Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Viljeletkö sinä hokemia "suomalaiset ovat (jokin negatiivinen ominaisuus)*"? Miksi?
piilukirves
15.11.2017 |
Onko se kotoa opittua? Kuka hyötyy tästä oman kansallisuuden häpeilystä? Mistä se on saanut alkunsa? Kyseessä ovat kuitenkin aivan yleisinhimilliset heikkoudet, joita esiintyy kaikissa kansallisuuksissa, silti niitä hoetaan totuuksina ja muut nyökyttelevät hyväksyvästi. Lopettakaa!
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset ovat lihavia emakoita.
Mutsis on.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Suomalaiset naiset ovat lihavia emakoita.