Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muumimaailman Aihe Vapaa.

Toivottavasti tästä tulee suosittu ketju.
17.11.2017 |

Mitä Muumimaailman väki kirjoittaisi Aihe Vapaalle?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollut leppoisa ja mukava päivä. Olen tehnyt hilloa ja kestinnyt koko muumimaailman väkeä. Mitäs teille kaikille kuuluu?

Tv. Muumimamma. 

Vierailija
2/31 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ähh... kuka parikymppinen mummoksi pukeutuva tyttö näitä aloituksia keksii?

Mä haluaisin puhua seksistä enkä mistään muumeista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nuuskamuikku on niin wt-luokkaa sillä polttaahan se nytte savukkeita. Kamalaa wt-hommaa kaikki mikä liittyy vähänkään tupakointiin

T.muumimamma

Vierailija
4/31 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaisitteko peppuseksiä, jos teillä olisi pyllyreikä?

t. Niiskuneiti

Vierailija
5/31 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut Nuuskamuikkusta on-off muutaman vuoden ajan, mutta homma ei oikein toimi. Nuuskis on kovin etäinen, vaitonainen, ei puhu tunteistaan ja katoaa välillä kuukausiksi jonnekin, kuulemma kalareissulle. Onko hän höynäyttävä ja huijaava jännämies, vai mitä tästä pitäisi ajatella? 

Epäilen kyllä, että hän käy juopottelemassa Haisulin kanssa. Haisuli on kovin huonoa seuraa, enkä pidä siitä hajusta, joka tuntuu seuraavan häntä kaikkialle. 

Vierailija
6/31 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ja poikani eivät käytä housuja. Miten saan perseenhajun sohvakalustosta pois? 

T: Muumimamma

Vierailija
7/31 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden shadon palmuviini on (hik) valmishta!

T. Muumipappa

Vierailija
8/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ähh... kuka parikymppinen mummoksi pukeutuva tyttö näitä aloituksia keksii?

Mä haluaisin puhua seksistä enkä mistään muumeista.

Sori että en jaksanut vääntää kuin yhden lapsen. :/ Oli hauskempaa pölliä naapureiden lapset. Ovat niin kovin erilaisia keskenään. Kiva katsoa ikkunasta niiden sekoilua, kun teen köksää.

Toivottaa patojen ääreltä Muumimamma

Ps elätämme koko perheen sijaisvanhemmuudesta saatavilla palkkioilla ja kulukorvauksilla. Käykö kateeksi?

Vierailija
9/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tapaillut Nuuskamuikkusta on-off muutaman vuoden ajan, mutta homma ei oikein toimi. Nuuskis on kovin etäinen, vaitonainen, ei puhu tunteistaan ja katoaa välillä kuukausiksi jonnekin, kuulemma kalareissulle. Onko hän höynäyttävä ja huijaava jännämies, vai mitä tästä pitäisi ajatella? 

Epäilen kyllä, että hän käy juopottelemassa Haisulin kanssa. Haisuli on kovin huonoa seuraa, enkä pidä siitä hajusta, joka tuntuu seuraavan häntä kaikkialle. 

Tulee ehkä isäänsä..? Tsekkaapa Juksun fb ja insta, että onko siellä huolestuttavaa tavaraa.

Vierailija
10/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin Vilijonkka sättii ja orjuuttaa lapsiaan. Pitäisikö ilmoittaa Poliisimestarille?

Vierailija
11/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä kun tuo yksi äijä välillä kiinnostaa minua enemmän kuin ämmät. Onko tämä sitä ns homoutta, vai onko täällä vain huonotasoiset naiset? Jos naisissa vika, mistä saisi parempia?

Pohtii Muumipeikko

Vierailija
12/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkä kun tuo yksi äijä välillä kiinnostaa minua enemmän kuin ämmät. Onko tämä sitä ns homoutta, vai onko täällä vain huonotasoiset naiset? Jos naisissa vika, mistä saisi parempia?

Pohtii Muumipeikko

Yksinäisten vuorten takaa.

Vierailija
13/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tehdä, kun oma poika on saamaton vässykkä? Ihan kokematon vielä, ja hengaa kummallisissa porukoissa.

Tv:muumimamma

Vierailija
14/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas se karvakeisari televiisiosta laskeutui sieltä hiljaisilta vuorilta ja vei meidän perunat. Joka vuosi juuri ennen talviunia. Turpaan tuollaisille.

T. Niiskuneiti69

Vierailija
15/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin Vilijonkka sättii ja orjuuttaa lapsiaan. Pitäisikö ilmoittaa Poliisimestarille?

Olisi hyvä olla todistusaineistoa. Lapset varmaan eivät suostu puhumaan. Mitenkä se kamerajuttu, eikö sellaisella saa kerättyä niitä todisteita? 🤔 Voisiko sitä hyödyntää..?

Vierailija
16/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas se karvakeisari televiisiosta laskeutui sieltä hiljaisilta vuorilta ja vei meidän perunat. Joka vuosi juuri ennen talviunia. Turpaan tuollaisille.

T. Niiskuneiti69

Ota Muumipapan pyssy. Sillä pysyy rosvot kaukana.

Vierailija
17/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotteko te , että se Aliisa on oikeasti näkymätön? Kuulin vain muumimammalta kun hain kvittenijuomaa lainaan.

Vierailija
19/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskotteko te , että se Aliisa on oikeasti näkymätön? Kuulin vain muumimammalta kun hain kvittenijuomaa lainaan.

Kukahan sitten pölli minun hilloni, jos ei joku näkymätön? Hups vain katosi.

Vierailija
20/31 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täällä vielä tähän aikaan palstailee ja miksette ole talviunilla? Minä palaan palstalle vasta keväällä.

Nimim. vatsa täynnä havunneulasia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi