Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viihdytkö kotona parhaiten villasukissa vai paljain varpain?

Vierailija
17.11.2017 |

Viihdytkö kotona parhaiten villasukissa vai paljain varpain?

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljain jaloin, niin kesällä kuin talvellakin :) 👣👍

Vierailija
2/80 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavalliset sukat, emme asu missään ikivanhassa mökissä, vaan normaalissa uudehkossa talossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäisin olen aina paljain varpain, syksyisin ja talvisin villasukissa. Yök normisukkia en osaa käyttää kotona koskaan.

Vierailija
4/80 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukat ahdistaa, joten ne lähtee jalasta samalla kun kengät. Joten paljain jaloin kotona ollaan.

Vierailija
5/80 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän villasukkia ympäri vuoden kaikkein kuumimpia päiviä lukuunottamatta. Saan helposti suonenvetoja ja villasukilla estän helpoiten sen kivun.

Magnesium ei tepsi, kalium on jo käytössä, juon riittävästi ja suolatasapaino on kunnossa, kun kohta noita ehdotellaan.

Vierailija
6/80 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällörumat haisevat villasukat joita ei pestä ikinä :(

Vierailija
7/80 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset sukat + villasukat + tossut. Kesällä villasukat jäävät pois.

Vierailija
8/80 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinullako? Jos sinulla ei ole koneessa villapesuohjelmaa, niin saa villasukat saa pestyksi myös hienopesuohjelmalla tai jopa käsin pesten.

Vierailija
9/80 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella villasukat, muuten paljain jaloin. Vanhassa puutalossa asutaan, lattiat on aika viileät.

Vierailija
10/80 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat ympäri vuoden, ja noin muuten täysin alasti myös ympäri vuoden. Vaatteita laitan päälle vain kun pitää mennä ulos vääräuskoisten helvettiin ja niiden saastan sekaan mikä on tämä moderni mailma

Vierailija
11/80 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä paljain jaloin tai sukissa. Muulloin sukissa tai villasukissa. Kerrostalo ei ole vetoinen, mutta tahdon pitää huonelämmön matalahkona +20-+21.  Parempi hengittää ja ei tule nenäverenvuotoja, kun ilma ei kuivu keskuslämmityksen vuoksi  liikaa.

Vierailija
12/80 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavalliset sukat, emme asu missään ikivanhassa mökissä, vaan normaalissa uudehkossa talossa.

Miten sukat liittyvät siihen missä asuu?

Vierailija
13/80 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Birkenstockin sandaalit ja tavalliset nilkkasukat

Vierailija
14/80 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pidättekö villasukkia paljaalla jalalla? Itse en voisi kuvitellakaan, kutittavat ja hiostavat.

Vierailija
15/80 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pariin vuoteen käyttänyt sukkia kuin hiihtomonoissa talvella pari kertaa. Joten sisällä aina paljain jaloin. Sekä kotona, että kylässä :) - kiva kun on leudot talvet ja kun nilkatkin voi nykyään näkyä.

Vierailija
16/80 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukat on liian kuumat. Siksi paljain varpain.

Vierailija
17/80 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on vain yhdet villasukat niin älä yleistä. Mä just laskin, että mulla on 45 paria villasukkia, eli kyllä ne pesuun menee ihan riittävän usein. Muutamat kun vielä tekis ois sukat vuoden joka viikolle.

Vierailija
18/80 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisissa sukissa olen. Inhoan villasukkia, niissä tulee kuuma eikä ne koskaan ole sopivan malliset tai pysy jalassa. En edes tykkää siitä miltä näyttävät.

Vierailija
19/80 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan neuloa sukkia mutta en tykkää pitää niitä! Villasukkia voi pitää vain jos alla on tavallinen sukka, ja silloin on yleensä liian kuuma.

Paljain jaloin itse asiassa olen useimmiten kotona.

Vierailija
20/80 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn kotona villasukissa. Ja villasukat jalassa on hyvä nukkua kylmään vuodenaikaan, asunnossani ei ole mikään trooppinen lämpötila, vaan korkeintaan 20 astetta.