Viihdytkö kotona parhaiten villasukissa vai paljain varpain?
Viihdytkö kotona parhaiten villasukissa vai paljain varpain?
Kommentit (80)
Asuuko kaikki täällä jossain aatamin aikaisessa mummon mökissä kun pitää pitää villasukkia sisällä? Varmaan vesikin kantaa kaivosta?
En ole milloinkaan paljain jaloin, paitsi nukkuessani ja suihkussa.
Kannattaa lopettaa tupakointi niin ääreisverenkierto paranee.
Vierailija kirjoitti:
Asuuko kaikki täällä jossain aatamin aikaisessa mummon mökissä kun pitää pitää villasukkia sisällä? Varmaan vesikin kantaa kaivosta?[/
Ei kaikki, mutta puolet vaan :)
Vierailija kirjoitti:
Paljain jaloin, niin kesällä kuin talvellakin :) 👣👍
Sama
Paljain jaloin tietysti, silloin olo on vapaa ja rento, huolet ei paina. Sukat jalkaan kun lähden ulos, töihin tai tulee joku kylään. Villasukkia en oikein osaa käyttää muuta kuin kovilla pakkaspäivillä kun pitää seistä pitkään kaupungilla, käydä luontoretkillä, tms. Sisällä villasukat ahdistaa ja on inhottavan liukkaat.
Vierailija kirjoitti:
Asuuko kaikki täällä jossain aatamin aikaisessa mummon mökissä kun pitää pitää villasukkia sisällä? Varmaan vesikin kantaa kaivosta?
Minä asun kerrostalossa, ja sisälämpötila asunnossani on 23 astetta. Minulla on sukat, villasukat ja lämpimät tossut. Jalkoja paleltaa silti.
Vesi tulee hanasta.
Vierailija kirjoitti:
On kauhean vaikea lopettaa, kun en ole ikinä edes kokeillut tupakkaa.
t: jääkalikkajalka
"Paljain jaloin olisin mieluiten, mutta on niin roskainen lattia, että ärsyttää kun on jotain hiekkaa sitten jalkapohjat täynnä."
Kannattaisko välillä esim. imuroida? :)
Kesällä kiva paljasjaloin, paitsi jos paleltaa, olisi hyvä joskus vahvistaa jalkapohjia.
Minulla on huono verenkierto jaloissa (jalat tuntuu jääkylmiltä muiden ihoa vasten), mutta ei minua koskaan palele sisällä. Ei omassa kerrostalokodissani eikä vanhempien omakotitalossa. Olen aina paljain jaloin, jos se vain on mahdollista. Ajatuskin villasukista saa oloni epämieluisaksi ja jalkani "vangituiksi". Paljaat varpaat on onni :) En myöskään käytä villapaitoja, vaan yksin ollessani kotona hengaan aina hihattomissa topeissa (ilman rintaliivejä tietty). En voisi koskaan nukkua sukat/villasukat jalassa. Tai pitkät housut/pitkähihainen paita päällä (paitsi ehkä patikointiretkellä teltassa olosuhteiden pakosta).
Vierailija kirjoitti:
Juu, varmaan paranee. Pitäisi vaan ensin aloittaa, että voisi lopettaa. T:37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljain jaloin, niin kesällä kuin talvellakin :) 👣👍
Sama
Sama täälläkin.
Oletan että keskusteluun osallistuvat pääasiassa villasukkien ystävät sillä en mitenkään pysty kuvittelemaan että puoli Suomea käyttäisi villasukkia aina kotona :O.
Paljain jaloin, laitoin sukat töihinkin lokakuun lopussa vasta. Täällä tosin on kylmemmät lattiat vaikka on uusi rakennus kun meillä vanhassa 40v talossa.
Tavalliset sukat, joiden päällä tekokuituiset tai puuvillaiset paksummat sukat. En pidä villasukkia siksi, että meillä on turkiskuoriaisia.
Vierailija kirjoitti:
Oletan että keskusteluun osallistuvat pääasiassa villasukkien ystävät sillä en mitenkään pysty kuvittelemaan että puoli Suomea käyttäisi villasukkia aina kotona :O.
Villasukkajengi on yleensä aktiivisin. Ja siksi voi olla, että tuo luku on vähän yläkanttiin. Mun tuttavapiirissä näppituntuman perusteella paljain jaloin kotona viihtyviä on enemmän kun tuo noin 22%.
Pakkohan ne on villasukat olla. 60-luvun kerrostalo Helsingissä.
Paljain jaloin aina kun mahdollista, jos tulee kylmä, villasukat. Sekä äiti että anoppi ovat niin innokkaita kutomaan, että kauniista villasukista ei ole pulaa :) Tietävät myös herkän ihoni ja käyttävät pehmeitä lankoja.