Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, jolla on naispuoleisia "ystäviä" Jos et kerran halua heitä seksuaalisesti, miksi et ole hankkinut miespuoleisia ystäviä?

Vierailija
17.11.2017 |

Niinpä, tarpeeksi sanottu

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllä ottais päähän, jos mies jauhaisi ystäviensä kanssa minun ongelmistani tai meidän parisuhteemme ongelmista. En itsekään ulise miehestäni ympäri kaveripiiriä, ei kuulu tapoihin. Ammattiauttajalle voisin avautua, jos sellainen ongelma tulisi eteen, josta en voisi mieheni kanssa keskustella.

Joten mielestäni jotenkin ällöttävää, että naispuoliset kaverit ovat jotain parisuhdeongelmien selvityskeskuksia.

No just tämä. Mun mielestä osoittaa sitä, että sitä kumppania arvostetaan vähemmän kuin näitä ystävänaisia. Jos sen kumppanin kanssa ei pysty puhumaan asioita, niin se ei takuulla paranna asiaa, että alkaa nojailla suhteen ulkopuolisiin olkapäihin. Se on lopun alkua jos tuntuu, että ongelmat ratkeaa paremmin kääntymällä muiden naisten puoleen. Vaikka kuinka olisi epäseksuaalista niin ei se yksityisyyden jakaminen jonkun muun kanssa sitä suhdetta todellakaan paranna vaan tuhoaa. Avainsana on kunnioitus. En mäkään tilitä suhdeasioitani suhteen ulkopuolella vaan katson että asiat selvitetään suhteen sisällä. Jos kokee että ennemmin juttelee muiden kuin sen kumppanin kanssa niin on prioriteetit vähän erikoiset.

Jos kokee ettei ilman suhteen ulkopuolisiin olkapäihin nojailua selviä niin varmaan nojailu jatkossa sujuu ilman muakin.

Vierailija
102/103 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

(/*\)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naispuolinen ja kaikki neljä läheisintä kaveriani ovat miehiä. Tämä ei omasta mielestäni ole ongelma, mutta varmaan jonkun muun mielestä on. :'D

Jos tuleva miesystävä pistää valitsemaan hänen ja ystävieni väliltä, kumppani lentää alta aikayksikön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme