Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit jos joku sinulle tuntematon teini tulisi aukomaan sinulle päätään ja haukkuisi ”tyhmäksi ja läskiksi”?

Vierailija
16.11.2017 |

Loukkaantuisitko ja antaisitko samalla mitalla takaisin vai antaisitko asian olla ja ajattelisit, että ” teinit on teinejä”?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin itsekseni, kärsiiköhän hän mahdollisesti mielenterveysongelmista, kun tuollalailla käyttäytyy.

Vierailija
2/44 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsahtaisin häntä kummissani ja poistuisin paikalta. Hiljaa mielessäni säälisin hänen vanhempiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Taidat olla sokea ja harhainen"

Vierailija
4/44 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi yhtään mitään. En välitä mitä tuntemattomat ihmiset ajattelevat minusta.

Vierailija
5/44 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan vaan "Vai niin", hymähtäisin ja lähtisin paikalta. Ulkonäöstäni saa kuka vaan sanoa ihan mitä vaan, ei hetkauta minua mitenkään. 

Vierailija
6/44 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan ajatella, että pystyisin antamaan samalla mitalla takaisin. Todellisuudessa kuitenkin olisin varmaan niin järkyttynyt, etten saisi sanottua mitään. 

Vierailija
7/44 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että olen väitellyt tohtoriksi ja rasvaprosenttini on alle 14. Mitenkäs itselläsi? Faktat peliin! Jos oikein innostuisin vilauttaisin 2-packia.

Vierailija
8/44 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukisin kirjan "Miten tulla viisaaksi?" ja joisin risiiniöljyä.

Vierailija
9/44 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin onko hänellä kaikki kunnossa.

Vierailija
10/44 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin selvää kuka on sen faija ja panisin sen kanssa

Vierailija
11/44 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin Arnold Swarzeneggerin äänellä hauiksiani pullistellen ”You talking to me? YOU TALKING TO ME?” ja menisin kiinni hänen naamaansa kysymään niin lähelle kuin pystyisin.

Vierailija
12/44 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin käsiraudat ja veisin poliisin puheille kunnianloukkauksesta. Sen jälkeen vanhempien maksamaan terapiaan.

Vierailija
13/44 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin puhelimen käteen, esittäisin soittavani 112:een, ja asiallisella äänellä kertoisin sinne, että täällä on joku mt-potilas pyörimässä, että voi hakea osoitteesta x, jos jostain hoitolaitoksesta on karannut. "-joo, joo, just sellaiselta näyttää, epäsiisti, ja liian pienet vaatteet päällä. Varmaan on sama tyyppi, huutelee ihmisille, ja näyttää siltä että joku kohtaus on nyt päällä. Totta, nyt kun sanot, niin näyttää kasvonpiirteet siltä että äiti on juonut tätä odottaessa. Selvä, hyvä, minä odotan tuossa ulkona että pääsette paikalle, niin voin sitten osoittaa tämän henkilön teille. Kiitos, kuulemiin"

Vierailija
14/44 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti keskustelisin teinin kanssa, mutta en samalla tasolla kuin hän. Ei minun tarvitse käyttätä huonosti vaikka vastaankin haukkumiseen. Olisi hauska nähdä tilanne jossa teini ja tätsy haukkuvat toisiaan samalla raivolla.

Vierailija
15/44 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin aika ihmeissäni.

Vierailija
16/44 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin puhelimen käteen, esittäisin soittavani 112:een, ja asiallisella äänellä kertoisin sinne, että täällä on joku mt-potilas pyörimässä, että voi hakea osoitteesta x, jos jostain hoitolaitoksesta on karannut. "-joo, joo, just sellaiselta näyttää, epäsiisti, ja liian pienet vaatteet päällä. Varmaan on sama tyyppi, huutelee ihmisille, ja näyttää siltä että joku kohtaus on nyt päällä. Totta, nyt kun sanot, niin näyttää kasvonpiirteet siltä että äiti on juonut tätä odottaessa. Selvä, hyvä, minä odotan tuossa ulkona että pääsette paikalle, niin voin sitten osoittaa tämän henkilön teille. Kiitos, kuulemiin"

Olen kerran tehnyt tuon, toimii!

Vierailija
17/44 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti keskustelisin teinin kanssa, mutta en samalla tasolla kuin hän. Ei minun tarvitse käyttätä huonosti vaikka vastaankin haukkumiseen. Olisi hauska nähdä tilanne jossa teini ja tätsy haukkuvat toisiaan samalla raivolla.

https://kaksplus.fi/threads/sulla-ei-ole-varmaan-siks-yhtaeaen-kaveria-…

Vierailija
18/44 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin turpaan. Sitten etsisin äitinsä ja jos on kuuma milf niin panisin.

Vierailija
19/44 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetäisin turpaan. Sitten etsisin äitinsä ja jos on kuuma milf niin panisin.

Ja joutuisit vankilaan pahoinpitelystä ja raiskauksesta. 😒

Vierailija
20/44 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ignooraisin kokonaan, korkeintaan kohauttaisin kulmakarvoja ja sanoisin ettei minua kiinosta jonkun tuntemattoman randomin mielipiteet. Ihmisellä joka tuntee tarvetta ilkeillä tuntemattomille ei voi olla kaikki kunnossa, joten varmaan miettisin mitähän ongelmia kyseisellä teinillä on.