Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienravintolat kalliossa ostavat liha narkomaaneilta!!!

ex kebabbimies kalliosta
16.11.2017 |

näin todistaa Mikko, narkomaani joka kertoo elämästään kirkko ja kaupunki-lehdessä

https://www.kirkkojakaupunki.fi/nakoislehdet

varmaan kebab ravintolat ostaa lihaa narkeilta vai ketkä? on mullekin tultu steissillä myymään sisäfilepihviä

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niitä metrin pituisia lihatankoja narkkarit varastaa ja diilaavat kebab-paikoille pitkin Kalliota. Kyllä.

Vierailija
2/12 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo niitä metrin pituisia lihatankoja narkkarit varastaa ja diilaavat kebab-paikoille pitkin Kalliota. Kyllä.

Ei ku ne pöllii koko lehmän ja kaupittelee sitä 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jonnekin ravintolaan nuo menee, aattele jos narkki pistää siihen lihaan tahallaan huumepiikkinsä jämät ja saastut siitä lähiravintolan pihvistä

mieti sitä!

mieti miettimällä mieti!

kerran kun asuin kalliossa niin oli lähiravintola tuonut roskiksen eteen 10 litran viinitönikän, no seoli vähän vanhentunut, eli ei hyvää enää, minä otin sen ja juotiin sitten yhden tytön kanssa jonka bongasin treffeille kalliosta kadulta

ikävä kallioon!

Vierailija
4/12 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nistithän myy kaikille noita varastamiaan kahvi- ja lihapaketteja.

Vierailija
6/12 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä ryhtyä anastettuun tavaraan. Siitä saa rangaistuksen.

Vierailija
7/12 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo ajat sitten lakannut ostamasta mitään ruokaa kebabbiloista. Pilaavat koko pikaruokagenren.

Vierailija
8/12 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nistit on tehneet tuota pitkään.

Vierailija
9/12 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se taas nähtiin. Mamut on rikollisia....

Vierailija
10/12 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallio paras kirjoitti:

no jonnekin ravintolaan nuo menee, aattele jos narkki pistää siihen lihaan tahallaan huumepiikkinsä jämät ja saastut siitä lähiravintolan pihvistä

mieti sitä!

mieti miettimällä mieti!

kerran kun asuin kalliossa niin oli lähiravintola tuonut roskiksen eteen 10 litran viinitönikän, no seoli vähän vanhentunut, eli ei hyvää enää, minä otin sen ja juotiin sitten yhden tytön kanssa jonka bongasin treffeille kalliosta kadulta

ikävä kallioon!

Mä mietin. Ensinnäkin jos nisti on niin köyhä että myy varastamaansa tavaraa, ni varmaan joo laittaa vaivalla hommaamasa huumeet johonkin pihviin... 😂 Toisekseen, sehän olis just hienoa. Menisin uudestaankin ravintolaan josta sais piripihviä. Eniten vauhtia antava lounas ikinä.

Vierailija
11/12 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallio paras kirjoitti:

mieti sitä!

mieti miettimällä mieti!

ikävä kallioon!

Mä mietin. Ensinnäkin jos nisti on niin köyhä että myy varastamaansa tavaraa, ni varmaan joo laittaa vaivalla hommaamasa huumeet johonkin pihviin... 😂 Toisekseen, sehän olis just hienoa. Menisin uudestaankin ravintolaan josta sais piripihviä. Eniten vauhtia antava lounas ikinä.

Joo, kunnon pikaruokaa.

Vierailija
12/12 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kebabissa käytetä noin arvokasta lihaa, kebabbilat ostavat lihat heimoveljiltä jotka roudaavat lihat pakettiautolla saksasta pakastettuina, ,mutta tuskin kebabbi liha on edes naudanlihaa ja ainakin puolet lihasta on vehnäjauhoa, siitä sitten on tehty patukka jota paistellaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan