Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muumimaailman Aihe Vapaa.

Toivottavasti tästä tulee suosittu ketju.
17.11.2017 |

Mitä Muumimaailman väki kirjoittaisi Aihe Vapaalle?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin Viljonkka sätti minua vastuuttomaksi, kun päästin poikani ystävineen Yksinäisille vuorille. Olenko? Pakkasin heille monta pulloa vaapukkamehua matkaevääksi.

Ja toinen kysymys; onko kenelläkään kokemusta filosofeista? En ollut itse koskaan kuullutkaan, ja nyt sellainen kömpi meidän (??) sillan alta ja se puhuu tuhosta ja sanoo pikkuleipiä tähdiksi.

Vierailija
22/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko teillä hyvää vaapukkamehun reseptiä? Minun mehustani tulee aina liian kitkerää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se nuuskamuikku on niin wt-luokkaa sillä polttaahan se nytte savukkeita. Kamalaa wt-hommaa kaikki mikä liittyy vähänkään tupakointiin

T.muumimamma

Tarkoitit varmaan T. Hemuli

Vierailija
25/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin Viljonkka sätti minua vastuuttomaksi, kun päästin poikani ystävineen Yksinäisille vuorille. Olenko? Pakkasin heille monta pulloa vaapukkamehua matkaevääksi.

Ja toinen kysymys; onko kenelläkään kokemusta filosofeista? En ollut itse koskaan kuullutkaan, ja nyt sellainen kömpi meidän (??) sillan alta ja se puhuu tuhosta ja sanoo pikkuleipiä tähdiksi.

Filosofit ovat käyneet kouluja. Se ei aina tee hyvää, kuten näkyy. Pistäkää se auttamaan kodin askareissa, niin ehkä se sopeutuu pikku hiljaa.

Vierailija
26/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurin Vilijonkka sättii ja orjuuttaa lapsiaan. Pitäisikö ilmoittaa Poliisimestarille?

Olisi hyvä olla todistusaineistoa. Lapset varmaan eivät suostu puhumaan. Mitenkä se kamerajuttu, eikö sellaisella saa kerättyä niitä todisteita? 🤔 Voisiko sitä hyödyntää..?

Kyllä se on lasun paikka !

Vierailija
27/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin wt-sinkkumies lähti taas talveksi etelään. Millähän rahalla, kun ei ole edes kunnollista asuntoa.

Vierailija
28/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Filosofit ovat käyneet kouluja. Se ei aina tee hyvää, kuten näkyy. Pistäkää se auttamaan kodin askareissa, niin ehkä se sopeutuu pikku hiljaa.

Hän kutsui minua typeräksi naiseksi, ei siivoaminen kuulemma mitään auta. Kakunkin päälle istui.

Vierailija
29/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän kutsui minua typeräksi naiseksi, ei siivoaminen kuulemma mitään auta. Kakunkin päälle istui.

Ehkä auttaisi raittiuskerhoon liittyminen. Miesten kerhoa pitää Poliisimestari, naisten Vilijonkka(yllätys!!). Tai ainakin pistäkää jatkossa viiniin puolet vettä.

Vierailija
30/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako alkaa kerätä kolikoita postimerkkien ohella, vai onko liikaa? Mutta kun olen keräillyt jo melkein kaikki merkit. Tyhjä olo. Mitä seuraavaksi?

Yst.terv Hemuli, se tiede ei se urheilu

Vierailija
31/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumipeikko on ihan varmasti homo!!! Minä tiedän missä hän oli viime yön!! Nuuskamuikkusen kanssa! Se piru!!!!

T. Pikku Myy

P.S. Minä puren sitä heti kun näen!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän