Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö muiden miehet näin?!

Vierailija
16.11.2017 |

Tai jotain vastaavaa yhtä ärsyttävää!
Laitan uudet valkoiset käsipyyhkeet, mies tulee autotallista ja nopeasti huljuttaa kädet vedessä ja PYYHKII ne loput liat käsipyyhkeisiin. Sitä varten ne kuulemma on??
Ei muutakuin vaihtoon ja pyykkäämään taas.. Huoh.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valintakysymys tämäkin...mä olen aikoinaan valinnut siistin ja fiksunmiehen.

Vierailija
22/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei tee noin, mutta minä teen, kun kaikki lika ei vain vedellä huljutellen lähde. Ei sen puoleen, minä ne pyykkään, ei mies. Minä myös teen kaikki likaiset ja rasvaiset hommat, joten ei tämä mikään tasa-arvo kysymys ole. Meillä vain toimitaan näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee, sillä jos mies tekee jotain likaista hommaa pihalla, hänellä on hanskat.

Vierailija
24/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miehesi on se, joka sotkee mutta sinä siivoot? Lol mikä tossukka 50-luvun kotiorja sinäkin olet... :D

Kiva jos teillä roikkuu vierasvessassa paskaiset käsipyyhkeet (ehkä mm. tästä syystä ihmiset eivät halua tulla teille enää kylään, niitä ällöttää teidän saastainen kämppä?) mutta minä kyllä pidän kodistani huolen, miestä näköjään ei tämä asia kiinnosta. Suosittelen teillekin siivousta joskus, yök mitä possuja!

Ap

Kuules possuliini, ongelma ratkeaa sillä että sinne vierasvessaan vaihdetaan ne nätit pyyhkeet vasta just ennen kuin vieraat tuleva tai sitten opastetaan sitä  autonkorjaajaa pesemään kätensä jossain muualla kuin vierasvessassa.

Meillä mies harvemmin vierasvessaa käyttää kun se ei sisääntulokerroksessa sijaitse.

Ihan itse kehittelemäsi  ongelma tämä on joten aggreet ja nimittelet toisia aivan suotta.

Vierailija
25/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tietenkin paremmin näkyy lika valkoisessa pyyhkeessä. Liat pitäisi pestä pois käsistä saippuan ja veden avulla, sitten kuivata ne puhtaat kädet pyyhkeeseen. On kyllä inhottava ajatus, että tummaa pyyhettä ei tarvitsisi vaihtaa niin usein koska siinä ei näy lika. Kuinka usein vaihdatte käsipyyhkeitä? Sitten kun alkavat haisemaan vai?

Kyllä ne meillä  vaihtuu joka päivä, kun niitä  pyyhkeitä on siunaantunut riesaksi asti.

Miksi sinulla noin suuri tarve olla agressiivinen?

Vierailija
26/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne tummat pyyhkeet auttaa? Ihan yhtä paskaisia ne on kuin valkoisetkin. Opeta miehellesi mitä tarkoitetaan käsienpesulla.

Miksi minä alkaisin miehen opettajaksi? Opetellut itse pesemään kätensä ja pyykkinsä.

No p*rkelettäkö sitten tulet palstalle ihmettelemään jotain pyyhkeitä?

Vierailija
27/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne tummat pyyhkeet auttaa? Ihan yhtä paskaisia ne on kuin valkoisetkin. Opeta miehellesi mitä tarkoitetaan käsienpesulla.

Miksi minä alkaisin miehen opettajaksi? Opetellut itse pesemään kätensä ja pyykkinsä.

Eikä silti vieläkään osaa. Taidat itsekin olla melkoinen sontaläjä, kun tuollaisen kanssa elelet.

Vierailija
28/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miehesi on se, joka sotkee mutta sinä siivoot? Lol mikä tossukka 50-luvun kotiorja sinäkin olet... :D

Kiva jos teillä roikkuu vierasvessassa paskaiset käsipyyhkeet (ehkä mm. tästä syystä ihmiset eivät halua tulla teille enää kylään, niitä ällöttää teidän saastainen kämppä?) mutta minä kyllä pidän kodistani huolen, miestä näköjään ei tämä asia kiinnosta. Suosittelen teillekin siivousta joskus, yök mitä possuja!

Ap

Kuules possuliini, ongelma ratkeaa sillä että sinne vierasvessaan vaihdetaan ne nätit pyyhkeet vasta just ennen kuin vieraat tuleva tai sitten opastetaan sitä  autonkorjaajaa pesemään kätensä jossain muualla kuin vierasvessassa.

Meillä mies harvemmin vierasvessaa käyttää kun se ei sisääntulokerroksessa sijaitse.

Ihan itse kehittelemäsi  ongelma tämä on joten aggreet ja nimittelet toisia aivan suotta.

Juu tiedoksi sinne saastaiseen kämppääsi että meillä vierasvessa on heti ulkooven vieressä, muihin vessoihin joutuu kulkemaan ovien kautta jotka pitää siis avata niillä likaisilla käsillä, siksi käsienpesu vierasvessassa.

Vierailija
29/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No p*rkelettäkö sitten tulet palstalle ihmettelemään jotain pyyhkeitä?

Tuon kirjoittaja ei ole ap.

Ap

Vierailija
30/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo on tuo sottapytty. Saa pestä 2 kertaa vikossa käsipyyhkeet meikeistä ja lattiat puuterinjämistä. No ainekin antaa kakkosta :D

Vierailija
31/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä silti vieläkään osaa. Taidat itsekin olla melkoinen sontaläjä, kun tuollaisen kanssa elelet.

Osaa mitä? Ja miksi se sinua häiritsee osaako minun tai naapurin Liisan mies jotakin vai ei?

Vierailija
32/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies ei tee noin, mutta minä teen, kun kaikki lika ei vain vedellä huljutellen lähde. Ei sen puoleen, minä ne pyykkään, ei mies. Minä myös teen kaikki likaiset ja rasvaiset hommat, joten ei tämä mikään tasa-arvo kysymys ole. Meillä vain toimitaan näin.

Niin. Saippuahaan ei voi käyttää.

Vierailija
33/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Juu tiedoksi sinne saastaiseen kämppääsi että meillä vierasvessa on heti ulkooven vieressä, muihin vessoihin joutuu kulkemaan ovien kautta jotka pitää siis avata niillä likaisilla käsillä, siksi käsienpesu vierasvessassa.

Vieras vessassa ne ei siis ole ovea? Etkä miehesi tai sinä osaa pyyhkiä ovia tarvittaessa?

Vierailija
34/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimo on tuo sottapytty. Saa pestä 2 kertaa vikossa käsipyyhkeet meikeistä ja lattiat puuterinjämistä. No ainekin antaa kakkosta :D

Osta useampia käsipyyhkeitä, niin ei tarvitse niitä samoja monta kertaa viikossa pestä. Äly hoi.

Vierailija
35/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vieras vessassa ne ei siis ole ovea? Etkä miehesi tai sinä osaa pyyhkiä ovia tarvittaessa?

On, mutta vain yksi ovi. Seuraavaan vessaan on 3 avattavaa ovea ennenkuin sinne pääsee. En ala kulkemaan hänen perässään pyyhkimässä oviakin, jos vaan pysyisit aiheessa? Ei ole merkitystä MISSÄ vessassa hän likastaa pyyhkeet, kysymys oli tekeekö muut jotain näin ärsyttävää.

Ap

Vierailija
36/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon takia meillä on lähinnä tummia pyyhkeitä. Onneksi myös niitä pyykkää.

Lika ei häiritse jos se ei näy? Jopa pyyhkeen tapauksessa?

Arvaan: et ole koskaan ollut sairaalassa töissä.

Vierailija
37/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaa mitä? Ja miksi se sinua häiritsee osaako minun tai naapurin Liisan mies jotakin vai ei?

No sehän tässä ketjussa on aiheena. "Tekeekö muiden miehet näin?!" Tajusitko pölvästi?

Vierailija
38/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tilanne ärsyttävä ja mies ei toimi ihan järkevällä tavalla. Voit yrittää puhua miehelle käsien pesemisestä ja siitä, että pyyhe on vain käsien kuivaamista varten, ei lian hankaamista. Jos se ei onnistu, niin hanki kyseiseen vessaan kertakäyttöiset käsipaperit, jonka mies voi heittää roskiin joka käytön jälkeen. Maksaa hieman, mutta sekä järki että puhtaat pyyhkeet säilyvät paremmin. Vierasvessaan muutenkin voisi sopia kertakäyttöpaperit, olisi ainakin hygieenistä koko ajan. Muihin vessoihin sitten käsipyyhkeet, joita voit itse käyttää.

Vierailija
39/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

On, mutta vain yksi ovi. Seuraavaan vessaan on 3 avattavaa ovea ennenkuin sinne pääsee. En ala kulkemaan hänen perässään pyyhkimässä oviakin, jos vaan pysyisit aiheessa? Ei ole merkitystä MISSÄ vessassa hän likastaa pyyhkeet, kysymys oli tekeekö muut jotain näin ärsyttävää.

Ap

Monet kun asiat ärsytti joskus miehessä, nykyisin pääsen itse helpommalla kun annan hänen itse ärsyyntyä omista tekemisistään enkä ota niistä vastuuta.

Vierailija
40/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta hän taitaakin olla harviainen tapaus.