Viihdytkö kotona parhaiten villasukissa vai paljain varpain?
Viihdytkö kotona parhaiten villasukissa vai paljain varpain?
Kommentit (80)
Kesän/lämpimän kauden paljain jaloin, muuten villasukissa.
Aidoissa lampaannahkatossuissa, joita minulla on aika monet. Meillä on kivilattiat.
Puuvillasukat+villasukat..rakastan villasukkia, eikä ne hiosta!
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavalliset sukat, emme asu missään ikivanhassa mökissä, vaan normaalissa uudehkossa talossa.
Me myös, mutta kaksi täysin eri käsitystä mikä on lämpöinen. Mun on helpompi lisätä vaatetta kuin miehen loputtomasti vähentää. Joten lämmitys on pienellä ja lattiassa varsinkin tuntuu kylmälyä.
Hän on se tyyppi joka kulkee sortseissa siitä asti, kun on 15 astetta lämmintä 😄
Vierailija kirjoitti:
Aidoissa lampaannahkatossuissa, joita minulla on aika monet. Meillä on kivilattiat.
Meilläkin on kivilattiat, mutta paljain varpain silti.
Meillä ollaan pääasiassa paljain jaloin. Ennen kun tuli vieraita kylään, niin laitettiin sukat. Mutta nykyään ollaan paljain jaloin silloinkin. Mukavuus ennen kaikkea.
Villasukat, aina, kaikilla lomareissuillakin ulkomailla, vaikka kohde olis mikä. Ääreisverenkireto on olematon ja kärsin valkosormisuudesta, joten siksi kuulemma myös varpaat on aina jäässä. Rannalla sentään en sukkia käytä, mutta onhan nuo kaikki villat noissa lämpimissä maissa aina ilmaistoitu niin, että kylmähän siellä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Käytän villasukkia ympäri vuoden kaikkein kuumimpia päiviä lukuunottamatta. Saan helposti suonenvetoja ja villasukilla estän helpoiten sen kivun.
Magnesium ei tepsi, kalium on jo käytössä, juon riittävästi ja suolatasapaino on kunnossa, kun kohta noita ehdotellaan.
Lisää jodia ruokavalioon.
Kotona on yleensä hame, sukkikset ja villasukat <3
Vierailija kirjoitti:
Meillä on lattiat hiottua betonia ja olen paljain jaloin ympäri vuoden. Lattia on lämmin ja silkkisen sileä jalan alla, minä nautin!
Mulla on melkein aina kylmät jalat, joten tavallisten sukkien lisäksi on villasukat jalassa kesälläkin. En voi sietää villaa paljaalla iholla, joten yksistään en niitä käyttäisi. Näiden lisäksi joskus on vielä karvavuoriset tossutkin jalassa ja silti voi olla kylmä... Kilpirauhasongelmat aiheuttaa mulla näitä kylmyysvaivoja vaikka arvot olisikin hyvät.
Ps. Kyllä niitä villasukkia pestään, tossuja ei valitettavasti voi kuin tuulettaa parvekkeella.
Mun varpaat on aina jääkylmät, oli kesä tai talvi, lämmin tai kylmä. Eli villasukat ympäri vuoden.
Lattialämmitys. Do I need to say more?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän villasukkia ympäri vuoden kaikkein kuumimpia päiviä lukuunottamatta. Saan helposti suonenvetoja ja villasukilla estän helpoiten sen kivun.
Magnesium ei tepsi, kalium on jo käytössä, juon riittävästi ja suolatasapaino on kunnossa, kun kohta noita ehdotellaan.
Lisää jodia ruokavalioon.
En ole tuo jolle vastasit, mutta minulla on sama ongelma, eikä auta tuokaan.
Tavalliset sukat on yleensä jalassa. Paljain jaloin olisin mieluiten, mutta on niin roskainen lattia, että ärsyttää kun on jotain hiekkaa sitten jalkapohjat täynnä.
Villasukkia tulee käytettyä äärimmäisen harvoin, yleensä mulla on liian kuuma muutenkin.
Sukaton ei sukatON :)