Viihdytkö kotona parhaiten villasukissa vai paljain varpain?
Viihdytkö kotona parhaiten villasukissa vai paljain varpain?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Oma vastaukseni on pörrösukat. Puuttuu listasta. :)
Monet inhoaa, mutta minä rakastan. :D
Itse nukun pörrösukat jalassa. Päiväsaikaan käytän villasukkia tavallisten sukkien päällä.
Vierailija kirjoitti:
Pörrösukat on kun panis jalat saunaan :)
Villasukat aina. Joko itse tehdyt, äidin tekemät tai tehdasvalmisteiset. Joko ohuen ohuet tai paksut tai kaikkea siltä väliltä. Kesäkuumallekin löytyy sopivat villasukat. Nyt on sinivalkoiset körttisukat jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Asuuko kaikki täällä jossain aatamin aikaisessa mummon mökissä kun pitää pitää villasukkia sisällä? Varmaan vesikin kantaa kaivosta?
En muista tiedä, mutta minä asun. 100 vuotias sähkötön ja vedetön ja viemäritön hirsitalo. Vetää taatusti kaikista ovista ja ikkunoista ja hirrenraoista. Vettä kannan saunasta. Villasukat aina jalassa.
Aina villasukat jalassa. Nukunkin villasukat jalassa. Asun uudessa talossa, mutta olen vilukissa. Varpaille on aina kylmä. Kotiasuun kuuluu myös lämpimät kotihousut ja villapaita.
Hassua muuten miten niin moni nukkuu sukat jalassa (no oikeasti varmaan kyllä hyvinkin ymmärrettävää monen kohdalla, jos jalat palelee herkästi).
Itse en voisi koskaan nukkua sukat jalassa, koska rakastan niin paljon sitä miltä pussilakana tuntuu paljaissa varpaissa. :D
Vierailija kirjoitti:
Hassua muuten miten niin moni nukkuu sukat jalassa (no oikeasti varmaan kyllä hyvinkin ymmärrettävää monen kohdalla, jos jalat palelee herkästi).
Itse en voisi koskaan nukkua sukat jalassa, koska rakastan niin paljon sitä miltä pussilakana tuntuu paljaissa varpaissa. :D
Hei, olen luullut olevani ainoa, jolla on varpaat + pussilakana -fiksaatio! Ihan parasta on heilutella varpaita pussilakanan poimuissa :D Valitettavasti en vain voi nykyään enää nukkua ilman sukkia, koska herään kauheisiin kramppeihin. Nyyh, varpaani kaipaavat pussilakanaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, olen luullut olevani ainoa, jolla on varpaat + pussilakana -fiksaatio! Ihan parasta on heilutella varpaita pussilakanan poimuissa :D Valitettavasti en vain voi nykyään enää nukkua ilman sukkia, koska herään kauheisiin kramppeihin. Nyyh, varpaani kaipaavat pussilakanaa!
Jes, en mäkään ole siis ainoa! :D Mulla ei ole koskaan pussilakana ihan täydellisesti paikoillaan peitossa, koska siinä täytyy olla sellaista pelkkää pussilakanaakin, jota voi sitten varpaissa pyöritellä. :D
Mikäköhän siinä on, että joudun aina käyttämään villasukkia tai tossuja jalkojen kylmyyden takia, mutta nukun aina ilman sukkia? Ja jalat on peiton alla ihan lämpimät.
Yleensä paljain jaloin, joskus villasukat jalassa.
Paljaat jalat. Sukat harvoin. Villasukkia ei koskaan...
Rakastan kävellä paljain varpain. Jos ei olisi pakko tuskin edes käyttäisin kenkiä muutoinkuin kylmänä.
Tarkenen muutamana hellepäivänä vuodessa olla paljain jaloin ja hetken saunan jälkeen. Muuten olen aina villasukan jalassa, joskut jopa kahdet päällekkäin. Veri ei kierrä jalkaterissä yhtään, joten eipä auta. Jopa nukkumaan meneessä täytyy toisinaan olla yhdet tai jopa ne kahdet villasukat jalassa. Usein kyllä saan riisuttua ne muutaman tunnin jälkeen pois, jos yöllä kesken herään.