sun pimppiä rynkyttämään, kun sä tiedät sanoa, että he ovat keskimäärin huonoja sängyssä? 150? 100?
Vierailija kirjoitti:
Melko loogista sikäli, että miehen tehtävä on 70 000 vuotta ollut tarjota naiselle turvaa ja ylläpitoa.
Eihän tuo olisi onnistunut jos miehet olisivat kovin itsekkäitä ja onnellisia omillaankin.Tässä siis se syy.
Eiväthän miehet nykyään enää tarjoa naiselle kumpaakaan, vaan pelkästään yhden passattavan ja huollettavan lisää, vapaamatkustajan varustettuna oletuksella, että nainen kustantaa tasa-arvon nimissä vähintään puolet yhteisestä elämästä. Kumma, ettei houkuttele naisia.
Miehet ja naiset ovat tässäkin suhteessa aivan erilaisia. Jos miehellä on huonoa tuuria naisten kanssa, hän suree sitä aidosti ja toivoo vaikka elämänsä loppuun saakka, että vielä joku kaunis päivä sopiva nainen astelee eteen ja syntyy kiva ja onnellinen parisuhde. Huonoon naiseen törmättyään hän nostaa hiukan rimaa, joka puolestaan suututtaa kaikki huonot naiset.
Naisen kohdalla tapahtuukin sitten niin, että nainen alkaa vihaamaan kaikkia miehiä, vaikka ei olisi minkäänlaista kokemusta ainoastakaan miehestä. Hänestä syntyy naisvaltaisten foorumien miesasiantuntija, joka ei muuta näekään, kuin pelkkää negatiivisuutta kyseisessä sukupuolessa.
Esimerkiksi tämäkin foorumi olisi täysin kuollut paikka, ellei maamme katkeroituneimmat naiset tänne kirjoittelisi miehistä kaikkea sontaa mitä sylki suuhun tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko loogista sikäli, että miehen tehtävä on 70 000 vuotta ollut tarjota naiselle turvaa ja ylläpitoa.
Eihän tuo olisi onnistunut jos miehet olisivat kovin itsekkäitä ja onnellisia omillaankin.Tässä siis se syy.
Eiväthän miehet nykyään enää tarjoa naiselle kumpaakaan, vaan pelkästään yhden passattavan ja huollettavan lisää, vapaamatkustajan varustettuna oletuksella, että nainen kustantaa tasa-arvon nimissä vähintään puolet yhteisestä elämästä. Kumma, ettei houkuttele naisia.
Kyllä naiset edelleen elävät miesten rahoilla. Nykymaailmassa se ämmien elättäminen vain hoidetaan tulonsiirtojen kautta.
Turha täällä on lässyttää .. niin paljon trolleja ja miehiä/naisia esiintymässä toisen sukupuolen edustajana. Sitten nämä anastasiat vänkäävät vastaan kun joku mies kertoo miten asiat ovat. :)
Kyllä se on normaalille heteromiehelle pahinta jos ei ole koskaan saanut naista suhteeseen. Tai edes ihastumaan itseensä, tai koskaan seksiä.
Anastasia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnen laittaminen naisen varaan.
Mulla ei ainakaan elamassa ole muuta tarkeaa sialtoa kuin rakastmani nainen.
Tietenkin lapset, mutta niiden taytyy antaa kasvaa ja itsenaistya.
Uskonkin etta jos kumpikin saa onnen puolison onnesta on elama onnellisnta.
Olisi kiva jos naisenikin ajattelisi niin ja luopuisi itsekkyydestaan.
Inhottavaa on, etta usein elaman paattaminen nayttaa parhaalta vaihtoehdolta
Luopuisi itsekkyydestään? Tarkoitatko sitä, että naisesi täytyisi parisuhteeseen tultuaan luopua kaikesta häntä kiinnostavista asioista ja uskotella itseleen, että kaikki onnensa on nyt miehessään eikä hän saisi kokea missään muussa asiassa iloa?
Tuolla ajatusmaaimalla olisin aikoja sitten joutunut miesten hyväksikäytettyyn suhteeseen aikuisen miehen hoitajaksi ja seksi nukeksi aikoja sitten. Itsekkyyden ansiosta olen paljon onnellisempi. Lähdin vanhempienluota siksi, ettei tarvitse enään juosta toisen pillinmukaan ja saan itsenäistyä. En halua miestiä, joka yrittää olla äitini tai isäni saati miestä jolle minä joudun olemaan tämän vanhempi.
On uhriutuvia naisiakin, jotka hoitavat kotityöt ja lapset, kun mies elää myöhästynyttä nuoruuttaan. Pahimmassa tapauksessa alkaa juoda ahdistukseensa jolloin lapset siirtyvät erossa miehelle ja uudelle vaimolle. Anoppi vähän jeesaamassa asiaa, niin naiselta on kaikki mennyt.
Anastasia kirjoitti:
Tai ainakin olettavat näin. Hirveän usein täälläkin ollaan itsemurhan partaalla, jos ei parisuhdetta ole syntynyt ja tällaista tekstiä tulee kirjoittajien mukaan päälle parikymppisiltä henkilöiltä. Miten ihmeessä uskalletaan laittaa onni toisen ihmisen nojaan? Entä jos tulee ero? Tehdäänkö sitten loppu omasta olemassalosta? Kertokaa hei!
Olen parisuhteessa enkä kiellä, etteikö elämäni olisi aivan ihanaa. Mutta sitä se oli myös ennen parisuhdettakin kavereiden, harrastusten, hyvän ruuan, musiikin, ulkoilun, kissojen ja opiskelun jne ansiota. En mä kokenu mitää alemmuuskompleksia, saati itsetuhoisia ajatuksia, koska en sattunut olemaan yhdessä kenenkään kanssa. Ja mitä olen huomannut, niin ihmisillä usein on näin.
Normali mies ei voi olla onnellinen ilman aktiivista seksielämää.
Vierailija kirjoitti:
Pikkukylällä kun nainen alkaa miehille antamaan menettää samalla maineensa täysin. Tarvi kuin kerran elämässä antaa vääränlaiselle miehelle niin koko kylä saa tietää jonkajälkeen saa muilta kettuilua osakseen. En todellakaan ihmettele jos naiset eivät uskalla tai halua jakaa itseään miehille ollenkaan vaan pihtailevat.
Anastasia kirjoitti:
Jos et tarvitse rakkautta elämääsi toiselta ihmiseltä voidaksesi hyvin, niin mitä sä sitä tulet irvimään ja ivaamaan, jos muut tartteekin? Mahdatkin olla kumppanistasi piittämaton paka, joka on suhteessaan vain niin kauan kuin ei itsekkäämmät tarpeet olla vapaa houkuttele. En siis sano, että suhteen pitää sitoa ketään, mutta mieluummin itse sitoudun ihmisiin, jotka tarttee mua, kuin sinunlaisiisi paskoihin, jotka ei tartte.
Anastasia kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3025043/syrjaytyvat-nuoret-miehet?chang… siis
Jos et tarvitse rakkautta elämääsi toiselta ihmiseltä voidaksesi hyvin, niin mitä sä sitä tulet irvimään ja ivaamaan, jos muut tartteekin? Mahdatkin olla kumppanistasi piittämaton paska, joka on suhteessaan vain niin kauan kuin ei itsekkäämmät tarpeet olla vapaa houkuttele. En siis sano, että suhteen pitää sitoa ketään, mutta mieluummin itse sitoudun ihmisiin, jotka tarttee mua, kuin sinunlaisiisi paskoihin, jotka ei tartte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkukylällä kun nainen alkaa miehille antamaan menettää samalla maineensa täysin. Tarvi kuin kerran elämässä antaa vääränlaiselle miehelle niin koko kylä saa tietää jonkajälkeen saa muilta kettuilua osakseen. En todellakaan ihmettele jos naiset eivät uskalla tai halua jakaa itseään miehille ollenkaan vaan pihtailevat.
Ei ne kuule ne jakorasiat pysty olemaan panematta itseään mataliksi miehille, jotka heiltä haluaa seksiä. Sellainen on matalien naisten luonne.
Vierailija kirjoitti:
On uhriutuvia naisiakin, jotka hoitavat kotityöt ja lapset, kun mies elää myöhästynyttä nuoruuttaan. Pahimmassa tapauksessa alkaa juoda ahdistukseensa jolloin lapset siirtyvät erossa miehelle ja uudelle vaimolle. Anoppi vähän jeesaamassa asiaa, niin naiselta on kaikki mennyt.
Näin on. Aloittajakin varmaan on tällainen, siksi ei "uskaltanut" aiemmin parisuhteeseen mennäkään, kun tiesi olevansa miestä vähemmän tärkeä.
Olihan taas yleistys.
En lähtisi tekemään yleistyksiä vauvapalstan mieskävijöiden perusteella muutenkaan, tuskin täällä kovin normaaleja miehiä käy. Varmasti niitäkin, mutta suuri osa taitaa olla vähän syrjäytyneitä, ei kai kukaan muuten sosiaalista elämää vauvapalstalle rakenna. Kotiäidit niinkin ymmärrän, uudessa elämäntilanteessa kaipaavat vertaistukea ja on aikaa tällaiseen.
No varmaan kyse on siitä että naisilla niitä miehiä pörrää ympärillä kun taas miehet joutuvat enemmän olemaan yksin. Ylipäänsä näitä asioita pitäisi kysyä enemmän naisilta. Että miksi ei hyvät miehet kelpaa.
Anastasia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo enpä tiedä, kai se on se joku harhakuvitelma, että nainen se vaan tulis ja maagisesti fiksais kaikki viat pois siitä omasta elämästä. Että se oma elämä heti naisen tultua kuvioihin muuttuisi joksikin hekumalliseksi seikkailuksi. Eihän se oikeasti näin kai mene (ei ole kokemusta), vaan viimeistään alkuihastuksen mentyä ja arjen tultua alkaa taas ongelmat pintautumaan. Itsekin olin tällainen epätoivoinen ja lähes itsarin partaalla, kun ei hommat menneet ihan putkeen tyttörintamalla. Nyt alan vasta tajuamaan, ettei tämä yksinelo mitään kamalaa olekaan.
Tämäpä juuri... Harva ihminen oikeasti haluaa rinnalleen silminnähden epätoivoisen ja ripustautuvan kumppanin itselleen. Itsenäinen, intohimoja omistava kumppani on kyllä paljon houkuttelevampi vaihtoehto.
Ai joka lähtee suhteesta, kun ei tartte sua mihinkään? Ei ole kiinnostavampi.
Joo ihan itse minäkin valitsin nämä useat krooniset sairauteni. Ja olen tyhmä ja saamaton kun en ole onnellinen näine vaivoineni.