Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mieheni puhelimessa etunimi sukunimi

Vierailija
16.11.2017 |

Toisilla pareilla on luultavasti kulta, söpis tms. Tai edes vaimo. Mutta minä....etunimi sukunimi 😂😣

Kommentit (177)

Vierailija
1/177 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kamala. Minullakin on miehen nimi etunimi sukunimi. Olen huono vaimo. Voi vittu.

Vierailija
2/177 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menkkamonsteri. :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/177 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen menkkamonsteri. :))

😂

Vierailija
4/177 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks kaikki muut Pipsoja, Jontsuleita, Maistereita?

Vierailija
5/177 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki sukunimi etunimi.Ihan sama onko kaveri ,mies vai pomo kaikki on samalla kaavalla.

Vierailija
6/177 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa olla iloinen ettei miehes oo mikään pelle sitten ja keksi jotain noloja nimiä kännykkään kun sillä ei oo paskan väliä.

Vierailija
7/177 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtään miten mieheni on minut puhelimeensa kirjannut, luultavasti myös ihan etunimi sukunimi linjalla mennään. Ihan sama minulla, mieheni on kirjoitettu koko nimellä omaan puhelimeeni. Yhdessä olemme olleet 20 vuotta ja meillä ei ole yleisesti käytössä mitään hassuttelunimiä. Ehkä olemme tylsimyksiä, mutta olemme sitten kaksi samanlaista tylsimystä, jotka sopivat hyvin yhteen. :)

Vierailija
8/177 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi piti töissä pomon numeroa "häirikkö"-nimikkeellä.

Vierailija
9/177 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exän numero oli/on pelkällä etunimellä. Eipähän tarvinnut vaihtaa mihinkään.

Vierailija
10/177 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Mulla on kaikki ihmiset poikaystävä mukaanluettuna kännykässä etunimellä. Samoin poikaystävällä. Musta tuntuis jotenkin tosi typerältä laittaa joku rakas, kulta tai muru.

Vierailija
11/177 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös näin. Myös isänsä nimi on hänen kännykässään etunimi sukunimi- tyylillä. Mun isä on mun kännykällä nimikkeellä ”isä”.

Vierailija
12/177 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan puhelimet hakee ihmiset puhelimeen facebookista, linked inistä jne missä moni tuppaa olemaan tylsästi etunimi sukunimi-formaatilla. Tokihan yhteystiedon saa muokattua mutta se on ekstravaiva. Me ollaan mun puolison kanssa toistemme puhelimissa ihan oikeilla nimillämme vaikka koskaan ei puhutella toisiamme etunimillä vaan söpistelynimillä.

Vierailija
13/177 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen etunimi sukunimi  mutta se johtuu siitä että  miehen puhelin on  työsuhdepuhelin. Ei se mua haittaa.

Vierailija
14/177 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Vaino.

"Vaino soittaa!"  😂

Vierailija
15/177 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän silloin jos miehelle sattuu joku tapaturma ja puolison nimi on tyyliin etunimi sukunimi kuten kaikki muutkin nimet, niin mistä ne poliisit tai viranomaiset erottaa puolison nimen muiden nimien joukosta jos hänelle pitäis soittaa tästä onnettomuudesta?

Vierailija
16/177 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tylsä ja tyly, mutta puolisoni on etunimi sukunimi -tyylillä aivan kuten muutkin. 

Vierailija
17/177 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhelimessa on muutkin nimet siinä muodossa, eikä ihmisellä ole ehkä muutenkaan tapana leperrellä, ei tuossa ole mitään outoa. Minun puhelimessani äiti on äiti, muuten kaikki poikaystävästä pomoon on vain etunimillä. Ei tuntuisi luontevalta laittaa jotain lässytysnimeä, kun emme sellaisia muutenkaan käytä.

Vierailija
18/177 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä olen etunimellä, samoin mies minun puhelimessa.

Minusta on jotenkin oksettavaa kun puhelimessa on joku kulta tai hani tai raksu tms.

Vierailija
19/177 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla olen minä miesystäväni puhelimessa. Ainoa haitta on ollut se , että olaan pidetty matalaa profiilia meidän tapailusta, ja näin olen "jäänyt kinni" parille ihmiselle, kun kännykän näyttöön ilmestyy koko nimi ja söpöilyviesti... Muuten ihan sama.

Vierailija
20/177 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies on  kännykässä: ICE etunimi sukunimi -aviomies ja vielä sillä tavalla, että näkyy tekstinä myös kännykän lukitusnäytössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi