Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit jos joku sinulle tuntematon teini tulisi aukomaan sinulle päätään ja haukkuisi ”tyhmäksi ja läskiksi”?

Vierailija
16.11.2017 |

Loukkaantuisitko ja antaisitko samalla mitalla takaisin vai antaisitko asian olla ja ajattelisit, että ” teinit on teinejä”?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetäisin turpaan. Sitten etsisin äitinsä ja jos on kuuma milf niin panisin.

Ja joutuisit vankilaan pahoinpitelystä ja raiskauksesta. 😒

No sitten voisimme naiskennella vankilassa viestin #10 kirjoittaneen mamman kanssa.

Vierailija
22/44 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin, mikä on hätänä.

Olen opettaja, joten näihin on tottunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaisin Arnold Swarzeneggerin äänellä hauiksiani pullistellen ”You talking to me? YOU TALKING TO ME?” ja menisin kiinni hänen naamaansa kysymään niin lähelle kuin pystyisin.

"You talking to me?" sanoi DeNiro eikä Arska.

Vierailija
24/44 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle uskalla kukaan ikinä alkaa :(

Vierailija
25/44 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelisin katsekontaktia, ja tähyilisin pakoreittejä. Työssäni kohtaan välillä mielenterveysongelmaisia asiakkaita, en ota heidän kommenttejaan ja uhkailujaan henkilökohtaisesti, mutta mihinkään keskusteluihin ei heidän kanssa kannata lähteä. Lyhyitä, selkeitä lauseita, mieluiten yksinkertaisesti käskymuodossa. Monta toistoa.

Vierailija
26/44 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kerran vähän hassusti. Oli lämmin kesäpäivä ja kävin pyöräilemässä. Metsäisellä tiellä lennnähdin yhtäkkiä tangon yli, joka hivatin irto-oksa oli onnistunut änkemään pyörän pinnojen väliin ja aiheutti äkkipysäyksen. Siitä seurasi veriset polvet ja suunnaton v-tutus.

Vähän matkaa ajettuani lähestyin ehkä 12-vuotiasta poikaa. Pikkunilkki tuijotti mua ja tokaisi "v-tun nörtti". Hetkeäkään miettimättä (mainitsinko jo että sillä hetkellä hieman harmitti) tokaisin poitsulle takaisin "vedä käteen apina", ja jatkoin matkaa.

Oliko kommenttini asiallinen? Tokkopa. Olenko tyytyväinen että sain kerrankin heitettyä takaisin? Itse asiassa kyllä. Olen sen verran epäkypsä että sain tilanteesta suurta tyydytystä.

Vierailija
27/44 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaisin Arnold Swarzeneggerin äänellä hauiksiani pullistellen ”You talking to me? YOU TALKING TO ME?” ja menisin kiinni hänen naamaansa kysymään niin lähelle kuin pystyisin.

"You talking to me?" sanoi DeNiro eikä Arska.

Aa, okei. Mun päähän se on jotenkin iskostunut Arskan äänellä sanottuna. 😁

Vierailija
28/44 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle uskalla kukaan ikinä alkaa :(

No olisit onnellinen.

Vierailija
29/44 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteaisin kunnon tätityyliin, että menehän lapsi raukka kotiisi opettelemaan käytöstapoja vaikka sieltä juutuubista.

Vaikea ois ottaa itseensä tollasista haukuista muutenkaan oli haukkujana kuka tahansa, kun oon hoikka ja normaaliälyinen asiantuntijatyötä tekevä ihminen.

N27

Vierailija
30/44 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulospäin olisin kuin en kuulisi, mutta todellisuudessa kyllä tuo varmasti tuntuisi ja pahoittaisin mieleni.

Vierailija
31/44 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteaisin, että äitisi on varmaan ylpeä sinusta.

Luultavasti tuollaisten vanhemmat on niitä jotka kuvittelevat olevansa vain suorasanaisia ja rehellisiä ihmisiä.

Vierailija
32/44 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että siinä taas yks esimerkki epäonnistuneesta abortista huutaa.

Vierailija
33/44 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin, millä perusteella hän pitää minua tyhmänä. 

Vierailija
34/44 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silittäisin päätä niin että luu näkyy.

Vierailija
35/44 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteaisin että "ahaa" ja jatkaisin kännykän näpräämistä tai mitä nyt olinkaan tekemässä.

Vierailija
36/44 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoisin säälivällä katseella ja kääntyisin pois päin, en sanois mitään

Vierailija
37/44 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, teinit on oikeasti pelottavia. Jäänyt joku kammo, kun olin teini-iässä koulukiusattu. Viheliäisin ilkein silmin katselevat muita kulkijoita, varsinkin jos porukassa ovat, niin ei koskaan tiedä mitä keksivät.

Oikeasti pikkuhiljaa iänmyötä alkaa mennä tuo kammo ohi. Varmaan riippuu yleisistä fiiliksistä ottaisinko itseeni, lihavuus-kommentit osuu ainakin herkkään paikkaan koska olen lihava, enkä ole onnistunut yrityksistä huolimatta laihdutuksien jälkeen pysymään "hoikkana". Tyhmä läski on kuitenkin niin ympäripyöreä lapsellinen heitto, että varmaan vain hymyilisin ja sanoisin että "päivää vaan sullekkin".

Vierailija
38/44 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä en tekisi mitään, ehkä ottaisin hänen päästään kiinni ja löisin pari kertaa seinään -ihan leikkisästi siis.

Vierailija
39/44 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hölmistyneenä katsoisin ympärilleni, että minulleko se puhuu. Ei ole tuollaista tilannetta tullut, että joku tuntematon alkaisi haukkua yhtäkkiä, joten olisin lähinnä häkeltynyt ja yllättynyt.

Vierailija
40/44 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin "mee hoitoon"