Helluntailaiset
Kommentit (47)
Mun suvussa paljon helluntailaisia. Käyvät katsomassa vanhuksia, ikinä eivät oo mun vanhemmilta rahaa pyytäneet, ilman pyyntöä käyvät katsomassa. Isotätiäni hoitivat vuosia, kun oli sokeutunut. Toki joka porukkaan mahtuu myös epäkelpoja yksilöitä, mutta kyllä ovat poikkeuksia tossa sakissa.
Sinne etsiytyy myös paljon ongelmaisia ihmisiä, koska seurakunta (siis muutkin seurakunnat kuin hell.) taitaa olla yksi harvoista paikoista, missä erilaiset hyväksytään aidosti ja kohdellaan ihmisenä, siks sielä myös paljon mustalaisia.
Ja käsitys, että ihminen vois tehdä syntiä ja saada anteeks vaan pyytämällä, on outo. Kyllä siihen anteeks antoon kuuluu aito katumus ja parannuksen teko eli synnin tekemisen on loputtava.
T. helluntailaisen tytär
LÄSKI kirjoitti:
En tiedä oliko entisen poikaystäväni perhe helluntalaisten keskuudessa outo, mutta mun mielestä oli. Vuodenkaan seurustelun jälkeen ei voinut kertoa seurustelevansa saatikka esittelevänsä minua perheelleen. Jos joku perheenjäsen sattui soittamaan hän kutsui minua aina "kaveriksi". Ei kuulemma olisi ollut hyväksyttävää... Mene ja tiedä, ollaan kuitenkin "jo" parikymppisiä.
Siis oliko tää se kelle tulit raskaaksi?
Nyt on pakko sanoa . Budha väärentää puhdistuskasteet on vanhaa liittoa jehovaa . Jehovajahvea. Ne varastaa ihan sikana jopa asuntoja huonekaluja kelloja ...autoja . Vaatteita mitä ne myy se on varastettua . Huijaus on suuri puhallus suuri eksytys . Niinku Jeesus sanoi minun nimessäni he tekevät ihmeitä ....vääriä jeesuksia .
Ne valehtelee kaiken aivan kaiken kuin piraattituote .
Varastavat köyhiltä ja vanhuksilta eivät jaa muuta kuin varastettua.
:D :D :D ettekste tiiä kuka mä oon?