Muumimaailman Aihe Vapaa.
Mitä Muumimaailman väki kirjoittaisi Aihe Vapaalle?
Kommentit (31)
Olisiko teillä hyvää vaapukkamehun reseptiä? Minun mehustani tulee aina liian kitkerää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nuuskamuikku on niin wt-luokkaa sillä polttaahan se nytte savukkeita. Kamalaa wt-hommaa kaikki mikä liittyy vähänkään tupakointiin
T.muumimamma
Tarkoitit varmaan T. Hemuli
Vierailija kirjoitti:
Naapurin Viljonkka sätti minua vastuuttomaksi, kun päästin poikani ystävineen Yksinäisille vuorille. Olenko? Pakkasin heille monta pulloa vaapukkamehua matkaevääksi.
Ja toinen kysymys; onko kenelläkään kokemusta filosofeista? En ollut itse koskaan kuullutkaan, ja nyt sellainen kömpi meidän (??) sillan alta ja se puhuu tuhosta ja sanoo pikkuleipiä tähdiksi.
Filosofit ovat käyneet kouluja. Se ei aina tee hyvää, kuten näkyy. Pistäkää se auttamaan kodin askareissa, niin ehkä se sopeutuu pikku hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurin Vilijonkka sättii ja orjuuttaa lapsiaan. Pitäisikö ilmoittaa Poliisimestarille?
Olisi hyvä olla todistusaineistoa. Lapset varmaan eivät suostu puhumaan. Mitenkä se kamerajuttu, eikö sellaisella saa kerättyä niitä todisteita? 🤔 Voisiko sitä hyödyntää..?
Kyllä se on lasun paikka !
Naapurin wt-sinkkumies lähti taas talveksi etelään. Millähän rahalla, kun ei ole edes kunnollista asuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurin Viljonkka sätti minua vastuuttomaksi, kun päästin poikani ystävineen Yksinäisille vuorille. Olenko? Pakkasin heille monta pulloa vaapukkamehua matkaevääksi.
Ja toinen kysymys; onko kenelläkään kokemusta filosofeista? En ollut itse koskaan kuullutkaan, ja nyt sellainen kömpi meidän (??) sillan alta ja se puhuu tuhosta ja sanoo pikkuleipiä tähdiksi.
Filosofit ovat käyneet kouluja. Se ei aina tee hyvää, kuten näkyy. Pistäkää se auttamaan kodin askareissa, niin ehkä se sopeutuu pikku hiljaa.
Hän kutsui minua typeräksi naiseksi, ei siivoaminen kuulemma mitään auta. Kakunkin päälle istui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän kutsui minua typeräksi naiseksi, ei siivoaminen kuulemma mitään auta. Kakunkin päälle istui.
Ehkä auttaisi raittiuskerhoon liittyminen. Miesten kerhoa pitää Poliisimestari, naisten Vilijonkka(yllätys!!). Tai ainakin pistäkää jatkossa viiniin puolet vettä.
Kannattaako alkaa kerätä kolikoita postimerkkien ohella, vai onko liikaa? Mutta kun olen keräillyt jo melkein kaikki merkit. Tyhjä olo. Mitä seuraavaksi?
Yst.terv Hemuli, se tiede ei se urheilu
Muumipeikko on ihan varmasti homo!!! Minä tiedän missä hän oli viime yön!! Nuuskamuikkusen kanssa! Se piru!!!!
T. Pikku Myy
P.S. Minä puren sitä heti kun näen!!!