Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hah hah, miten naurettavan näköistä, jos nainen on miestään pidempi! :D

Vierailija
16.11.2017 |

Joskus tulee tällaisia pareja vastaan ja ei sille mitään voi, että sellaiset parit ovat todella naurettavan, huvittavan ja koomisen näköisiä. :D
Eikä nyt siis ole kyse sellaisesta pareista, että nainen olisi koroissaan miestään pidempi, vaan sellaisista, että on pidempi ilman korkojakin. Eikö sellaisia pareja oikeasti hävetä, että he näyttävät ihmisten silmissä oudoilta? Lisäksi näkeekö muka pidempi nainen oikeasti sen oman lyhyemmän miehensä miehekkäänä ja komeana ja se lyhyempi mies oman pidemmän naisensa kauniina ja naisellisena? Tämähän on täysin hullu ajatus jo syntyessään. Kaikkein eniten minulla kuitenkin käy sääliksi tällaisille pareille syntyviä lapsia. Voivatko he elää onnellista ja tasapanoista lapsuutta ja kasvaako heistä tasapainoisia aikuisia?

Siis oikeesti, pitkille naisille on olemassa pitkiä miehiä ja lyhyille miehille on olemassa lyhyitä naisia. Ei ole mitään syytä sille, että pidemmän naisen ja lyhyemmän miehen pitäisi olla yhdessä.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lainkaan, kun yleensä näissä tapauksissa mies seisoo lompakkonsa päällä.

Vierailija
22/38 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on hauskaa kun joku alle 160-senttinen pikkumyy on yhdessä pitkän +185cm miehen kanssa. Tulee kaupungilla katsottua, että siinä menee isä ja tytär käsi kädessä sitten vasta lähempää huomaakin että ei se ollutkaan mikään pikkutyttö vaan pikkumyy 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo hyvästä itsetunnosta, jos pituudella(kaan) ei ole merkitystä. Mitä väliä. Enemmän säälittävä tällaisista huutelevat.

Vierailija
24/38 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoeroa 15 cm kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus tulee tällaisia pareja vastaan ja ei sille mitään voi, että sellaiset parit ovat todella naurettavan, huvittavan ja koomisen näköisiä. :D

Eikä nyt siis ole kyse sellaisesta pareista, että nainen olisi koroissaan miestään pidempi, vaan sellaisista, että on pidempi ilman korkojakin. Eikö sellaisia pareja oikeasti hävetä, että he näyttävät ihmisten silmissä oudoilta? Lisäksi näkeekö muka pidempi nainen oikeasti sen oman lyhyemmän miehensä miehekkäänä ja komeana ja se lyhyempi mies oman pidemmän naisensa kauniina ja naisellisena? Tämähän on täysin hullu ajatus jo syntyessään. Kaikkein eniten minulla kuitenkin käy sääliksi tällaisille pareille syntyviä lapsia. Voivatko he elää onnellista ja tasapanoista lapsuutta ja kasvaako heistä tasapainoisia aikuisia?

Siis oikeesti, pitkille naisille on olemassa pitkiä miehiä ja lyhyille miehille on olemassa lyhyitä naisia. Ei ole mitään syytä sille, että pidemmän naisen ja lyhyemmän miehen pitäisi olla yhdessä.

En ole valinnut miestäni sinun esteettistä silmääsi kaduilla tai  kauppareissuillasi tyydyttämään. Meillä menee ihan hyvin, kiitos kysymästä .

terv. Nainen, 181cm

"Kokoeroa 15cm", siis toivottavasti niin päin, että miehesi on 196 cm?

No ihan tarkasti sanottuna hän on 168 cm, eli ei siis ihan viittätoista senttiä siis eroa, mutta otti vaan pannuun tuo tuollainen  pituuserojen arvostelija.

On kai ihmisellä oikeus rakastua kehen rakastuu.Emme me koskaan puhu pituuksistamme,emmekä muuten erityisemmin harrasta tansseissa käymistä.

Meillä on muita harrasteita, kesällä moottoriveneily,puutarhanhoito, syksyllä luontoliikunta ,marjastus, sienestys yms.

Korkkareita olen  inhonnut aina, vaikka hameita usein käytänkin.Kaksi ihanaa lastakin on siunaantunut ja ihan ikäisiinsä (tyttö 7, poika 8)verrattuna normaalipituisia ovat.

Asumme pienellä pakkakunnalla ja  siis omakotitalossa.

Emme tosiaankaan elä tuota ap:tä ja hänen 'ihmismakuaan'varten .

Vierailija
25/38 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monikin lyhyempi mies on kiinnostanut. Söpöjä jotenkin. Tunnen vahvaksi amatsoniksi itseni, vaikka olen aika heikko. Oma mies on pitkä ja kookas mutta voisin olla lyhyemmän miehen kanssa. Jos lyhyempi mies potisi alituista alemmuutta tai olisi tympeä tai saisi tuntemaan liian isoksi, en tietenkään voisi olla. Söpö ja hauska mies - kyllä. t. N43, 169 cm, 70 kg.

Hmm olet sentin pidempi kuin keskimäärin suomalainen nainen? Ts. olen jostain ollut lukevinaan, että se on 168 cm.

Olen 173 ja käytän usein korkeapohjaisia kenkiä. Olen muita naisia päätä pidempi sen takia, ja osin tämän tennarimuodin vuoksi. Voisin ottaa vielä pituiseni miehen, mutta lyhyemmistä en saa niin helposti maskuliinisia viboja. Uskon että useat miehet ovat samaa mieltä, että tuntevat maskuliinisuuden siirtyvän sille pidemmälle naiselle, jos muutenkaan ei ole itse harteikas tms. On ollut myös poikkeuksia, että lyhyehköt miehet ovat olleet pituuteni ja pitkien säärien perään. Ja nämä tapaukset olivat kyllä itsevarman oloisia mukavia miehiä.

Vierailija
26/38 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoeroa 15 cm kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole valinnut miestäni sinun esteettistä silmääsi kaduilla tai  kauppareissuillasi tyydyttämään. Meillä menee ihan hyvin, kiitos kysymästä .

terv. Nainen, 181cm

"Kokoeroa 15cm", siis toivottavasti niin päin, että miehesi on 196 cm?

No ihan tarkasti sanottuna hän on 168 cm, eli ei siis ihan viittätoista senttiä siis eroa, mutta otti vaan pannuun tuo tuollainen  pituuserojen arvostelija.

On kai ihmisellä oikeus rakastua kehen rakastuu.Emme me koskaan puhu pituuksistamme,emmekä muuten erityisemmin harrasta tansseissa käymistä.

Meillä on muita harrasteita, kesällä moottoriveneily,puutarhanhoito, syksyllä luontoliikunta ,marjastus, sienestys yms.

Korkkareita olen  inhonnut aina, vaikka hameita usein käytänkin.Kaksi ihanaa lastakin on siunaantunut ja ihan ikäisiinsä (tyttö 7, poika 8)verrattuna normaalipituisia ovat.

Asumme pienellä pakkakunnalla ja  siis omakotitalossa.

Emme tosiaankaan elä tuota ap:tä ja hänen 'ihmismakuaan'varten .

Hei älä välitä. Tiedän miltä tuntuu kun on jatkuvasti arvostelun kohteena. Mutta kun ap:t ja kaltaisensa eivät välttämättä saa sitä puolisoa ihannepituudestansa huolimatta. Sekös harmittaa.

Vierailija
27/38 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on minua lyhyempi ja sanon nyt ihan suoraan, että se kiihottaa minua. Johtuu kai siitä että olen seksuaalisesti se agressiivisempi osapuoli, joten mietin ihan mielelläni erilaisia tapoja ottaa mieheni. Ihan tyytyväiseltä tuo ukkokin vaikuttaa, ei ole joutunut puutteessa olemaan päivääkään.

Vierailija
28/38 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sellaisia pareja oikeasti hävetä, että he näyttävät ihmisten silmissä oudoilta?

Ei, koska täyspäisten ihmiset eivät oudoksu tuollaisia asioita.

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi näkeekö muka pidempi nainen oikeasti sen oman lyhyemmän miehensä miehekkäänä ja komeana ja se lyhyempi mies oman pidemmän naisensa kauniina ja naisellisena?

Kyllä, hyvinkin. Tapailemani mies on erittäin komea ja hänen vartalonsa on mittasuhteiltaan sopusuhtainen. Vaikka satun olemaan pidempi kuin hän, ei se mitenkään kumoa sitä, että hän on kokonaisuutena todella miehekäs ja kuuma. Ja mä olen hänen mielestään naisellinen.

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään syytä sille, että pidemmän naisen ja lyhyemmän miehen pitäisi olla yhdessä.

Paitsi se, että he viihtyvät yhdessä, haluavat olla yhdessä, tuntevat vetoa toisiaan kohtaan, kenties ovat jopa rakastuneet toisiinsa.

Vierailija
29/38 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monikin lyhyempi mies on kiinnostanut. Söpöjä jotenkin. Tunnen vahvaksi amatsoniksi itseni, vaikka olen aika heikko. Oma mies on pitkä ja kookas mutta voisin olla lyhyemmän miehen kanssa. Jos lyhyempi mies potisi alituista alemmuutta tai olisi tympeä tai saisi tuntemaan liian isoksi, en tietenkään voisi olla. Söpö ja hauska mies - kyllä. t. N43, 169 cm, 70 kg.

Hmm olet sentin pidempi kuin keskimäärin suomalainen nainen? Ts. olen jostain ollut lukevinaan, että se on 168 cm.

Olen 173 ja käytän usein korkeapohjaisia kenkiä. Olen muita naisia päätä pidempi sen takia, ja osin tämän tennarimuodin vuoksi. Voisin ottaa vielä pituiseni miehen, mutta lyhyemmistä en saa niin helposti maskuliinisia viboja. Uskon että useat miehet ovat samaa mieltä, että tuntevat maskuliinisuuden siirtyvän sille pidemmälle naiselle, jos muutenkaan ei ole itse harteikas tms. On ollut myös poikkeuksia, että lyhyehköt miehet ovat olleet pituuteni ja pitkien säärien perään. Ja nämä tapaukset olivat kyllä itsevarman oloisia mukavia miehiä.

Ei 173 cm nainen enää nykyään mitenkään erityisen pitkä ole. Keskivertoista pidempi toki, mutta menee keskihajonnan sisään. Kunnolla pitkät naiset ovat 175cm+ tai 180cm+.

Vierailija
30/38 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä vaikuttaakin selkeältä provolta, niin pakko tarttua tuohon "lyhyille miehille on lyhyitä naisia ja pitkille naisille pitkiä miehiä" -kohtaan. Ei nimittäin ole. Koska naisihanne on lyhyt ja pikkuinen, KAIKKI miehet haluavat lyhyitä naisia. Ja koska miesihanne on suuri ja maskuliininen, KAIKKI naiset haluavat pitkiä miehiä. Pitkät ja normaalipituiset miehet siis pariutuvat lyhyiden ja normaalipituisten naisten kanssa, jolloin tämän ihanteen ulkopuolelle jäävät, pitkät naiset ja lyhyet miehet, joutuvat tyytymään toisiin ihanteen ulkopuolella oleviin. 

Terveisin pitkä nainen joka olisi kyllä mielellään ottanut 185cm+ miehen, mutta koska nuo miehet juoksevat näiden pikkumyiden ja taskurakettien perässä, löysin itselleni ihanan ja rakastavan lyhyemmän miehen. Eikä voisi vähempää kiinnostaa miltä me näytetään aapeen mielestä kadulla.

Vierailija
31/38 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen typerä aloitus. Pahoittelen aloittajan heikkoa älykkyysosamäärää.

Vierailija
32/38 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän se sunkaan suhde kestää ja kuinka sinä itse kasvatat tasapainoia lapsia, jos mielestäsi yhteensopiva ulkonäkö on kriteeri parinmuodostamisessa?

Veikkaan että sulla ap voi olla aika työ löytää yhtä tyhmä ja turhanpäiväinen kumppani, kuin itse olet!

Vierailija
33/38 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppania valitessa pituus on aika alhaalla kriteerien listassa. Itse haen luonteeltaan kanssani yhteensopivaa, samanlaiset elämänarvot omaavaa ihmistä jonka kanssa kemiat kohtaa ja jonka kanssa tykkään viettää aikaa. Ulkonäkökriteereiksi riittää perussiisti ja hygieniastaan huolehtiva. Ja kun pitkänä naisena niitä yli 190cm miehiä ei joka nurkalla vastaan kävele, saati sellaisia jotka ovat sinkkuja ja lisäksi täyttävät muut "vaatimukset" (eli jonka kanssa tulen edes toimeen ja kiinnostus on molemminpuolista). Tietysti on harmi, että perinteisesti oletetaan, että miehen tulisi olla naista pidempi. Mutta ongelmana ei mielestäni ole parit, jotka rikkovat tätä "sääntöä" näyttäen mielestäsi koomiselta, vaan sääntö itsessään on järjetön.

Vierailija
34/38 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi, olen 180cm ja ihastunut yli 5cm lyhyempään mieheen, nyt kyllä vaihdan kiinnostuksenkohdettani ;(

Tai sitten en.

Hyvä että edes muistan milloin olen viimeksi deittaillut itseäni pidempää miestä. Mulle tämä ei koskaan ole ollut ongelma, toisin kuin kahdelle kaverilleni joiden mielestä näytän naurettavalta lyhempien miesten kanssa. Harmi heidän puolestaan, että heille, 165cm naisille kelpaa vain 185+ senttiset miehet. Hymyilyttää aina kun he puhuvat tuosta

Vierailija
35/38 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut "laastarisuhteesta" lapsen sellaisen tavallisen maalaisjuurteisen suomalaisen kanssa. Mies on alkanut painua kasaan 45 vuotta täytettyään. Näillä mennään.

Vierailija
36/38 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi harmi, olen 180cm ja ihastunut yli 5cm lyhyempään mieheen, nyt kyllä vaihdan kiinnostuksenkohdettani ;(

Tai sitten en.

Hyvä että edes muistan milloin olen viimeksi deittaillut itseäni pidempää miestä. Mulle tämä ei koskaan ole ollut ongelma, toisin kuin kahdelle kaverilleni joiden mielestä näytän naurettavalta lyhempien miesten kanssa. Harmi heidän puolestaan, että heille, 165cm naisille kelpaa vain 185+ senttiset miehet. Hymyilyttää aina kun he puhuvat tuosta

Tämä! Yleensä pitkät naiset ovat sinut pituutensa kanssa, ja heille miehen pituus merkitsee vähemmän kuin keskivertobimbolle. Pariskunnat, joissa mies on selvästi lyhyempi, näyttävät mielestäni koomisen sijaan itsevarmoilta ja vähemmän pinnallisilta.

Vierailija
37/38 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan mies lienee karannut jonkun pitkäsäärisen kaunottaren perään:D

Vierailija
38/38 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mietin, että miltä pienikokoisista miehistä tuntuu, kun pääsevät isomman naisen kimppuun, että siinä on heillä isoa tissiä ja takamusta, joihin sukeltaa ja upota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän