Oletko kokenut yllättävää kemiaa tuntemattoman ihmisen kanssa?
Koin nimittäin itse tällaisen tilanteen tänään. Koin siis todella voimakasta vetovoimaa erääseen ihmiseen ja hänkin ilmeisesti koki samoin. Poden tässä hieman sydänsuruja, koska varattuna en voinut tarttua tilaisuuteen - vaikka teki todella kovasti mieli. Olen ihastunut ennenkin, mutta tämä oli jotain aivan muuta. Olisin voinut harrastaa seksiä tämän ihmisen kanssa miettimättä asiaa hetkeäkään, kipinät vain lentelivät välillämme. Harmittaa, että en tapaa ko. ihmistä enää koskaan, mutta samalla olen tietenkin helpottunut, koska olen onnellisessa parisuhteessa.
Onko teillä vastaavia kokemuksia ja mistä tällainen voi johtua?
Kommentit (79)
Olen kokenut saman. Lämmöllä muistelen tuota kohtaamista miehen kanssa, jota en tule enää koskaan tapaamaan.
Ihan kumma juttu, että eräs ihminen vetää mua puoleensa jostakin syystä aivan hirveästi. Mä en ymmärrä. Ulkonäöllisesti ei mitenkään erityinen mutta se ääni. Aivan uskomaton ääni ja meinaan langeta sen jalkoihin sen helvetin äänen takia. Tosi noloa. Kiusallista. Jos tulee vastaan niin pakenen, koska en kestä.
Kuulostaa tutulta, muutama tämmöinen "vanha tuttu", mutta siis oikeasti ihan vieras ihminen on tullut joskus vastaan. Joskus kuulee jonkun kuvaavan kumppaniaan, että tuntui kuin olisi tullut kotiin sen ihmisen luokse, ja vähän siltä se on ainakin itselläni tuntunut. Toisen tällaisen salamaihastumisen kanssa seurustelin, toiseen en voinut koskea, koska olin jo varattu. Muitakin vastaavia on ehkä ollut, mutta nämä kaksi muistan kirkkaimmin.
Olen pohtinut paljon sitä, että onko se kemia väkisinkin vastavuoroista, vai kuvitteleeko sitä vain toisenkin tuntevan samoin?
Joo, jokunen viikko sitten tapasin baarista tullessa miehen joka vei ihan 'jalat alta' (olin ollut kaverin kanssa konsertissa). Ihan tuntematon jonka kanssa jaoin taksimatkaa samaan suuntaan. En osaa mitenkään selittää miksi se tunne oli niin voimakas, aivan ihana mies 😍 olen myös pitkässä avioliitossa enkä ole koskaan pettänyt. Ja mitään ei siis tapahtunut, juttelimme vain sivistyneesti töistämme mutta mun sukat pyöri jaloissa.
Minä rakastuin kerran mieheen hänen tuoksunsa perusteella. Mies tuli tilanteessa samaan huoneeseen, ja myöhemmin tajusin, että etsimme toistemme katseet "kuin eläimet", sillä kaikki perustui ominaistuoksuun. Olisin voinut kapsahtaa tämän miehen kaulaan saman tien, hänkin katsoi minua hyvin merkityksellisesti. En kuvitellut, sillä hymyilimme ja punasteluun taipuvaisena jouduin kääntämään katseeni pois hänen hyvästä tuijotuksestaan.
Kummallinen tilanne, joka ei johtanut pidemmälle. Kai sitä kutsutaan "flirtiksi", sattumaksi, mutta näin kävi ja sitä lyhyttä hetkeä on mukava muistella!
Vierailija kirjoitti:
Miksi et tapaa häntä enää?
Kohtasimme vain tämän kerran, jos en olisi suhteessa niin ottaisin varmaan yhteyttä. Ihan raastava fiilis edelleen. Vatsa täynnä perhosia. AP
Vierailija kirjoitti:
Ihan kumma juttu, että eräs ihminen vetää mua puoleensa jostakin syystä aivan hirveästi. Mä en ymmärrä. Ulkonäöllisesti ei mitenkään erityinen mutta se ääni. Aivan uskomaton ääni ja meinaan langeta sen jalkoihin sen helvetin äänen takia. Tosi noloa. Kiusallista. Jos tulee vastaan niin pakenen, koska en kestä.
Minkälaisessa tilanteessa tapaat häntä?
Joo, pontikkapannu oli tulella yhdellä tyypillä.
Ehkä kohtaatte uudestaan?
Mulla oli tällainen kokemus teininä ja siitä saakka aina silloin tällöin polkumme on oikeasti kohdanneet tämän kyseisen ihmisen kanssa. Hauska kun viimeksi näki minut työuniformussa ja häneltä meinasi pudota silmät päästä :)
Ehkä joskus jonain hetkenä meidät on tarkoitettu toisillemme, vielä niin ei ole käynyt.
Olen. Olen nykyään onnellisesti hänen kanssaan naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisessa tilanteessa tapaat häntä?
töissäpä tietenkin
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on pettämistä
Niinpä,, kuvitelkaa miltä itsestä tuntuisi jos mies haaveilisi toisista naisista näin ja harmittelisi sitä että on jo suhteessa
Vierailija kirjoitti:
Heh. Piti tarkistaa ketjun päiväys, että olenko minä kirjoittanut tämän.
Näistä kohtaamisista on jo vuosia, mutta Veikkaisin, että tunteeni ei ollut yksipuolinen, mutta mitään ei tapahtunut paitsi kerran otin ja annoin itseni hukkua siihen ääneen ja niihin silmiin. En tiedä huomasiko mitään, mutta sain unohtumattoman muiston. Hänen seurassa minulta ei puuttunut mitään. Tuli taas niin ikävä.
Monesti tämä ns kemia vaan on yksipuoleista. Sori nyt kun droppaan teidän tunnelman. Itekin oon luullut että nyt on jotain suurta ja kas toisella ei ollutkaan. Näitä aina lukee ja säälii.
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastuin kerran mieheen hänen tuoksunsa perusteella. Mies tuli tilanteessa samaan huoneeseen, ja myöhemmin tajusin, että etsimme toistemme katseet "kuin eläimet", sillä kaikki perustui ominaistuoksuun. Olisin voinut kapsahtaa tämän miehen kaulaan saman tien, hänkin katsoi minua hyvin merkityksellisesti. En kuvitellut, sillä hymyilimme ja punasteluun taipuvaisena jouduin kääntämään katseeni pois hänen hyvästä tuijotuksestaan.
Kummallinen tilanne, joka ei johtanut pidemmälle. Kai sitä kutsutaan "flirtiksi", sattumaksi, mutta näin kävi ja sitä lyhyttä hetkeä on mukava muistella!
Tulkitsit tilanteen itsellesi edulliseksi, vaikka toinen ehkä hymyili jollekin muulle asialle. Luulet itsestäsi liikoja.
En ole ikinä kokenut yllättävää seksuaalista kemiaa, mutta henkistä kemiaa kylläkin kahdesti. Nämä ihmiset oli samaa sukupuolta. Olen jopa alkanut epäillä että sielunvaellus on sittenkin totta ja ollaan tunnettu ennenkin.
Kyllä kemiaa voi tuntea moneenkin mieheen. Ei tällainen leski kuin minä muuten uutta miestä olisi tahtonut. Eikä se ole mitään pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Monesti tämä ns kemia vaan on yksipuoleista. Sori nyt kun droppaan teidän tunnelman. Itekin oon luullut että nyt on jotain suurta ja kas toisella ei ollutkaan. Näitä aina lukee ja säälii.
Kuules ilonpilaaja, antaisit toisten haaveilla ja pitää päiväunensa. Ihmisen elo on muuten niin raskasta ja synkkää, moni tekee hidasta kuolemaa huonossa suhteessa.
Tuohan on pettämistä