Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viihdytkö kotona parhaiten villasukissa vai paljain varpain?

Vierailija
17.11.2017 |

Vaihtoehdot

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukaton ei sukatON :)

Vierailija
22/80 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti avojaloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti viihdyn. Kotona.

Vierailija
24/80 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesän/lämpimän kauden paljain jaloin, muuten villasukissa.

Vierailija
25/80 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidoissa lampaannahkatossuissa, joita minulla on aika monet. Meillä on kivilattiat.

Vierailija
26/80 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuvillasukat+villasukat..rakastan villasukkia, eikä ne hiosta!

Vierailija
27/80 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavalliset sukat, emme asu missään ikivanhassa mökissä, vaan normaalissa uudehkossa talossa.

Me myös, mutta kaksi täysin eri käsitystä mikä on lämpöinen. Mun on helpompi lisätä vaatetta kuin miehen loputtomasti vähentää. Joten lämmitys on pienellä ja lattiassa varsinkin tuntuu kylmälyä.

Hän on se tyyppi joka kulkee sortseissa siitä asti, kun on 15 astetta lämmintä 😄

Vierailija
28/80 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aidoissa lampaannahkatossuissa, joita minulla on aika monet. Meillä on kivilattiat.

Meilläkin on kivilattiat, mutta paljain varpain silti. 

Vierailija
29/80 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaan pääasiassa paljain jaloin. Ennen kun tuli vieraita kylään, niin laitettiin sukat. Mutta nykyään ollaan paljain jaloin silloinkin. Mukavuus ennen kaikkea.

Vierailija
30/80 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukat tai paljain varpain

Vierailija
31/80 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat, aina, kaikilla lomareissuillakin ulkomailla, vaikka kohde olis mikä. Ääreisverenkireto on olematon ja kärsin valkosormisuudesta, joten siksi kuulemma myös  varpaat on aina jäässä. Rannalla sentään en sukkia käytä, mutta onhan nuo kaikki villat noissa lämpimissä maissa aina ilmaistoitu niin, että kylmähän siellä tulee.

Vierailija
32/80 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän villasukkia ympäri vuoden kaikkein kuumimpia päiviä lukuunottamatta. Saan helposti suonenvetoja ja villasukilla estän helpoiten sen kivun.

Magnesium ei tepsi, kalium on jo käytössä, juon riittävästi ja suolatasapaino on kunnossa, kun kohta noita ehdotellaan.

Lisää jodia ruokavalioon.

Vierailija
33/80 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäri vuoden paljain jaloin.

Vierailija
34/80 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona on yleensä hame, sukkikset ja villasukat <3

Vierailija
35/80 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on lattiat hiottua betonia ja olen paljain jaloin ympäri vuoden. Lattia on lämmin ja silkkisen sileä jalan alla, minä nautin!

Vierailija
36/80 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on melkein aina kylmät jalat, joten tavallisten sukkien lisäksi on villasukat jalassa kesälläkin. En voi sietää villaa paljaalla iholla, joten yksistään en niitä käyttäisi. Näiden lisäksi joskus on vielä karvavuoriset tossutkin jalassa ja silti voi olla kylmä... Kilpirauhasongelmat aiheuttaa mulla näitä kylmyysvaivoja vaikka arvot olisikin hyvät.

Ps. Kyllä niitä villasukkia pestään, tossuja ei valitettavasti voi kuin tuulettaa parvekkeella.

Vierailija
37/80 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun varpaat on aina jääkylmät, oli kesä tai talvi, lämmin tai kylmä. Eli villasukat ympäri vuoden. 

Vierailija
38/80 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattialämmitys. Do I need to say more?

Vierailija
39/80 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän villasukkia ympäri vuoden kaikkein kuumimpia päiviä lukuunottamatta. Saan helposti suonenvetoja ja villasukilla estän helpoiten sen kivun.

Magnesium ei tepsi, kalium on jo käytössä, juon riittävästi ja suolatasapaino on kunnossa, kun kohta noita ehdotellaan.

Lisää jodia ruokavalioon.

En ole tuo jolle vastasit, mutta minulla on sama ongelma, eikä auta tuokaan.

Vierailija
40/80 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset sukat on yleensä jalassa. Paljain jaloin olisin mieluiten, mutta on niin roskainen lattia, että ärsyttää kun on jotain hiekkaa sitten jalkapohjat täynnä.

Villasukkia tulee käytettyä äärimmäisen harvoin, yleensä mulla on liian kuuma muutenkin.