Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***HAAHUT VIIKKOON 15 ***

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... heti aamusta. Plaah. Eikä ollut kuin kaks päivää myöhässä. Ehdin jo eilen tehdä negatiivisen raskaustestinkin..

Sani-74: Hyvältä näyttää oireet, täällä peukut plussan puolesta pystyssä! bd bd bd bd bd bd bd

Nonnalle myös tsempitykset, että nyt tärppäisi ja voimia ahkeraan puuhailuun :) !!!

'

T: Liliane kp 1

Vierailija
42/52 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan ollut niin kovasti kiireitä et en ole ehtinyt kirjoittamaan. Lukenut olen kyllä!:)

Pitäkää minut mukana jos sopii.

Menkat tuli taas:( Välillä tuntuu et ei tästä mitään tule. Se on naurettavaa koska yritys kierto taisi olla vasta toinen. En tiedä kun on niin mieli maassa:(

No eikö se tästä kun kesä tulee:)

Terkut kaikille haahuille!!

Plussia ja aurinkoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nipsu79; toivottavasti olisi nyt vihdoin se kestävä plussa!!! Pidän täällä peukkuja ja varpaita pystyssä, että vihdoin saisitte sen nyytin syliin asti. Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan!

sani-74; Mua rupes nyt ihan jännittämään sun puolesta! Koskas meinasit testailla? Toivottavasti olis plussa! bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd

Nonna-80; Toivottavasti munasolu osaa hommansa ja siittiöt löytävät perille. Ehkä on hyvä, että olet juuri tuon piinailu ajan reissussa, että on ainakin välillä jotain muutakin ajateltavaa, niin aika menee nopeammin! Plussaonnea!!! bd bd bd bd

Liliane; Voi hitsi, että menkat alkoivat kuitenkin! No, jos jo seuraavat " unohtaisivat" tulla ja pääsisit tuonne odotuspuolelle!

Elisabeth72; Pahoittelut myös sulle menkkojen alkamisesta! Kiva kuulla sinustakin! Tsemppiä uuteen kiertoon, kyllä se plussa vielä sullekin tulee!

Vierailija
44/52 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuinpas taas sähläämään ja laitoin viestin liian aikaisin eteenpäin...

ON: kp 26/28-30, menkat saattaisivat alkaa huomenna tai ylihuomenna. Nyt on taas alkanut pukata kaikenlaisia raskausoireita, mitkä oikeastaan nyt vain ärsyttävät, koska mahikset raskauteen ovat ihan olemattomat... Mutta rinnat ovat nyt kipeämmät kuin norm. kierrossa, väsymys on ihan armotonta, hajuaisti on hyvä (vaikka on olevinaan flunssaa...), pahaa oloakin löytyy (sitä mulla on kyllä aika usein kierron lopussa) ja alavatsa tuntuu ihan oudolta... Taitaa vain taas tuo mielikuvitus tehdä tepposia, kun tietää, että yritys on alkanut. Toivottavasti se ei vain nyt myöhästytä noita menkkoja, että pääsisi joskus vielä ihan aikuisten oikeesti piinailemaan...

Vierailija
45/52 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkblue]Ja heti pahoittelut kun en ole moneen päivään käynyt palstalla. Viikonloppu hurahti niin nopeasti lapsenvahtihommissa, eilisen olin vapaalla ja päivä meni siivotessa.

KATRI: Paranemista! Mikähän ihme sua vaivaa kun on ollut niitä outoja tuntemuksia ja sitten vielä omituiset menkat...?! Kerrassaan omituista...

SANI: Plussasäteitä kovasti! Voi kun saisit menetetyn LA kunniaksi uuden kestävämpääkin kestävämmän plussan!

MARIA: Paranemista (jos nyt ymmärsin oikein että olis tulossa kipeäksi) ja kovasti plussasäteitä! Josko lämmönnousu johtuiskin siitä! Voi hitsi...

NIPSU: Onnittelut plussasta ja paljon tarrasukkia! Toivottavasti voit unohtaa pahimmat pelkosi ja suurin toiveesi toteutuu! Minäkään en varmasti sitten ennen ensimmäistä ultraa voi paljoa hehkutella, ja muutenkin se ensimmäinen ultra tulee olemaan kova paikka kun siellä selvis edellinen tuulimuna.

NONNA: Hyvä juttu että munasolu siellä kovasti kypsyy. Lisääntymisonnea! ;o)

LILIANE: Pahoittelut tädistä! Olipa harmillista, tuntu niin lupaavalta...

ELISABETH: Pahoittelut tädistä myös. Voin kuvitella. Luulen että itse olen pettynyt heti ensimmäisestä yrityskierrosta alkaen. Niin kovasti toivoisin pikaista tärppiä! Onnea seuraavaan yrityskiertoon!

Kiitos vuosipäiväonnitteluista - mitenkään ei vuosipäivää juhlittu.

ON: kp 28/32 - tasan kuukausi ultrasta ja päivää vaille kuukausi kaavinnasta. Välillä menee hyvinkin valoisasti jo - ainoastaan jos se elämäni pahin hetki käy mielessä eli ultra niin tuntuu että heti murtuu. Mutta muuten jaksaa taas hymyillä! Pian alkaa toivottavasti ensimmäinen yrityskierto! Tuskin maltan oottaa!

HANNELE

Vierailija
46/52 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonna: Hienoa, että sait hyviä uutisia follikkeliultrassa! Nyt vain kovasti toivotan tärppionnea! bd bd bd bd bd bd bd

Maria: nuo sun oireethan kuulostais ihan raskausoireilta! ;) Onko se ihan mahdotonta, että salamatkustaja ois masuun eksynyt?

Liliane ja Elisabeth: pahoittelut menkoista! Nyt vaan taas uuteen kiertoon! Itselläni oli muutamat ensimmäiset kierrot keskenmenon jälkeen ihan mahdoton vauvakuume ja tuntui, että pakko saada uusi vauva alulle ja se pettymys oli aina valtava kun menkat alkoi, mutta kun sitä pettyi kierto toisensa jälkeen niin kyllä se siitä tasaantui.

Hannele: Hieno homma, että elämä alkaa pikkuhiljaa voittamaan! Kyllä aika tekee tehtäväänsä tässäkin asiassa.

Sitten otsikkoon ja ON: Tänään sitten alkoi tuhruttelu, joten odottelen menkkoja alkaviksi huomenna, torstaina tai viimestään perjantaina. Joten eipä meillekään sitten perheenlisäystä tällevuodelle saada. :( Lämmöt oli vielä kun äskön mittasin 37,2, joten saattaa mennä vielä parikin päivää ennen kun vuoto kunnolla alkaa (toivottavasti, nimittäin, jos tänään alkaa niin kierron pituudeksi tulee 22 enkä tosiaan niin lyhyttä kiertoa toivo ja oletetusta oviksestakin on vasta mennyt 11 päivää). No eipä tässä auta kun lähteä taas uuteen kiertoon! Mietin, että jokohan nyt taas ottaisin kaikki apuvälineet (ovistikut, greippimehut jne) käyttöön vai vieläkö sitä odottas jos ilman niitä tärppäisi.. No pari päivää tässä on aikaa sitä miettiä..

Vierailija
47/52 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä kirjoitin tuosta omasta ensimmäisten kiertojen pettymyksestä Elisabethille, kun tunnuit olevan menkoista kovasti mieli maassa. Ja siis vauvakuume ajan kanssa tasaantui ja samalla menkkojen alkaminen ei enää ole niin kova pettymys kuin silloin muutamissa ensimmäisissä kierroissa. Varmasti taas jos aikaa kuluu vielä kauankin ilman tärppiä niin pettymys pahenee kerta kerralta, mutta ekoissa kierroissa olin ihan mieli maassa muutaman päivän aina vuodon aloitettua. *Jaksuhaleja* teille kummallekin!

Vierailija
48/52 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellastahan se on. Mulla on kaksi tyttöä, ekalla kerralla tärppäsi kolmannesta ja toisella toisesta kierrosta. Jotenkin ajattelee et niin pitäisi käydä nytkin, vaikka tasan tarkkaa tietää et ei se välttämättä heti tärppää(varsinkin kun km takana).

Eiköhän se tästä kirkastu:) Kiitos tsempeistä! Ne auttaa!

Terkuin Elisabeth

Vierailija
49/52 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä listalla vielä pysyn, anteeksi kun en ole vaan jaksanu kirjoitella tämän koulun ja työharjoittelun takia ja muutenkin vaan ei oo jaksanu....

Täällä yritetään nyt sitten saada teroilla kuukautisia tulemaan pitkästä aikaa kun vissiin tämä koulustressi sekoitti mun kierrot aivan täysin.Verikokeestakin katsottiin raskaustesti mutta negahan se oli.Nyt vaan tossa viikonloppuna testailin huvikseni ovistestillä ja se näytti plussaa ja kyllähän me koitettiin sitten urakalla pupuilla=)Mutta saa nyt nähä alkaako menkat kun huomenna loppuu terokuuri....mutta luultavasti ei meilläkään sitä vauvaa vielä tämän vuoden puolella saada=(Mutta ei lannistuta, on se joskus vielä meidänkin vuoro!=)

Nipsulle varovaiset onnittelut plussasta ja kaikille muillekin jotka ovat jo siirtyneet ex-haahuihin!!=)

Plussasäteitä kaikille tasapuolisesti!!=)

Kirjoittelen taas kuulumisia kunhan kerkeän,mutta pitäkäähän listalla!!

Terkuin Pipsa(kierronpäivistä ei tietoakaan...)=)

Vierailija
50/52 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin tuntia ennen kellon soittoa, kun on niin valoisaa. Oltiin eilen pelaamassa sulkapalloa miehen kanssa ja kun 21.30 lähdettiin hallilta, oli vasta " hämärää" (ei pimeää) ja niin lämmin, ettei pitkiksiä enää tarvinnut farkkujen alle...kevät tulee siis sittenkin!

Mä olen miettinyt, että toivottavasti ette tykkää hyvää kun teille kirjailen noista hoidoista. Tuolla lapsettomuuspuolella on vaan niin hiljaista. Tarkoitus ei ole ollenkaan latistaa niiden, jotka on just kokeneet keskenmenon, toiveita saada pian uusi vauva. Kunhan vaan omasta tilanteestani kerron. Kertokaa ihmeessä, jos teistä tuntuu, ettei minä ja mun jutut enää kuuluta tänne.

Kiva, että tulee pääsiäinen.Saa vähän lomaa ja rentouduttua. Töissä on yhtä hulinaa, kun lapset ja työntekijät sairastelee. Tänään pitäis pärjätä kahden vajauksella koko päivän...huh! Munkin pitää tehdä tuntia pidempi päivä. Mä odotan jo kovasti lauantaita. Nimittäin silloin on kaverin synttärit ja pääsen bilettämään ekaa kertaa kahteen kuukauteen. Miten tää elämä voikin olla näin kiireistä vaikkei ole edes lapsia vielä??? Ja mitä se on sitten....

Pitää kai teillekin kertoa, että sain eilen vakipaikan. Mulla oli siis 2v määräaikainen sopimus, mutta nyt jo (viime elokuussa aloitin), pomo oli sitä mieltä, että mun toimi vakinaistetaan. Olen siis ihan virallisesti päiväkodin johtaja nyt sitten hamaan tulevaisuuteen. Mukavalta tuntuu, kun on joku paikka mihin palata sitten lastensaannin jälkeenkin. Eilen jo itse asiassa suunnittelin, että kun päiväkoti on tossa lähellä, varmaan äitiyslomallakin käyn sitten oman jaksamiseni mukaan pitämässä suomenkielen opetusta lapsille ja tekemässä paperihommia. Täytyy vaan ottaa noi tulorajat selville...

Alkaa jo pikkuhiljaa jännittää toi Saksan reissu. Kyseessähän on siis kuoron kanssa tehtävä kiertue. Kymmenessä päivässä aiotaan kiertää 8 kaupunkia ristiin rastiin Saksaa ja pitää 8 konserttia. Onneksi paikalliset järjestävät konsertit ja majoitukset meille...Muutama yö taitaa kuitenkin mennä bussissa pidemmällä taipaleella. Rankka reissu tulee, mutta elämys varmasti. Katselin juuri kiertueohjelmaa ja totesin, että viimeinen konsertti on vappuaattoiltana...ja paluulento Suomeen vasta seuraavana iltana... Eli aika armottomat kauden päättäjäiset taidetaan saada aikaiseksi siellä sitten!!!

(.) KP 17/27-34 (33) Täällä metsästellään edelleen sitä ovisplussaa...ei tullut eilen eikä tänään...Ens viikolla menen keskiviikkona verikokeeseen varmistamaan onko sitä ollenkaan.

Maanantainahan lääkäri ultrasi 14,5 kokoisen munasolunalun vasemmalta puolelta ja sanoi, ett' jos torvet on auki, ei pitäis olla mitän estettä raskautumiselle...kovasti ollaan siis koetettu laittaa simppoja liikenteeseen... :) Jännät paikat tulee sitten siellä Saksassa, kun menkkojen pitäis alkaa...Voi kun eivät alkaiskaan. Toisaalta siellä piinaviikko menee varmasti nopeasti...en usko, että ehdin pahemmin piinailemaankaan.

Maria80: Tiedän ton tunteen, kun vaikuttaa, et raskausoireita on vaikka muille jakaa. Olen jo sanonut täällä aikaisemminkin, mutta ennen plussausta mulla ei yhdessäkään kierrossa ollut mitään raskauoireita ja keskenmenon jälkeen joka kierrossa on ollut rinnat sivuilta arat ja nippaillut mahaa just ennen menkkoja pari päivää. Toivotaa, et sulla kuitenkin olis merkki salamatkustajasta.

Hannele-81: Hyvä, että alkaa helpottaa. Sorry, kun sanon suoraan, mutta ainakin mulla suru tuli vasta paljon myöhemmin oikein kunnolla. Muistan noin 3kk keskenmenon jälkeen yhtäkkiä bussissa kun kuuntelin radiota ja sieltä tuli jotain kaunista musiikkia, et kyyneleet vaan alkoi valua. Ja sit sitä itkua kesti koko päivän, töissäkin. Tietty tilanne on varmasti toinen, jos tärppää heti uudelleen, muttei kannata laskea sen varaan. Aika moni meistä täällä tietää, että naisen elimistölle keskenmeno näyttää olevan aika kova koettelemus ja uusi tärppi voi kestää. Toivotaan, et viimeistään LA:han mennessä sullakin olis jos papu kyydissä.

Elisabeth72: Itse asiassa toi Hannelelle kirjoittamani pätkä koskee suakin...ainakin siltä osalta, miten elimistöllä kestää toipua. Tsemppiä kuitenkin!

sani-74: pahoittelut tädin merkeistä. Ens vuoteen sit tähdätään kaikki! Vanhat haahut teki sen lupauksen vuosi sitten ja taidan olla ainoa siitä porukasta täällä enää jäljellä.

Pipsa79: Kiva, että haluat pysyä joukossamme. Itse valmistuin viime syksynä ja siihen asti tein töitä ja opiskelin samaan aikaan... Ja keskenmenonkin siinä välissä koin...ei ole helppoa olla nainen.

LT: Pisteiden lasku alkoi jälleen maanantaina ja päänsärky sen myötä...voi kyllä johtua stressistäkin. Su jumppaa, ma jumppaa, eilen sulkista ja tänään jumppaa. Ja paino on tippunut maanantaista jo kilon! Jos nyt sais sellaiset 5 kiloa pois ennen Saksaan lähtöä niin kaikki vaatteetkin istuis paremmin ja olis mukavampi istua bussissa.

Nyt töihin!

Nonna

Vierailija
51/52 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonna: Mun mielestä voit aivan hyvin edelleen kirjoitella tänne!!!! Tänne sinä " kuulut" , siis siten että matkaa on tehty yhdessä ja tiedetään sun taustat ja muutenkin. Kiva lukea sun kuulumisia ja kuulla miten hommat etenee.

Mä en taaskaan muista,että onko ollut paljonkin uusia plussanneita. Mutta onnittelut kaikille ja myös niille, jotka jo ovat saaneet hyviä uutisia ultrasta.

Oma napa:

Jaa-a, ei mitään uutta. Tyroksiinia (kilpirauhashormonia) olen nyt popsinut vajaa pari viikkoa. 4 vkon päästä olis sit aika kontrolliverikokeelle. Ei huomattamaa muutosta voinnissa, ainakaan vielä. Katsotaan.

Selibaattia vietetään edelleen. Mies raukka. Mä en vaan tiedä, että miks mua ei haluta, ei YHTÄÄN. Monta kuukautta jo ollut näin. :( No, jos tässä joskus alkaa haluttaa, niin kumiukkoa luultavasti käytetään. Vielä en ole valmis raskautumaan. Mutta en kyllä varmaan ikuisuuksiin uskalla odottaa ja siirtää yrittämistä. Kun ei ikinä tiedä, että miten ikäkin kaikkeen vaikuttaa. Katsotaan sitten syksyllä vaikka, jos sitten uskaltaisi. Olen nyt hakenut kouluunkin TAAS. Viime vuonna valmistuin, väärälle alalle. heh. Nyt hain pariin kouluun. Katsotaan miten käy. TOsin rahallisesti aika hankalaa se opiskelu olisi, mutta....

En muista joko tänne ihmettelin, että kierrot lyhentyi viimeisimmän km jälkeen. Kaks kiertoa ollut nyt 24pv. Outoa. No, mielummin lyhyt kuin pitkä kierto.

-Porkkana-

Vierailija
52/52 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tulla pitkästä aikaa kurkkimaan, että mitäs tänne kuuluu...

Sani: Minä jo kerkesin innostumaan, että jos pääsisit vihdoin ja viimein tuonne ex-haahuihin. Mutta, mitään ei ole vielä menetetty. Toivottavasti se täti paholainen tajuua pysyä teidän osoitteesta pois. =)

Maria: Oireesi kuulostavat lupaavilta. =) Voi kun se olisikin plussa.. Koska ajattelit testailla?? =) Tsemppiä!

Katri: Paranehan sinäkin pian...! =)

Nipsu: Onnittelut myös minulta plussasi johdosta! Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan mukaan. Ja, tervetuloa tuonne ex-haahujen puolelle.

Oma masu: Tänään alkoi 13.raskausviikko!! =) Siitä olen erittäin onnellinen, melkeinpä jo voisi huokaista " helptuksesta" . Mutta, silti matka on vielä pitkä.

Maanantaina oli 1.neuvolalääkäri... Pikkusen jännitti, kun oli puhetta kuunnellaan sydänääniä. Ja, odotukset olivat korkealla.

Paino oli pudonnut 600g/vko:ssa edellisestä punnituksesta =), alipaine oli pikkusen kohollaan.

Sitten mentiin tämän lääkärin luokse, hän yritti ekaks kuunnella sydänääniä, mutta ei niitä vielä kuulunut. Kyllä siinä tuli erittäin suuri pettymys =( ja itkukin pääsi kun tultiin kotiin. No, lääkäri kyllä sanoi että pakosti niitä ei vielä kuulu. Muuten kohtu oli ok eli kaikki siinä mielessä hyvin. Sitten sain vielä lähetteen äitipolille, kun minulla on ollut veritulppa, tulevat sitä nyt seuraamaan erittäin tiiviisti. Onhan se hyvä että seuraavat, sillä raskaushan vielä tuo sitä riskiä saada se uudestaan.

Ensi viikon tiistaina olisi sitten jo np-ultra! Hui... Sitä tässä nyt kuumeisesti odotellaan, että nähtäisiin se pikkuinen. =)

Toivotan teille kaikille oikein ihanaa keskiviikon jatkoa ja ihanaa pääsiäisen odotusta!! =)

Kaksonen76 ja Asukki 12+0