Ongelma
Onko normaalia, että penikseni seisoo lähestulkoon aina. Tätä voi kestää monta tuntia putkeen yöllä tai töissä. Töiden tekemisestä tämä tekee vaikeaa, sillä olen juuri saanut paikan lukion opettajana ja pelkään syytteiden saamista. En uskalla mennä lääkääriin, sillä pelkään että penikseni amputoidaan.
Kommentit (7)
Pamputa sitä kikkeliä vähän esim jollain lekalla, siitä se laskee sitten ihan itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Hae lääkäriin aika ja sano heti ensimmäisenä siellä ettei saa heti ensimmäisenä amputoida penistä. Saat e-pillerit tai jotain muuta halukkuutta vähentävää lääkettä.
Mutta voiko ne silti katkaista penikseni. Minulla ei myöskään ole haluja. Olen tyydyttänyt itseäni monta kertaa päivässä, mutta se ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Pamputa sitä kikkeliä vähän esim jollain lekalla, siitä se laskee sitten ihan itsekseen.
Uskotko, että se voisi auttaa. En ehkä lekalla, mutta pienellä vasaralla voisin harkita.
epänormaalia se on koska sulla ei ole kikkeliä koska olet nainen.
Vierailija kirjoitti:
epänormaalia se on koska sulla ei ole kikkeliä koska olet nainen.
hih.
Vierailija kirjoitti:
Hae lääkäriin aika ja sano heti ensimmäisenä siellä ettei saa heti ensimmäisenä amputoida penistä. Saat e-pillerit tai jotain muuta halukkuutta vähentävää lääkettä.
Ei kun nimenomaan pitää amputoida. Muuta hoitokeinoa ei ole 👩⚕️