Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käsittämätön vetovoima, oletteko kokeneet?

Vierailija
15.11.2017 |

Mulla on todella outo tilanne. Osallistun töiden ohella koulutukseen, jonne osallistuu myös eräs mies. Samalla hetkellä kun hän istui viereeni, oli kuin sähkö olisi kulkenut lävitseni. En pysty keskittymään koko koulutukseen, sillä olen vain tuskallisen tietoinen tämän henkilön vartalosta vieressäni. Keskeyttäisin koulutuksen, ellei se olisi jo maksettu ja "pakollinen". Olen naimisissa, tyytyväinen elämääni ja onnellinen perheestäni, joten tällainen tunne ei sovi ollenkaan kuvioon. Ai niin ja ryhmäkeskustelujen aikaan yllätin hänet kolmesti katsomassa silmiini. Eihän se mitään tarkoita tunteiden vastavuoroisuudesta, mutta tuntui kuin perhosparvelta vatsassani. Olo on suorastaan tukala, eikä tällainen sovi ollenkaan elämääni. Silti jos olen täysin rehellinen, nautin tästä tunteesta kaikessa kamaluudessaan (vaikka en todellakaan tekisi ikinä mitään). Mitä tehdä? Oletteko kokeneet tällaista?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Joskus kemiat kohtaa heti, mutta parisuhteesta ei silti tullut mitään. Arvot ja luonteet olivat liian erilaiset. Seksi oli kyllä upeinta ikinä.

Vierailija
22/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, olisin tämän kokemuksen myötä sanonut seksuaalisen himon olevan primitiivisintä. Vaikka toki rakkaus miestäni kohtaakin on syvää. Siksi tämä onkin niin ristiriitaista.

Kerro lisää nro 11! :D

-ap

Mielestäni tuossa ei ole mitään ihmeellistä, useimmat noita samoja tunteita / kohtaamisia kokee.

Ja liha on heikko!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, olisin tämän kokemuksen myötä sanonut seksuaalisen himon olevan primitiivisintä. Vaikka toki rakkaus miestäni kohtaakin on syvää. Siksi tämä onkin niin ristiriitaista.

-ap

Mielestäni tuossa ei ole mitään ihmeellistä, useimmat noita samoja tunteita / kohtaamisia kokee.

Ja liha on heikko!!

No ei nuo jutut nyt ihan jokapäiväisiä ole... hyvin harvinaisia itse asiassa. Vuosikausia ollut sinkkuna ja tavannut jos vaikka minkälaisia miehiä ja usein eikä tuo ole tapahtunut kuin yhden miehen kanssa. Terv. Se laivahuuman kokenut seiska.

Vierailija
24/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on varmasti ns. kemiaa, mutta veikkaan, että sulla on myös ovulaatio ihan näillä näppäimillä. Se saa joskus mutkin tuntemaan ihan eläimellistä himoa jopa vieraaseen mieheen julkisella paikalla. Juuri tuollaista sähköä, kutkutusta, yhteyttä, lämmön tunnetta, jopa painetta alapäässä. "Hormonibuustia" ei välttämättä tule joka kuukausi, koska kunnollista ovulaatiotakaan ei aina tule (eikä ehkä sitä himottavinta miestäkään). Laskepa piruuttasi, kuinka mones kierron päivä on menossa. Mulla on lievempänä samat tuntemukset myös just ennen menkkoja, jolloin kohdun limakalvo on painavimmillaan ja varmaan aiheuttaa painetta tai jotain.

Vierailija
25/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut. Olen keski-ikäinen nainen, yksineläjä. Tapasin maahamme tulleen miehen, kemiat kohtasivat, mutta en uskaltanut viedä suhdetta eteenpäin, koska pelkäsin ihmisten reaktioita. Häpesin sitä, että minun kuvitellaan olevan niin toivoton tapaus,että en saa muita miehiä kuin turvapaikanhakija. Lopetin suhteen. En vaan kehdannut

olla hänen kanssaan.

.

Vierailija
26/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kummallisia juttuja... itselle kerran kävi kaupan kassalla, kassahenkilö siis ennen mitään sanottuaan sai sukat pyörii jaloissa ja kun se katso silmiin niin ilotulitukset soi. Siinä sit vaivautuneena maksat ja ihmettelet mitä ihmettä tapahtu.

Vierailija
27/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

coup de foudre. Kerran ihan vieras ihminen kahvilassa. Suora katsekontakti ja ihan kuin joku olisi yhdistänyt verkkovirran. Outo kokemus joka ei johtanut mihinkään muuhun. Ei koskaan sitä ennen, ei koskaan sen jälkeen.

Vierailija
28/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut saman täysin tuntemattoman kanssa, arkisessa tilanteessa ja kummatkin lastensa kanssa. Tunne (kuumotus ja himo) oli molemminpuoleinen, tiedän sen siitä, että ko. mies selvitti kuka olen ja otti minuun yhteyttä. Sanoi, ettei tiedä mitä hänelle tapahtui ja kuvaili tuntemukset täysin samaksi kuin itsellä.

Oli pakko tavata uudelleen ja valitettavasti päädyimme harrastamaan aivan uskomatonta seksiä. En ole koskaan kokenut mitään sellaista, se oli niin järkyttävän hyvää ja tuntui kuin olisin seonnut. Mies sanoi samaa.

Koskaan en ole vastaavaa kokenut ennen enkä jälkeen, mutta todella hyvä tunne jäi. Ihan kuin olisin maistanut palan taivasta.

Vierailija
29/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvailit juuri miltä himo tuntuu. Sanoisin että nauti tunteesta ja silmäpelistä, mutta älä anna niille valtaa. Näitä vain tulee joskus eteen elämässä.

Unohdit kertoa että sinulla oli ovulaatio. Hitsi.

Joo mutta minäkin olen kokenut. Jopa niin että tunsin fyysisenä kosketuksena kun hän tuli selkäni takana muutaman metrin päässä samaan huoneeseen. Nautin täysillä ja kepein mielin, tilanteen herrana, ihastumisen tunteesta. Mutta kun mies jakoi vielä liian pitkiä katseita olin hetken kuluttua niin syvällä suossa että pilasin puoli vuotta elämästäni kun hormonit ottivat vallan. Lopputuloksena limerenssi.

Älä ihmeessä lähde nauttimaan ihastumisesta koska se lähtee lapasesta tai pohdi asiaa enempää saati lähde katselemaan miestä sillä silmällä. Varsinkin kun jo nyt oletat että maaginen tunne on jotain suurta ja erikoista. Väitän että se on sitä että olit altis erilaisessa tilanteessa ja ympäristössä päästämään tällaiset ajatukset valloilleen. Piristävää opiskelua ja uusia mukavannäköisiä herroja lähellä istumassa ja illuusio vapaudesta.

Vierailija
30/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupatijuu. Kätevää että puhelimesta ei lopu akku, eikä tarvi käyttää verkkovirtaa kun sähköä on noin helposti saatavilla. Vihreää energiaa.

Vierailija
31/42 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä olla, että ovulaatiolla on vaikutusta. Ihan näihin aikoihin sen ei pitäisi laskennallisesti vielä olla, mutta mistäs niitä tarkkaan tietää. Tunne kyllä tuli jo ennenkin, edeltävällä viikolla kun koulutus alkoi. En ajatellutkaan tätä viedä mihinkään, mutta en voi olla jollain tapaa nauttimasta tällaisesta erityisestä tunnekokemuksesta.

Vierailija
32/42 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri viime viikolla pohdin samaa: https://www.vauva.fi/keskustelu/3020690/oletko-kokenut-yllattavaa-kemia…?

Minulla oli tosiaan ovulaatio juuri tuolloin, joten selitykseksi kokemukselle tuli geneettinen yhteensopivuus tuon toisen henkilön kanssa (alkukantainen vaisto), mikä oli ketjussa otettu myöhemmin esille.

Vierailija
33/42 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut. Olen keski-ikäinen nainen, yksineläjä. Tapasin maahamme tulleen miehen, kemiat kohtasivat, mutta en uskaltanut viedä suhdetta eteenpäin, koska pelkäsin ihmisten reaktioita. Häpesin sitä, että minun kuvitellaan olevan niin toivoton tapaus, että en saa muita miehiä kuin turvapaikanhakija. Lopetin suhteen. En vaan kehdannut olla hänen kanssaan.

Älyttömän surullista, että ajattelit noin. Kyllä tuon toisaalta nykyisessä asenneilmapiirissä ymmärtää, mutta silti. 

Vierailija
34/42 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein tajua tätä jännämies-juttua. Mille se on siis määrite? Tämä henkilö on ihan "tavallinen", hauska ja kohtelias. Silti saa minun ajatukseni hulluiksi.

-ap

Tavallinen, hauska ja kohtelias ei aiheuta tuollaista reaktiota, siihen sisältyy jotain alitajuista voimaa. On ilmeisesti erittäin hyvännäköinenkin?

Vierailija
35/42 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä bussissa. Mies oli puvussa, jotain muuta kun suomalaista verta hänessä myös. En kyennyt päästämään silmiä irti, vaikka mies ei ollut erityisen komea. Olisin voinut panna vaikka heti, onneksi oli suht täysi bussi niin en kyennyt mennä ehdottamaan mitään. En ole ennen enkä jälkeen kokenut vastaavaa. Normaalisti olen aika kranttu miehistä ja vain harva mies kiinnostaa seksuaalisesti. Nyt vuosia vuosia myöhemmin harmittaa etten tehnyt mitään. Ehkä oli ovulaatio ja mies täydellinen match geeniensä puolesta.

Vierailija
36/42 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein tajua tätä jännämies-juttua. Mille se on siis määrite? Tämä henkilö on ihan "tavallinen", hauska ja kohtelias. Silti saa minun ajatukseni hulluiksi.

-ap

Tavallinen, hauska ja kohtelias ei aiheuta tuollaista reaktiota, siihen sisältyy jotain alitajuista voimaa. On ilmeisesti erittäin hyvännäköinenkin?

Siis sehän tässä outoa onkin, kun hän ei ole mitenkään hätkähdyttävän komea, mutta hyvännäköinen toki. Jotain alitajuista voimaa tosiaan (ja siis kertoo varmaan sekin jotain, että vatvon asiaa mielessäni sen verran että pakko purkaa ajatuksia av:lle jo toista iltaa :D ).

Täytyykin kurkata tuo aiemman kommentoijan linkkaama ketju.

-ap

Vierailija
37/42 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan. T. Pulassa

Vierailija
38/42 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tuo tilanne jo vuoden yhden miehen kanssa. Nähdään samassa paikassa monta kertaa viikossa, mutta ei olla tutustuttu. En halua mennä juttelemaan, kun olen naimisissa ja hänelläkin on sormus. En tiedä, onko tunne molemminpuolinen. Itse himoitsen häntä ihan mielettömästi ja kyllä hänkin katsoo usein silmiin intensiivisesti.

Vierailija
39/42 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ja liha on heikko!!

Mä olen kokenut tällaista kyllä vain kaksi kertaa koko elämäni aikana. Harvinaista on.

N42

Vierailija
40/42 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin 20v tytären kanssa on outoa vetovoimaa. Tiedän että tunne on molemminpuolinen. Ikinä ei tule mitään tapahtumaan tietenkään. M42