Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, jolla on naispuoleisia "ystäviä" Jos et kerran halua heitä seksuaalisesti, miksi et ole hankkinut miespuoleisia ystäviä?

Vierailija
17.11.2017 |

Niinpä, tarpeeksi sanottu

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa 2010-luvulle, pelle. 

Mieluummin palasin aikaan kun yhteiskunnan moraali oli korkeammalla tasolla kuin nyt, miehet oli miehiä ja naiset naisia. Miehillä oli selkärankaa, luonnetta ja he olivat myös fyysisesti vahvoja. Normi oli että tehtiin töitä, puolustettiin kotimaata eikä kitisty jokaisesta pikkuasiasta. Lasten hankkiminen elämän jatkuvuuden ja yhteiskunnan tulevaisuuden turvaamiseksi oli normi, avioliittoa ja ydinperhettä arvostettiin onnellisuuden lähteenä ja turvallisena kasvuympäristönä lapsille. 

Ennen oli asiat vitusti paremmin!

Ennen oli kunnollista, nytten ei ole kunnollista: https://www.youtube.com/watch?v=G7FlojCErN4

Ennen sai lapsiakin kasvattaa hakkaamalla!

Vierailija
62/103 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa niitä mutta luulee että seksiin pääsee kaverisuhteesta.Ei pääse vaan tuhlaa aikaansa.

Käytännössä kaikki naispuoliset ystäväni ovat vähintään vihjanneet seksistä, muutama sanonut suoraan. Aseksuaalina ei vaan kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Hantalla on paljon naisystäviä.

Vierailija
64/103 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei ole pelkkä tyhjä persoonaton pillunkantoteline, jota ei tarvita jos se pillu ei kiinnosta.

Olet pöpi ja ajastasi jäljessä.

Mitä jos rimpuilun sijaan kehittyisit eteenpäin ihmisenä kuten koko maailman muukin ihmiskunta?

Tai sitten voit jäädä jälkeen ja ulista miten "on epistä" tai "et ymmärrä" tai että "kaikki nää uudet ideat tulee yhtäkkiä" sillä välin kun _kenellekään muulle koko maailmassa tämä asia ei ole yhtään vaikea_.

Kärjistettyä, mutta luulisi auttavan tuohon vinksahtaneeseen perspektiiviin jossa ihminen kuvittelee että hänen ei tarvitse pysyä yhteiskunnan mukana mutta voi silti kuulua siihen.

Vierailija
65/103 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Sääliksi käy teitä vanhakantaisia - rajoitatte ihan turhaan elämäänne. Mulla on yhtä paljon nais- ja miesystäviä. Joidenkin kanssa on joskus pantu - siis myös naistenkin. Jos siihen osaa suhtautua ja keskustella asian halki, ei se vaikuta ystävyyteen ainakaan negatiivisesti. Kasvakaa aikuisiksi.

Ihan kun teidän mielestä kaikki himoitsisi täysin estoitta kaikkia vastakkaisen sukupuolen edustajia (tai saman sukupuolen, preferenssistä riippuen).

Vierailija
66/103 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuso89678678 kirjoitti:

Mies ja nainen ei voi olla ystäviä. Nainen ruukaa pitää itsellään haaremia ympärillään kiimaisista "ystävä" miehistä jotka vain ovat hänen pillun perässä. Jos nainen on todella ruma,  niin voi ehkä olla pelkkä ystävä. Mutta löytyykö semmoisia miehiä jotka ovat ystäviä, siis tosi kavereita rumille naisille??.  No ehkä siinä tapauksessa jos mies toivoo löytävänsä pillua hänen ystäväpiiristään. Tämä on jännää että naiset kuvittelee miehen olevan hänelle "kaveri". Joku syy sille on että se mies siinä pyörii. 100% pillu, joko "kaverin" tai hänen kavereiden. Kumpikin tämän tietää,  mies ja nainen jotka kaveraa. Silti pidetään kaveri kulissia. Miksi kaverata naisen kanssa?. Mies on kaverina reilumpi ja hauskempi. Eikä mieli ailahtele kokoajan. Siis oikeasti joku vapaaehtoisesti kuuntelee naisen kälätystä ja valittamista muutoin kun parisuhteessa?

Saan pillua kotona niin paljon kuin vain haluan, oikein yllytetään panemaan. Eikä todellakaan syytetä raiskaamisesta, jos puoliunisena alkaa vähän halailemaan. Vehje vuotaisi verta, jos kaverinaisiakin pitäisi panna.

Vierailija
67/103 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin palasin aikaan kun yhteiskunnan moraali oli korkeammalla tasolla kuin nyt, miehet oli miehiä ja naiset naisia. Miehillä oli selkärankaa, luonnetta ja he olivat myös fyysisesti vahvoja. Normi oli että tehtiin töitä, puolustettiin kotimaata eikä kitisty jokaisesta pikkuasiasta. Lasten hankkiminen elämän jatkuvuuden ja yhteiskunnan tulevaisuuden turvaamiseksi oli normi, avioliittoa ja ydinperhettä arvostettiin onnellisuuden lähteenä ja turvallisena kasvuympäristönä lapsille. 

Ennen oli kunnollista, nytten ei ole kunnollista: https://www.youtube.com/watch?v=G7FlojCErN4

Kyllä kaipaan kovasti aikaa, kun vieraidenkin tottelemattomille lapsille sai antaa luunapin tai tukistaa.

Vierailija
68/103 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisuuteen kuuluu että käy töissä ja kasvattaa lapsia. Siihen ei mitkään "ystävät" mahdu

Huhhuh

Vierailija
69/103 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuso89678678 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä kivikaudella mustasukkainen (?) ap elää? Kavereita on ihan ristiin rastiin sukupuolesta riippumatta. Yksi tuollainen kun yritti iskeä kiilaan väliin, sai jäädä rannalle heiluttamaan.

Mies ja nainen ei voi olla ystäviä. Nainen ruukaa pitää itsellään haaremia ympärillään kiimaisista "ystävä" miehistä jotka vain ovat hänen pillun perässä. Jos nainen on todella ruma,  niin voi ehkä olla pelkkä ystävä. Mutta löytyykö semmoisia miehiä jotka ovat ystäviä, siis tosi kavereita rumille naisille??.  No ehkä siinä tapauksessa jos mies toivoo löytävänsä pillua hänen ystäväpiiristään. Tämä on jännää että naiset kuvittelee miehen olevan hänelle "kaveri". Joku syy sille on että se mies siinä pyörii. 100% pillu, joko "kaverin" tai hänen kavereiden. Kumpikin tämän tietää,  mies ja nainen jotka kaveraa. Silti pidetään kaveri kulissia. Miksi kaverata naisen kanssa?. Mies on kaverina reilumpi ja hauskempi. Eikä mieli ailahtele kokoajan. Siis oikeasti joku vapaaehtoisesti kuuntelee naisen kälätystä ja valittamista muutoin kun parisuhteessa?

Näin varmasti maailmassa, jossa kaikki on mustavalkoista.

Tai siis kokomustaa.

Vierailija
70/103 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska haluan miehiä seksuaalisesti.

Heh.

Vierailija
71/103 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tuli myös mieleen

Vierailija
72/103 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies joka tykkää puhua kovasti esim. tunteista ja sydänsuruista.  Oman kokemukseni mukaan miespuoliset kaverini ovat aika kelvottomia sellaisiin keskusteluihin, koska miehet eivät kovin usein niistä puhu, tai sitten heidän tapansa puhua niistä on aika pinnallinen, eli epätyydyttävä minulle. Miesten kanssa voi esim. sauna-illassa heittää jotain hauskaa läppää ja puhua kaikista kevyistä jutuista, mutta jos haluan puhua jostain vakavimmista asioista, kuten vaikka noista aikaisemmin mainituista, naisporukat ja naispuoliset ystävät ovat siihen huomattavasti parempia keskustelukumppaneita. Ja jos minua esim. itkettää jokin asia, naispuoliset ystävät ovat yleensä parempia tukijoita.

Lisäksi olen itse henkilökohtaisesti sitä mieltä, että mies jolla, ei ole ollenkaan naispuoleisia ystäviä, on minusta tylsä ihminen, ja ehkä jopa tyhmä ja sovinistinenkin.

Terveisin: paljon naispuolisia ystäviä omaava (hetero)mies

Vierailija
73/103 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska äijien jutut on helvetin tylsiä? Vittu, jos kerrankin joku aloittaa vielä smalltalkkia jostain jääkiekosta, niin mä varmaan räjähdän. Mua ei kiinnosta pätkääkään minkään repen tekemät maalit. Keskusteltaisko vaikka maailmantilanteesta, tai edes jostain oikeasta urheilulajista?

Ai ei? No. Ei sitten.

Aika harva mies on oikeasti ajattelija. Jos sellainen on kaverina, ihan jees. 

Tosin, suuri osa naisistakin on ihan typeryksiä. No, ainakin niillä juttu lentää, itse kun en ole mikään kovin äänekäs persoona.

Vierailija
74/103 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehillä ei voi olla oikeita naispuolisia kavereita, se on vaan peliä tulevaisuuden varalle jos sattuis flaksi. faktaa tämä, deal with it

Vierailija
75/103 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juuso89678678 kirjoitti:

Saan pillua kotona niin paljon kuin vain haluan, oikein yllytetään panemaan. Eikä todellakaan syytetä raiskaamisesta, jos puoliunisena alkaa vähän halailemaan. Vehje vuotaisi verta, jos kaverinaisiakin pitäisi panna.

On sulla jutut.

Vierailija
76/103 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ystäviä "hankitaan"? Saako niitä kaupasta? Mulla ainakin kaveripiiri on muodostunut koulussa/töissä/harrastuksissa sellaisten ihmisten kanssa, joiden seurassa viihdyn ja joiden kanssa on samanlaiset jutut ja kiinnostuksenkohteet. Pitäisikö tällaisista ihmisistä rankata pois ne "väärää sukupuolta" olevat? Miksi ihmeessä?

Vierailija
77/103 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljelläni oli niitä ns. naispuolisia ystäviä mutta kaikkien kanssa oli sängyssä eli petti vaimoaan.

Vierailija
78/103 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiskavereille voi puhua erilaisista asioista kuin miehille. Kätevää kun tarvitsee johonkin juttuun naisen näkökulmaa.

Bonuksena he kuuntelevat mielellään parisuhteen ja naisystävän ongelmia ja analysointia.

-mies

Naisen näkökulmaa? Joku mies kerran kysyi naisilta haittaako heitä miehen pienet sirot kädet,kukaan nainen ei myöntänyt tuntevansa vastenmielisyyttä tällaiseen.Toisen kerran samanlaisen miehen sisko kysyi samasta asiasta ja vastaukset olivat "ällöttävää,kuvottavaa,en voi mitään sille että tuollaiset..." ETTÄ siinä se on luotettava naisnäkökulma.

Ja mistä tiedämme, että sinä puhut totta?

Ai pitäisi olla vielä todiste valheenpaljastustestistä? Katso vaikka mitä naiset puhuvat keskenään ja mitä puhuvat miehille.

Okei, eli sinä (aloittaja?) olet nainen, kun tiedät mitä naiset puhuvat keskenään... Onko miehelläsi tai poikaystävälläsi naispuolisia ystäviä, ja olet sitten mustasukkainen, vain mikä hiertää?

Luulen muuten, että miehetkin puhuvat keskenään siitä, mikä joissakin naisissa heitä ällöttää. (En tosin mene takuuseen, koska olen nainen ja kaikki pelkästään miesten väliset keskustelut, joita olen seurannut, ovat telkkarisarjojen tai elokuvien käsikirjoitusten mukaan meneviä, joten todellisuuden kanssa niillä ei ole mitään tekemistä. :p )

Itselläni on useampi miespuolinen kaveri ja ystävä - onneksi, sillä muuten mm. mun roolipeliporukkani olisi pelkkä torso. Eikä meillä olisi pelinjohtajaa.

Paras kaverini on myös miespuolinen, ja naimisissa. (Vaimonsa tapasi muuten meidän yhteisessä harrastuksessa.) Olen heidän lapsensa kummitäti.

Vierailija
79/103 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies riisuu mielessään kaikki hyvännäköiset naiset poislukien lähisukulaiset, myös ystävät. Ja miettii varmasti läpi kaikki irstaudetkin. Mutta silti ne ovat ”vain ystäviä”. Miehet nyt vain on miehiä, eivätkä voi noille ajatuksilleen mitään.

Vierailija
80/103 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mies haluaa keskustella naiskaveriensa kanssa meikeistä, vaatteista, laukuista, kengistä, hiuksista, laihduttamisesta...

Ja menkkavaivoista,tämä kaikki koskettaa miestä suuresti...NOT.

En ole ikinä keskustellut yhdenkään naispuolisen kaverini kanssa yhdestäkään näistä asioista. Sen sijaan olemme keskustelleet mm. taiteesta, elokuvista, musiikista, politiikasta, uskonnoista, tieteestä jne.

Eli et piittaa vaikka naispuolinen ystäväsi kärsisi helvetillisistä menkkakivuista? Että sellanen empatia

En missään vaiheessa väittänyt, etteikö noistakin asioista voisi puhua, mutta ei ole toistaiseksi tullut puheeksi. Jos ystävä ottaa menkkakivut puheeksi niin en tietenkään vähättele niitä tai mitään

Eli mielestäsi riittää kunhan et aktiivisesti vähättele naista, jota pidät "ystävänäsi"

Naisena jolla on usein todella kivuliaat menkat en tajua mitä ajat takaa. Ei se mies niille kivuille voi mitään tehdä ja kyllä mulle ainakin riittää että hän kohtelee mua ihan normaalisti.

kiva asenne sulla.. voi vittu teiän kans

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän