Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset jotka kuvittelevat olevansa erikoisia

Vierailija
17.11.2017 |

Mitä sellaista teet jota kukaan muu ei tee?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut pikkuhiljaa ymmärtää, että se, että koen itseni ehkä maailman normaaleimmaksi ja tavallisimmaksi ihmiseksi, taitaa olla suuren luokan erikoisuus :D

Vierailija
42/52 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä just luin? Ap haukkuu ihmisiä omahyväisiksi erikoisuudentavoittelijoiksi ja luulee lohduttavansa?

Ei hyvää päivää....

Ei vaan osoittaa, että kaikki ovat samanlaisia, kuten ketjun 3 neitsyttä jne. ja siksi jokainen löytää sielunystävänsä.

Ajattele, 3 neitsyttä samassa ketjussa!!! Kun jokainen luuli olevansa se ainoa :p

ap

Pusi pusi

Ja se neitsyys on ihmisissä ainoa ominaisuus, muuten ne asuu samassa paikassa, ajattelee samoin, tekee tasan samaa työtä, on syntynyt samalla kellonlyömällä, tykkää täysin samoista asioista...?

Oikeesti, jaan sulle vuoden tyhmimmän provon palkinnon. Tässä, ole hyvä.

I>-[

Ystävillä, kuten aviopuolisoilla tarvitsee olla vain tiettyjä asioita jotka ovat yhteisiä. Miksei, joku voi tykätä ihan tarkasta itsensä kopiosta ystävänä tai puolisona, mutta useimmille riittää ihan muutama peruskulmakivi. Monet ihmiset pitävät ystävänsä tai puolisonsa tuomista uusista puheenaiheista ja näkökulmista asioihin. Kukin löytäköön omansa :)

En voi ottaa palkintoa vastaan, koska ei ole provo, sorry, että näin tylytän :)))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap parka, sulla taitaa aika usein olla tilanne, että "sua ei vaan ymmärretä"....

Mitäpä jos olisit vaikka ilmaissut itseäsi tähän tyyliin (sen sijaan että syytät ihmisten kuvittelevan itsestään LIIKOJA):

Kiusaamisen kohteeksi joutuvat tai joutuneet ihmiset!

Ette ole yksin. Ette ole friikkejä. Maailmassa on paljon kohtalontovereita, ja huomaatte sen kyllä, jos nyt kerrotte syyn, jonka takia ajattelette, että teitä kiusataan.

Vierailija
44/52 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sillä tavalla erikoinen, että en kuvittele erikoiduusen tarkoittavan aloittajan inttämää "tekemistä". Eli ollakseen erikoinen ei tarvitse TEHDÄ mitään eri lailla kuin joku toinen. Riittää että ON erikoinen.

Vierailija
45/52 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut pikkuhiljaa ymmärtää, että se, että koen itseni ehkä maailman normaaleimmaksi ja tavallisimmaksi ihmiseksi, taitaa olla suuren luokan erikoisuus :D

:D

Vierailija
46/52 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap parka, sulla taitaa aika usein olla tilanne, että "sua ei vaan ymmärretä"....

Mitäpä jos olisit vaikka ilmaissut itseäsi tähän tyyliin (sen sijaan että syytät ihmisten kuvittelevan itsestään LIIKOJA):

Kiusaamisen kohteeksi joutuvat tai joutuneet ihmiset!

Ette ole yksin. Ette ole friikkejä. Maailmassa on paljon kohtalontovereita, ja huomaatte sen kyllä, jos nyt kerrotte syyn, jonka takia ajattelette, että teitä kiusataan.

Sorry, mulla on mun oma tyyli ilmaista asioita ;) Siksi mä olen mä enkä sä, vaikka ei sussakaan varmaan mitään vikaa ole :p

ap

Vierailija
47/52 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäämmät turhautuu

Vierailija
48/52 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sillä tavalla erikoinen, että en kuvittele erikoiduusen tarkoittavan aloittajan inttämää "tekemistä". Eli ollakseen erikoinen ei tarvitse TEHDÄ mitään eri lailla kuin joku toinen. Riittää että ON erikoinen.

Kyllä sun pitää osoittaa olevasi erikoinen tai muuten olet ihan "vaan" tavallinen. En taas tajua miksi jotkut väen vängällä haluavat olla erikoisia??? Miksi sinä haluat kun et edes pysty sitä todistamaan? Minulle riitti vain ketjun avaaminen ja johan löytyi syitä miksi olen omituinen :p

Älä vaaaan sano, että olet kateellinen vaan tee jotain, äkkiä! Postaa jotain omituista, että saat hullun leiman otsaasi, pian!!!

ap

Olen ainoa kumma friikki omassa ketjussani yääääh, joku kumma örkki, tule ja pelasta!

Vierailija
49/52 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivan nenää ja syön rään. Sitä suurempi nautinto, mitä isompi räkäpallo.

Täällä toinen! Paksu, keltainen räkä *mmmmm*

Vierailija
50/52 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivan nenää ja syön rään. Sitä suurempi nautinto, mitä isompi räkäpallo.

Ekoteko ja edullista, mutta ei kovin siistiä mutta kai se on makuasia :)

Vierailija
51/52 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kai ainakaan ole mitenkään erikoinen, mutta ihan hyvin mulla menee, mulla kun on hyvä koulutus ja ammatti ja asiat elämässä hyvin. Onko nämä "erikoiset" sitten niitä jotain elämänkoulun käyneitä luusereita, jotka ei saa mitään aikaan. Ollaan niin olevinaan. En oikein sellaista ymmärrä, mulla kun on hyvä itsetunto eikä tarvitse esittää, että olisin jotenkin parempi kuin muut. Sitten on niitä "erikoisherkkiä", mitä sekin muka tarkoittaa.

Vierailija
52/52 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kai ainakaan ole mitenkään erikoinen, mutta ihan hyvin mulla menee, mulla kun on hyvä koulutus ja ammatti ja asiat elämässä hyvin. Onko nämä "erikoiset" sitten niitä jotain elämänkoulun käyneitä luusereita, jotka ei saa mitään aikaan. Ollaan niin olevinaan. En oikein sellaista ymmärrä, mulla kun on hyvä itsetunto eikä tarvitse esittää, että olisin jotenkin parempi kuin muut. Sitten on niitä "erikoisherkkiä", mitä sekin muka tarkoittaa.

Erityisherkkä luotaa asiat tutkitusti syvemmällä tasolla.

Kyllä niitä"erikoisia" löytyy ihan ryhmästä ja "tasolta", mutta lopulta aika harva on edes Suomen mittakaavassa erikoinen, saati mailman mittakaavassa. Itse koulukiusattuna huomasin eristäytyväni omaan "erikoiseen" maailmaani ja ryhdyin yhä enemmän tiedostamatta tekemään kaikkea eri lailla. Ikään kuin brändäsin itseni erilaiseksi koska joka tapauksessa minua ei olisi hyväksytty. Minulla toki oli myös ystäviä, mutta sama eri porukka kiusasi sen 9 vuotta. Laajensin erikoisuudet myös koulun ulkopuolelle ja opin nauttimaan siitä, etenkin ihmisten "kauhistelevista" reaktioista. Se on tavallaan itsensä voimaannuttamista suurta massaa vastaan - uskallan ja teen. Erikoisuuden tavoittelu voi myös johtua huonosta itsetunnosta. Haluaa esimerkiksi opiskella tai harrastaa jotain niin erikoista, ettei kilpailua omassa tuttavapiirissä pääse syntymään. Olisihan hirveää jos joku harrastaisi samaa ja menestyisi sitten paremmin, eikö?

Vaikka "oire" olisi sama: Erikoisuus, niin se voi johtua monista eri syistä ja näyttäytyä monin eri tavoin. Kuitenkin löytyy aina joku joka on samanlainen ja joskus erikoisen on vaikea kestää sitä. Etenkin jos identiteetti osin tai kokonaan perustuu tuohon "erikoisuuteen". Siksi perheiden ei pitäisi kasvattaa lapsiaan ruokkimalla erikoisuutta, oli se mikä tahansa, koska vastaan tulee aina joku jonka edessä oma identiteetti ei sitten toimikaan. Erikoisuudentavoittelu voi olla pelkkää rienausta tai sitten esimerkiksi taiteellisuudesta kumpuavaa luovuutta joka poikkeaa lähiympäristöstä. Ja poistuessaan siitä lähiympäristöstä huomaa, että on sittenkin ihan tavallinen pulliainen joka on ihan hyvä juttu :)

Tosin, kerran menin mielenosoitukseen ihan ko. asian puolesta osoittamaan mieltä ja huomasin olevani porukassa ainoa joka todella oli sitä mieltä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme