Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö muiden miehet näin?!

Vierailija
16.11.2017 |

Tai jotain vastaavaa yhtä ärsyttävää!
Laitan uudet valkoiset käsipyyhkeet, mies tulee autotallista ja nopeasti huljuttaa kädet vedessä ja PYYHKII ne loput liat käsipyyhkeisiin. Sitä varten ne kuulemma on??
Ei muutakuin vaihtoon ja pyykkäämään taas.. Huoh.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miehesi on se, joka sotkee mutta sinä siivoot? Lol mikä tossukka 50-luvun kotiorja sinäkin olet... :D

Kiva jos teillä roikkuu vierasvessassa paskaiset käsipyyhkeet (ehkä mm. tästä syystä ihmiset eivät halua tulla teille enää kylään, niitä ällöttää teidän saastainen kämppä?) mutta minä kyllä pidän kodistani huolen, miestä näköjään ei tämä asia kiinnosta. Suosittelen teillekin siivousta joskus, yök mitä possuja!

Ap

Kuules possuliini, ongelma ratkeaa sillä että sinne vierasvessaan vaihdetaan ne nätit pyyhkeet vasta just ennen kuin vieraat tuleva tai sitten opastetaan sitä  autonkorjaajaa pesemään kätensä jossain muualla kuin vierasvessassa.

Meillä mies harvemmin vierasvessaa käyttää kun se ei sisääntulokerroksessa sijaitse.

Ihan itse kehittelemäsi  ongelma tämä on joten aggreet ja nimittelet toisia aivan suotta.

Juu tiedoksi sinne saastaiseen kämppääsi että meillä vierasvessa on heti ulkooven vieressä, muihin vessoihin joutuu kulkemaan ovien kautta jotka pitää siis avata niillä likaisilla käsillä, siksi käsienpesu vierasvessassa.

Vieras vessassa ne ei siis ole ovea? Etkä miehesi tai sinä osaa pyyhkiä ovia tarvittaessa?

On, mutta vain yksi ovi. Seuraavaan vessaan on 3 avattavaa ovea ennenkuin sinne pääsee. En ala kulkemaan hänen perässään pyyhkimässä oviakin, jos vaan pysyisit aiheessa? Ei ole merkitystä MISSÄ vessassa hän likastaa pyyhkeet, kysymys oli tekeekö muut jotain näin ärsyttävää.

Ap

"Likastaa"? Verbi on liata. Opettele suomen kieltä.

Vierailija
42/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne tummat pyyhkeet auttaa? Ihan yhtä paskaisia ne on kuin valkoisetkin. Opeta miehellesi mitä tarkoitetaan käsienpesulla.

Miksi minä alkaisin miehen opettajaksi? Opetellut itse pesemään kätensä ja pyykkinsä.

Eikä silti vieläkään osaa. Taidat itsekin olla melkoinen sontaläjä, kun tuollaisen kanssa elelet.

Osaa mitä? Ja miksi se sinua häiritsee osaako minun tai naapurin Liisan mies jotakin vai ei?

No sehän tässä ketjussa on aiheena. "Tekeekö muiden miehet näin?!" Tajusitko pölvästi?

Juu pyyhkii mies kätensä sen jälkeen kun ne pesee, harvemmin kuitenkaan valkoisiin pyyhkeisiin koska meillä niitä ei juurikaan ole, sekä hän että minä ostamme mieluummin värillisiä ja usein melko tummia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne tummat pyyhkeet auttaa? Ihan yhtä paskaisia ne on kuin valkoisetkin. Opeta miehellesi mitä tarkoitetaan käsienpesulla.

Miksi minä alkaisin miehen opettajaksi? Opetellut itse pesemään kätensä ja pyykkinsä.

Eikä silti vieläkään osaa. Taidat itsekin olla melkoinen sontaläjä, kun tuollaisen kanssa elelet.

Osaa mitä? Ja miksi se sinua häiritsee osaako minun tai naapurin Liisan mies jotakin vai ei?

Ei sulla edes ole miestä.

Vierailija
44/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ongelmaa oli meilläkin joskus mutta tämän jälkeen ollaan miehen kanssa sovittu että jos hän epähuomiossa pilaa käsipyyhkeet niin hän ostaa uudet samanlaiset. Vielä ei ole joutunut kertaakaan ostoksille tuon sopimisen jälkeen. Olen myöskin laittanut niin että meillä on esim. keittiössä aina 2kpl pyyhkeitä, yksi huonompi pyyhe mihin voi kuivata kädet aina, ja toinen hienompi ns. "vesipyyhe", johon kuivataan käsistä vesi pois jos on vaikka tiskannut. Toimii meillä!

Vierailija
45/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon takia meillä on lähinnä tummia pyyhkeitä. Onneksi myös niitä pyykkää.

Lika ei häiritse jos se ei näy? Jopa pyyhkeen tapauksessa?

Arvaan: et ole koskaan ollut sairaalassa töissä.

Juu tahrat ei häiritse kun ne ei pyykäyksen jälkeenkään näy. Tosin ei ne tahrat ihan hirveästi häiritse pyyhkeisiin muutenkaan enemmän häiritsee bakteerit ym. joka ei näy, sen takia mieskin on joutunut opettelemaan vaihtamaan pyyhkeet päivittäin (myös pesemään ne) vaikka ne ei miksi silta näyttäisi.

Vierailija
46/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sulla edes ole miestä.

Ja se asia häiritsee sinua vielä enemmän? Kiva onnea valitsemallasi ärsyyntyä tiellä.

Vierailija
47/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miehesi on se, joka sotkee mutta sinä siivoot? Lol mikä tossukka 50-luvun kotiorja sinäkin olet... :D

Kiva jos teillä roikkuu vierasvessassa paskaiset käsipyyhkeet (ehkä mm. tästä syystä ihmiset eivät halua tulla teille enää kylään, niitä ällöttää teidän saastainen kämppä?) mutta minä kyllä pidän kodistani huolen, miestä näköjään ei tämä asia kiinnosta. Suosittelen teillekin siivousta joskus, yök mitä possuja!

Ap

Kuules possuliini, ongelma ratkeaa sillä että sinne vierasvessaan vaihdetaan ne nätit pyyhkeet vasta just ennen kuin vieraat tuleva tai sitten opastetaan sitä  autonkorjaajaa pesemään kätensä jossain muualla kuin vierasvessassa.

Meillä mies harvemmin vierasvessaa käyttää kun se ei sisääntulokerroksessa sijaitse.

Ihan itse kehittelemäsi  ongelma tämä on joten aggreet ja nimittelet toisia aivan suotta.

Juu tiedoksi sinne saastaiseen kämppääsi että meillä vierasvessa on heti ulkooven vieressä, muihin vessoihin joutuu kulkemaan ovien kautta jotka pitää siis avata niillä likaisilla käsillä, siksi käsienpesu vierasvessassa.

Vieras vessassa ne ei siis ole ovea? Etkä miehesi tai sinä osaa pyyhkiä ovia tarvittaessa?

On, mutta vain yksi ovi. Seuraavaan vessaan on 3 avattavaa ovea ennenkuin sinne pääsee. En ala kulkemaan hänen perässään pyyhkimässä oviakin, jos vaan pysyisit aiheessa? Ei ole merkitystä MISSÄ vessassa hän likastaa pyyhkeet, kysymys oli tekeekö muut jotain näin ärsyttävää.

Ap

No selitä sille miehelle, että pyyhkeet ovat saippuapesun jälkeistä käsien kuivaamista varten, eivät käsien puhdistamista varten. Ja jos vielä puhdistaa kätensä käsipyyhkeisiin, ripustat käsipyyhkeen paikalle hänen lempipaitansa.

Vierailija
48/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimo on tuo sottapytty. Saa pestä 2 kertaa vikossa käsipyyhkeet meikeistä ja lattiat puuterinjämistä. No ainekin antaa kakkosta :D

Kuka se Aine on, jos sinulla on vaimokin?

Vierailija
49/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi vessa, mutta siellä on pyyhkeitä eri käyttöön. Ja tekstit ko. tarkoitukseen.

Vaaleat, jos siis niitä on, on juuri "vieraspyyhkeitä".

Arkikäyttöön itselle/tutulle miehelle on värillisiä ja ns. likaisille käsille ja meikkinaamalle on kuluneita ja usein pesuun meneviä pyyhkeitä.

Mulla ei meistä, mutta ne miehet jotka joskus ovat käymässä osaavat kyllä lukea pyyhkeiden tekstit ja myös osaavat pestä kätensä. Jos on "liakisen työn kädet" niin pyyhkii tummaan sille tarkoitettuun pyyhkeeseen.

Mutta totta on, että itsekin syyllistyn joskus pesemään kädet tai naaman huolimattomasti ja jos silloin kuivaa vaaleaan, niin jää heti likainen tuntu/tahra, vaikkei pyyhe varsinaisesti likainen olisikaan.

Yksinasuvana ei haittaa, mutta sitten heitän sen tahrantuneen pesuun kun on vieraita tulossa.

Eli valkoisia/vaaleita pyyhkeitä ei tarvitse kerran jälkeen pestä kun niitä käytetään harvoin.

Autotallia ei ole.

Vierailija
50/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mieheni teki itsarin kun nipotin pyyhkeistä joihin ei saa pyyhkiä likaisia käsiään

Vierailija
51/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon takia meillä on lähinnä tummia pyyhkeitä. Onneksi myös niitä pyykkää.

Lika ei häiritse jos se ei näy? Jopa pyyhkeen tapauksessa?

Arvaan: et ole koskaan ollut sairaalassa töissä.

Itseasiassa olen kyllä sairaalassa töissä ja siksi tiedän että pyyhkeet kannattaa pestä päivittäin vaikka ne ei näyttäisi tai tuntuisi likaisilta. Ja mitä mieheen tulee hän on oppinut ihan saman asian vaikka tekeekin työtä joka silloin tällöin saattaa jättää tahroja vielä käsien pesu jälkeen käsipyyhkeisiin.

Vierailija
52/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on autotallissa lavuaari. Lisäksi käytän kunnon puhdistusaineita. Ne käsisaippuat eivät oikein riitä jos kädet ovat oikeasti mustat.

Vierailija
53/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Meillä kukaan ei pyyhi paskaisia käsiä pyyhkeeseen. Ei sitten tullut sellainen vaihtoehto mieleen. :D

Vierailija
54/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei ole todellista!!! Eilen vaihdoin ne pyyhkeet ja nyt ne ovat TAAS täynnä mustaa likaa! Itse en ole kuivannut niihin kertaakaan. Joo, en laita enää ollenkaan käsipyyhkeitä tohon vessaan.

Ap

Vierailija
55/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta välillä ku mies tulee metsältä ja nylkee saaliin tossa suulissa niin se voi olla kyynärpäitä myöten veressä ku tulee sisälle. Että voit kuvitella miltä meidän käsipyyhkeet näyttää. 😂