Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin äänekkäät vessankäynnit

Vierailija
16.11.2017 |

Minulla on ala-aste ikäinen tyttö jonka olen opettanut kuuntelemaan naapurin äänekkäitä vessassakäyntejä ilmastointikanavan kautta. Enkö olekkin ällöttävä ihminen :DDDDDD No vitsi vitsi, enhän minä ole kun se on vaan tyttäreni opettamista tosielämän raakoihin asioihin :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko opettanut miltä kuulostaa kun naapuri runkkaa vessassa?

Vierailija
2/11 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä pahvitaloja on vielä pystyssä, kun ei ole tuulikaan kaatanut. Veskiin nyt voi ainakin laitattaa rumemmatkin äänieristysseinämät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on koira, joka herää säikähtäen unestaan aina kun naapuri menee kuselle. Ei kyllä ihme, niin käsittämätön meteli siitä kuuluu.

Vierailija
4/11 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain otettu lääke auttaa...

Vierailija
5/11 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

valita isännöitsijälle tarpeeks montakertaa. pian naapuris kusee talossanne yöllä viimesen kerran.

Vierailija
6/11 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pieren kovaäänisesti ja hihitän kun naapuria varmaan ärsyttää. Naapurin äijän kusenlorotukset kuuluu selkeästi.

Vierailija
7/11 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yläkerran naapuri vetää vessan tai laskee vettä aina, kun itse menet vessaan/kylppäriin, niin kyseessä on gang stalking -kikka. Se yläkerran naapuri seuraa alakerran asukkaan tekemisiä Wifi-tutkalla tai jollain muulla vastaavalla laitteella, siitä se tietää aina, milloin alakerran asukas menee vessaan/kylppäriin.

Vierailija
8/11 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yläkerran naapuri kusee tahallaan keskelle vettä, haluaa että koko talo kuulee sen. Ihme äijä, ei paljon järki taida päätä pakottaa.

Vierailija
9/11 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun yläkerran naapuri kusee tahallaan keskelle vettä, haluaa että koko talo kuulee sen. Ihme äijä, ei paljon järki taida päätä pakottaa.

Kyllähän sitä nyt mies kusee keskelle kuin mies eikä siihen reunaan kuin joku sievistelevä neiti.

Vierailija
10/11 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kuulen kaiken vessasta.. joten varmaan munkin pierut ja plompsahdukset kuuluu naapuriin :(

Vierailija
11/11 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä slummeissa te elätte. terv. omakotitaloasukas