***HAAHUT VIIKKOON 15 ***
Kommentit (52)
Maria kerkeskin jo kysymään " jälkitarkastuksen" tulosta. Se oli POSITIIVINEN! Olis kiva tietää kuinka kauan muilla on tuo testi ollut positiivinen keskenmenon jälkeen?
Nyt sitten ootellaan kaks viikkoa sitten vien uuen näytteen. Jos sekin on vielä positiivinen niin sitten tutkitaan olenko jo uuestaan raskaana vai mikä on. uus raskauskaan ei mahoton oo, mutta enpä tiiä uskoisinko siihen, vaikka tietysti toiveet alkaa nostamaan päätään. Pitää yrittää oottaa se kaks viikkoa matalalla profiililla jotta ei tulis pettymyksiä.
Onko muilla vastaavia kokemuksia? Kauanko testi näytti plussaa?
HANNELE - rask.testi positiivinen - 30 päivää kaavinnasta
pääsisäisviikonloppuna en luultavasti pääse koneelle joten
OIKEEN HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE!
Josko sitä jaksais välillä taas kirjotellakin jotain. Lueskelin kuulumiset, mutta nyt sitten unohdin enkä jaksa uudestaankaan kaikkea lukea.
Pikku hiljaa alkais vaikuttaa siltä, että flunssa on laantumaan päin. Onneksi ei siitä sitten niin hirveän pitkää kiusaa tullutkaan. Toisin kuin miehellä, jolla on flunssa vieläkin. No, kyllä mäkin vähän tuhisuttelen, mutta mitenkään järkkyä tukkoisuutta ei enää ole. Eikä ole enää kovin kuumeinenkaan olo. Hieman kun tuossa lämpöäkin oli.
Nyt sitten näyttäis menkatkin olevan jo ohi. Tai ainakaan ei kahteen viime päivään ole tullut mitään. Eli ainut hieman runsaampi vuoto oli viime viikon perjantai ja sen jälkeen vain hieman tuhrua ja sitäkin tuli viimeksi tiistaina tasan yhden tipan verran. Ihme menkat nämäkin. Mistäköhän lie sekin johtui....
Sitten niistä mun värinöistä ja muljauksista. Parisen päivää oli niin, etten huomannut niitä lainkaan, mutta sitten taas tuntui hentoista värinää ja muljahtelujakin oli viimeksi eilen illalla. Tänään en ole vielä mitään huomannut, mutta saa nähdä miten taas illemmalla käy.
Meillä ei juuri mitään ihmeitä pääsiäisenä tehdä. Lauantaina pitäis lähteä kauppaankin, kun ei miehen työvuoron takia aiemminkaan päässyt. Sunnuntaina olisi sitten kyläily vanhempieni luokse. Kaiken kaikkiaan rauhallinen pääsiäinen tulossa.
Mutta tämmöistä.... sori omanapaisuuteni tällä kertaa...
Se olisi pääsiäinen taas, mutta töiden parissa taidan senkin viettää. Mies myös töissä eli aika ankeeta.
Joku taisikin kysellä, että mihinkäpäin Turkkia olen lähdössä..En itse asiassa tiedä, se on joku Lykia. Siellä on sellainen Sportti-loma-kylä-festivaali-jokin-juttu ja sinne siis olen menossa. Voi olla, että treenaamiset jää juhlimisen jalkoihin. Oon painanut niin hirveästi duunia, että raskas työ vaatii raskaat huvit..Nyt tiedän, että tällä " paljastuksella" jäin kiinni muutamalle, joten käytän tilaisuutta hyväkseni ja lähetän tutuille terkkuja:)
Mieli on taas aika positiivinen, koska tuntuu, että haahuissa on aika liikkuvaa porukkaa tuonne ex-haahujen puolelle..Jos nyt jostain kumman syystä sattuisin tulemaan raskaaksi, en kyllä lähde sinne Turkkiin..
Kiertopäivät on jossakin, en tiedä kyllä yhtään missä, mutta eiköhän tunnelma taas tiivisti varmaankin ensi viikolla, kun odottelee tätiä kylään..
Hyvää pääsiäistä haahut!
Jumppis
Hannele-81; Mulla oli tuota istukkahormonia vielä kaksi kuukautta kaavinnan jälkeen, mutta mullahan oli tuo hieman poikkeustapaus. Olispa ihanaa, jos teillä olis jo uus tärppi käynyt!!! Hyvää pääsiäistä myös sulle, jos vielä ehdit tämän lukea.
katri72; hyvä, että flunssa on jo poispäin menossa. Tuo kevätflunssa kun monesti tuntuu olevan niin sitkeää sorttia. Toivottavasti myös miehesi paranee pian!
ON: ei vielä tätiä, lämmöt olivat taas aamulla nousseet... Vielä jännäillään...
Oikein yllätyin, mitä yksi siideri saa aikaan. Käytiin illalla miehen kanssa pitkällä kävelyllä ja katsottiin leffaa...se natusteli sipsejä ja mä mun uutta herkkuani naposteluporkkanoita ja dippiä. Otin yhden siiderin (light) rankan työviikon päätteeksi ja kymmenen aikaan rupesi nukuttamaan ja menin nukkumaan. Heräsin vasta puoli yhdeksältä! Ei tietoakaan kuudelta heräämisistä tai työstressistä. Tänä viikonloppuna mä en sylkäisekään töiden puoleen.
Tänään mun äiti ja isä, veli ja sen tyttöystävä, mummo, miehen isä ja veli tulee meille syömään. Olen ajatellut pitää grillikauden avajaiset ja keli on sen mukainen. Nukuinkin koko yön ikkuna auki kun eilen illalla oli tosi kuuma. Nyt aamulla mennään pelaamaan sulkapalloa ja sit illalla ajateltiin lämmittää porukoille sauna. Saavat testata meidän uudet keraamiset kiuaskivetkin.
Huomenna on kaverin 24vee synttärit ja tarkoitus lähteä ihan bilettämään, sunnuntaina sitten mun vanhemmille syömään ja maanantaina mummolaan. Mä tykkään näistä pitkistä viikonlopuista, kun ehtii nähdä perhettäkin. Onneksi kaikki asutaan kymmenen kilometrin sisällä toisistamme.
porkkana05: kiitos kannustuksesta. Kyllä mä täällä sit jatkan listan terrorisointia vielä jonkun aikaa.Täytyy sulle sanoa sen verran, ettei ne halut pitkässä suhteessa ole aina itsestään selviä. Meillä oli kans sellainen kiire jakso elämässä, etä molemmat opiskeli ja teki töitä samaan aikaan, yhteiselo oli lähinnä nukkumista samassa sängyssä,...ja tiedän mitä se sai aikaan. Oltiin puolen vuoden sisällä niin monta kertaa eron partaalla. Siihen samaan syssyyn päätettiin silloin jättää pillerit pois ja paine raskautumisestahan oli ihan hirveä. Puuhailtiin ehkä kerran kuussa just ovisaikaan ja aina mun aloitteestani. Sit kun raskaus meni kesken, oli tosi vaikeaa aloittaa uudelleen puuhailut, kun jotenkin läheisyys oli ihan hukassa. Käytiin pitkiä keskusteluja siitä mitä meidän pitäis tehdä ja todettiin, että kumpikin kaipaa enemmän läheisyyttä, muttei oikein pysty sitä sanomaan. Katselin tammikuussa loman aikana Seksigurut nimistä brittihömppää ja siellä oli samassa tilanteessa oleva pariskunta. Heille tosin juuri oli syntynyt vauva. Heille terapeutti antoi neuvoksi suudella enemmän ja pidempään. Ja yksi asia johti usein toiseen... Kokeiltiin ja toimii meilläkin. Nyt pupuillaan ehkä 3 kertaa viikossa välittämättä mistään oviksista tai muista. Menkat tuo 5 päivän tauon jota molempien tuntuu olevan vaikea kestää. Tällä kaikella tarkoitan vaan sitä, et kun säkin totuttelet uuteen lääkitykseen, joka saattaa viedä halut, takana on monta keskenmenoa ja kumiukkojen kanssa pitäis vielä sählätä, niin ei ne halut ole itsestäänselviä. Ja joskus voi vaatia sen, että ne pakottaa taas toimimaan...väsyneenäkin ja stressin keskellä. Mun kokemukseni kuitenkin on, et kun sen kerran tekee, ne toimii sen jälkeen paremmin. Selibaatti aiheuttaa vaan solmuja parisuhteeseen puolin ja toisin. Muuten, mullakin oli pari tosi lyhyttä kiertoa silloin heti keskenmenon jälkeen...
Kaksoselle halaus ja tsemppiä ultraan! Kiva kun kävit meitäkin moikkaamassa!
Maria80: sulle peukutan edelleen...jos ei tästä, niin sit ens kierrosta, eks niin? Ei mitään paineita :)
Hannele81: ei sun tarttekaan uskoa ettei tärppäis ja parempi niin, että sitä toivotkin ja siihen pyrittekin. Toivottavasti toi positiivinen raskaustesti on nyt ihan oikeaa laatua positiivinen. Peukkuja pidän teille kovasti.
Musta on ollut soi vaikeaa rakentaa tätä viimeisen vuoden elämää ilman lasta. Tuntuu, et kaikki muu elämässä on jo kunnossa; on oma asunto, jossa oma huone vauvalle, on vakituinen työpaikka, josta jäisin äitiyslomalle, on harrastukset, jotka jatkuu samalla kaavalla hamaan tulevaisuuteen. Jotenkin tuntuu, et elämä junnaa paikoillaan kunnes jotain tapahtuu tässä lapsiasiassa. Nyt yritän ajatella noita hoitoja kierto kerrallaan. Mut väkisinkin sitä katselee, et jos heti olis silloin tärpännyt kun jätettiin ehkäisy pois, olis vauva syntynyt heinäkuussa 04 ja täyttäis tänä vuonna jo 2 ja jos nyt selviää, et putket on tukossa ja vasta aletaan suunnitella hoitoja sen mukaan ja jonotella niihin, saadaan vauva aikaisintaan heinäkuussa 07, eli 3 vuotta sen jälkeen kun oikeesti se oltais jo haluttu. Ja koko se kolme vuotta me ollaan jouduttu elämään sen mukaan, et " jos mä oon raskaana" ...kaikissa lomamatkajutuissa yms. laskettu kaikki sen varaan jne. Se on tosi rankkaa, enkä todellakaan sitä kenellekään muulle toivoisi.
Niamey_85: Kiva kun kävit kertomassa kuulumisia. Muistan sinut vielä ja on ihanaa, että uusi raskaus on edennyt jo " selville vesille" . Onnellista loppuraskautta!
Katri72: Musta tuntuu, et noi muljahdukset on suolistoperäisiä. Mäkin olen tuntenut keskenmenon jälkeen vatsallani tuntemuksia paljon selvemmin. Ja mitä enemmän niitä jää kuuntelemaan, sitä tarkemmin ne tuntee ja mieltää joksikin muuksi. Teillä kanssa uusi raskaus antaa odottaa itseään vähän turhankin kauan.
Jumppikselle halaus! Koskas se sun Turkin matkasi olisi?
Mä taidan nyt mennö terrorisoimasta tätä pinoa...Mies kuului heränneen...11 pitäis mennä pelaamaan sulkista, eli taitaa olla aamupalan aika.
MUNARIKASTA (hih) PÄÄSIÄISTÄ! Nauttikaa olostanne!
Nonna
Nämä olisivat vielä listassa...
[b]-Jonzu-[/b]
[b]karoli[/b]
[b]loiloi[/b]
[b]Luumis[/b]
[b]Menier[/b]
[b]minnilotta[/b]
[b]-pitkätossu-[/b]
[b]purre[/b]
[b]pömppö79[/b]
[b]rosmariini[/b]
[b]toini77[/b]
[b]töötsi[/b]
[b]vilijonkkka[/b]
[b] ÄIPPÄ_80[/b]
Eli vielä teidän ilmoittautumista kaipailen, jos vielä listalla haluatte olla...
Turkkiin olisi tarkoitus lähteä toukokuun toisella viikolla eli aika pian:)
Toisaalta toivon, että ei tarvisi lähteä, jos vaikka plussaa tulisi (kun sattui nuo vällyjen lämmitykset " vahingossa" oikeeseen aikaan, vaikka ei mitään pitänyt yrittää)...Toisaalta tädin tulo olisi ihan ok, koska mukava matka tiedossa. Siksi en halua lähteä sinne raskaana, koska reissu menee todellakin " kosteaksi" ja minä en ole ikinä ollut hyvä olemaan selvinpäin, kun muut(=työkaverit) juhlivat..Tuun vaan vihaseksi:)Ihan eriasia, jos lähtisi matkalle vaikka ton aviosiipan kanssa tai johonkin kulttuuri-matkalle.
Kirjoitit, Nonna, aika kivasti tosta " kun kaikki on valmiina" . Mulla on samanlaiset ajatukset; talo, vakituinen työ ym.ym. kaikki valmiina odottaa lapsukaisten saapumista. Välillä on kieltämättä vaikeaa, kun elää kuukaudesta toiseen JOS JOS JOS tuun raskaaksi, NIIN NIIN NIIN..On vaikea suunnitella elämää kovin pitkälle ja ajatukset pyörivät raskaudessa. Jos töissä on jokin projekti, ensimmäiseksi laskee yhdeksän kuukautta eteenpäin, joskohan sitä on jo äitiyslomalla..No, pitäisi elää vaan päivä kerrallaan..viikko kerrallaan..vaikka se menee: ovulaatio kerrallaan, täti kerrallaan...
No, minähän oon vasta noviisi näissä vauvapuuhissa, joten jälleen kerran hatunnosto teille pitkään yrittäneille..
Jumppis
Hannele-81; Hyvä, että elämä alkaa taas pikkuhiljaa hymyillä! Toivottavasti menkat alkaa pian ja pääsette uudestaan yrityspuuhiin!
sani-74; No, ei se ihan mahdotonta olis, että salamatkalainen olisi kyytiin tullut (pari kertaa ennen ovista ei käytetty kumia ihan koko yhdynnän ajan), mutta enpä silti oikein usko, että näin on. Mutta toivossahan on hyvä elää (ainakin nämä pari viimeistä päivää ennen menkkoja) ;)...
Voi harmi, että sulla alkoi jo tuhruttamaan. Tietysti toivoahan on vielä kun ei ole kunnon vuotoa. Pidän vielä peukkuja, jos vaikka tuo tuhruttelu loppuisi ja menkat jäisi kuitenkin tulematta!bd bd bd bd bd bd
pipsa79; Mukava kuulla sinustakin pitkästä aikaa! Toivottavasti saat kiertosi pelaamaan kunnolla, että olisi paremmat mahdollisuudet plussaan!
Nonna-80; ilman muuta saat kirjoitella tänne puolelle. Ja itseasiassa sun pitääkin pitää meidät ajantasalla teidän tilanteesta, kun kumminkin olet yksi meistä! Toivottavasti sun ei vaan tarvisi enää kovin pitkään tällä puolella kirjoitella vaan pääsisit jo tuonne odotuspuolelle kirjoittelemaan! Onnea vakipaikasta! Ne tuntuvat kyllä olevan kiven alla tänä päivänä.
Porkkana05; Tuohan voi olla ihan hyvä idea mennä kouluun! Saa ajatukset ainakin jonnekin muualle. Ehkä sitä myöten taas elämä alkaa näyttää paremmalle ja halutkin palaavat.
Kaksonen76; Kylläpä sullekin noita viikkoja on kertynyt sitten viime " näkemän" . Niin se aika vaan menee. Testin tekoa en ole kyllä vielä ajatellut, koska en oikein usko raskauden mahdollisuuteen. Mutta nyt kun otit " puheeksi" varmaan aikaisintaan ensi viikon puolella, jos nyt vielä aihetta on, epäilen suuresti!
ON: 27/28-30, odotin menkkojen alkavan tänään, mutta vielä ei näy. Ei myöskään tuhrua, jota mulla on nyt tullut parin edellisen kierron aikana päivää ennen menkkoja. Ylihuomenna kyllä viimeistään pitäisi alkaa, koska ovis taisi olla joko kp 13 tai 14. Rintoja edelleen aristaa, ehkäpä vielä enemmän kuin eilen, mutta niinhän niitä on aristanut tänä vuonna joka kierrossa. Väsymys on tainnut kylläkin väistyä, eilen nukahdin taas istualleen, kun menin ottamaan syliin tytön kun hän heräsi päikkäreiltä, mutta tänään olo on ollut ihan pirteä. Jaksaa jopa tehdä jotain kotitöitäkin ;)... Lämpö näytti aamulla 37,5...
Hmm. Nyt kun katsoin uudestaan tuota mun lämpö taulukkoa, niin ovishan olis sen mukaan ollut jo kp 12 tai 13. Ja kun vertaa tämän kierron taulukkoa tuohon viime kierron taulukkoon, niin menkkojen olis pitänyt alkaa jo tänään! Mutta tämä siis vain lämpöjen perusteella, mitkä ei välttämättä aina ole niin kamalan luotettavia, kun kehon lämpötilaan voi vaikuttaa niin kovin moni asia... Mutta nyt kyllä jännittää...
[color=darkblue]Just kotiin lähössä mutta muutama rivi ennen sitä...
SANI: Pahoittelut vuodosta! Minä juon joka päivä lasillisen greippimehua ja otan sen kanssa multitabs specia 2+ tabletin ja foolihappotabletin. Varsin vaan vaikka ei oo yrityskään vielä. Muutakaan ei tällä hetkellä asian hyväksi voi tehä.
NONNA: Kerro vain jutuistasi vaikkakin liittyvät sitten lapsettomuushoitoihin! Eikä haittaa vaikka sanoit suoraan surusta nuin. Kyllähän mää tiiän ja sitä pelkäänki että tietyt asiat tuo sitten mieleen niinku täydet raskausviikot tai jotain sellasia. Mutta minä en edelleenkään suostu uskomaan etteikö meillä tärppäisi pikimmiten! Tiedän, pudotus on korkea, mutta tällä hetkellä vain siihen uskominen auttaa jaksamaan. Mukava kun pääset bileisiin. MInäkään en oo juonu/käny missään sitten joulukuun ennen kuin tulin raskaaksi. Ens viikolla aion minäkin lähtä! Onnwa vakipaikasta! Toivottavasti täti ei yllättä Saksassa eikä enää pitkään aikaan!
PORKKANALLE tsemmpiä! Toivottavasti ässäily alkaa taas kiinnostamaan ja jaksat pian alkaa uudestaan yrittämään vauvaakin.
KAKSONEN: Voi ihkua! <3 Oottehan käyneet jo ultrassa ja nähneet pienen? Minäkin kerkesin justiinsa huokasta kunnes np-ultrassa rv 12+2 kävi huonosti. Anteeksi " säikyttely" mutta tosiaan tulee mieleen nuo omat muistot kun oot samoilla viikoilla.
Huomenna vien muuten pissanäytteen jälkitarkastusta varten. Ja vaikka ei pitäis ajatella näitä juttuja mutta tänään on 4 viikkoa kaavinnasta, ja nyt olis jo rv 16. Niin justiinsa ei pitäis ajatella näitä... Kylläpä tekis taas mieli kirota...
Mutta nyt pitää kiiruhtaa kotiin.
Huomiseen!
HANNELE kp 29
Heippa pitkästä aikaa!!
Mut tosiaan on sitten " siivottu" listalta kokonaan pois!
Ei se mitään.. monikaan ei varmaan muista mua ollenkaa!!
En tosiaan ole kirjoitellut todella pitkään aikaan mitään kun tämä raskaus ei ole ollut kovinkaan helppo.. Keskenmenon uhka oli rv.lle 20 asti. Nyt kuitenkin kaikki hyvin!
Alku sujui ongelmitta mutta rv 12, np-ultran jälkeen alkoivat vuodot.. niitä kesti sitten viikolle 20 asti! Todella raskasta on ollut pelätä jatkuvasti pahinta.. Vuodot johtui kohdunsuulla olevasta istukasta! Lääkäri pelkäsi että istukka irtoaa kun oli kuulemma niin pahalla paikalla..
Nyt tilanne on aivan " normaali" istukka on noussut oikealle paikalle ja vuotoja ei ole tullut enää kuukauteen :) Koko ajan on tiitiäinen kasvanut oikeaa vauhtia ja kaikkien seulojen jälkeen tulossa on terve pikku neiti! Ellei ole kasvanut " ulokkeita" edellisen ultran jälkeen :)
Nyt nautiskelen olostani jo varmemmalla mielellä! Energinen vaihe on menossa joten kaikkea jaksaa taas touhuta.. alussa olin unessa varmaan 18h vuorokaudessa!
Ex-haahuihin en listautunut ollenkaan kun visiittini jäi onnekseni aika lyhyeksi niin en oikein kerennyt teistä kovinmoniin " tutustua" :(
Kovinkaan montaa tuttua nimeä ei täällä enää näkynyt.. Ilmeisesti on tärppi käynyt :)
Nyt täytyy mennä miehen kanssa käymään kaupassa!
Käyn kurkkimassa teitä välillä ;)
Plussa pölyjä kaikille oikein paljon!
Niamey ja tiitiäinen rv24
Nostan vain vähän pinoa kun oli tippunut jo kakkossivulle!
Vieläkö MARIAA jännittää? ;o)
Itselläpä ei kummempaa: kävin aamulla viemässä labraan pissanäytteen josta nyt katotaan sitten se istukkahormooni. Voisinkin itte asiassa soittaa ja kysyä miten kävi, tuskin siinä mitään oli enää.
HANNELE kp 30
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]Enni-Maija[/b] minä -78, mies -65, esikoinen 08/04. ennen esikoista kolme km, 1. loppukesä 2002, toinen ystävänpäivänä 2003, kolmas syksyllä 2003. nyt ollaan toista toivottu 11/04.
[b] Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Nyt toivomme pikku kolmosta ja odotamme milloin tärppäis:)
[b]Hannele-81[/b] Oulusta. Tuulimunaraskaus todettiin rv 12+ ja kaavittiin 03/06
[b]-Jonzu-[/b] minä 23v ja mies molemmat 23v. Ennestään meillä on tyttö 6/02 ja poika 5/04. Asutaan Oulun läänissä. Keskenmeno 02/2006.
[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.
[b]karoli[/b] minä vm-76, mies vm-71. Mies saksalainen, asumme Saksassa. Yhteinen poika 09/2002. Pikkukakkosta on toivottu yli kaksi vuotta, 01/04 alkaen. Keskenmenoja kaksi: 11/00 kohdunulkopuoleinen raskaus ja 05/05 keskeytynyt keskenmeno viikolla 7.
[b]katri72[/b] Olen 33-v ja aviomies 33-v. 10-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05 ja 12/05.
[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]Lizie[/b] Lizie 27v, mies 30v, poika -04, keskenmeno 4/06 viikolla 11+6
[b]loiloi[/b] keskenmeno -04 syksyllä , -05 kesällä sekä tuulimunaraskaus -05 keväällä,
perhettä on jo kahden tytön ja miehen verran ; )
[b]Luumis[/b] Olen Espoosta, esikoista yritetään, mulla on ikää 26 ja miehellä 31 vuotta. Yritys aloitettu syksyllä 05 ja km 11/05 (rv 5+4).
[b]maria80[/b] minä olen vm 80 ja mies 73, lapset; poika ' 97 ja tytöt ' 99 ja ' 04, neljännelle annettiin lupa tulla 04/05. Tärppi tulikin toisesta kierrosta, mutta onnea kesti vain rv:lle 15+4, jolloin todettiin sikiön sydämen pysähtyneen.
[b]memmuli24[/b] Olen kesällä 26v täyttävä äippä pohjoisesta, mies kohta 27 ja esikoinen aikamoinen nassikka ;) kohta 1,5v. Spontaani keskenmeno 12/2005 rv 10+6.
[b]Menier[/b] Eli siis miehen kanssa ollaan vähän reilu parikymmpisiä, vauvaa on toivottu 9/04 saakka. Ensimmäisen kerran tulin raskaaksi joulukuussa 2005 mutta raskaus meni siis kesken kun viikkoja tasan 7.
[b]minnilotta[/b] oma ikä 37, mies 41, kolme muksua 17v,10v ja 8v. Keskeytynyt km vk 8+4, lääk.tyhj. 11/2005
[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.
[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05 ja km 01/06 rv5+.
[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.
[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.
[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.
[b]-pitkätossu-[/b] Minä 22 ja mies 27.. Yritystä 06/05 ja tm 11/05 jota ensin yritettiin pois lääkkeillä ja sitten loput kaavittiin...
[b]porkkana[/b] minä 26 v. ja avomies 28 v., lapset -02 ja -03. Km 6/05 rv10, 10/05 rv9 ja 01/06.
[b]purre[/b] Ikää on 27-v ja toista lasta on yritetty tammikusta -05 asti. Keskenmeno 3/05 rv 5+5 ja sen jälkeen yksi kemiallinen raskaus 6/05.
[b]pömppö79[/b] Minä ja mieheni vm.79, esikoistyttö 01/03, tuulimunaraskaus, joka meni kesken 01/05 rv 12. Pikkukakkosta on yritetty 04/04 lähtien.
[b]rosmariini.[/b] Olen vm -78 ja mies -75. Esikoistyttö syntynyt 10/04 ja km 05/05 rv 7.
[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.
[b]titi75[/b] Minä-75, mies-67, vauvin yritys aloitettu 09/04, km 06/05 (rv8), km 09/05 (rv8).
[b]toini77[/b] Olen 27 v, mies 28 ja poika on 2v. Pikkukakkonen oli haaveissa mutta raskaus päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon rv 12+ 9.5.
[b]töötsi[/b] olen 25 vuotias toukokuussa 05 syntyneen pojan aiti. Mieheni on 35. Asumme Ranskassa, ja siksi kirjoituksissani ei ole ä-kirjaimia :o). Km 11/2005 rv 6+4.
[b]vilijonkkka[/b] Olen kahden pojan äiti Turun seudulta, esikoinen 08/01 ja kakkonen 06/04, kakkosen jälkeen söin hetken minipillereitä, pillerit jätettiin pois 11/04. Tässä yrityksen aikana olen kokenut 4 kertaa alkuraskauden keskenmenon... Viimeisin oli tuossa tammikuun lopussa.
[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.
[b] ÄIPPÄ_80[/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]viiru-74[/b] plussa 28.7.2005, la 1.4.2006
[b]riax[/b] plussa 11.8.05, la 20.4.2006
[b]Miikuko[/b] plussa 23.8.2005, la 4.5.2006
[b]joanna04[/b] plussa 24.8.2005, la 30.4.2006
[b]Bisquit[/b] plussa 7.9.2005, la 12.5.2006
[b]petjuska[/b] plussa 8.9.2006, la ?.5.2006
[b]Mauku75[/b] plussa 17.9.2005, la 26.5.2006
[b]uba-aba[/b] plussa 23.9.2005, la?
[b]Toive06[/b] plussa 30.9.2005, la?
[b]Aapeli_77[/b] plussa 9.10.2005, la 16.6.2006
[b]Kengu76[/b] plussa 11.10.2005, la 13.6.2006
[b]kuutar-74[/b] plussa 20.10.2005, la?
[b]wannabemami[/b] plussa 24.11.2005, la?
[b]Kerttukasperi[/b] plussa 11.12.2005, la 22.8.2006
[b]Lauris[/b] plussa 14.12.2005, la 20.8.2006
[b]sartsu[/b] plussa 24.12.2005, la 31.8.2006
[b]kuonokas[/b] plussa 28.12.2005, la
[b]neronja[/b] plussa 30.12.2005, la 7.9.2006
[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la?
[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la?
[b]femmamma[/b] plussa 11.1.2006, la?
[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la?
[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006
[b]visakoivu[/b] plussa ?, la 13.10.2006
[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006
[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006
[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006
[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?
[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b] -Jonzu-
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 165/94, 34
[b]Ongelmakohdat:[/b] suklaa
[b]Keinot:[/b] Suklaata tms ainoastaan lauantaina (myös lasten karkkipvä),vähintään 10 000 askelta vuorokaudessa eli lenkille siis =)
[b]Tavoite:[/b] 5kg välitavoitteet,kaikkiaan ainakin 25kg pois.
[b]Nimimerkki:[/b] maria80
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI, vyötärö-lantiosuhde:[/b] 174/83; 27,4; 0,91
[b]Ongelmakohdat:[/b] suklaa ja muut herkut ovat heikkouteni
[b]Keinot:[/b] Herkut ainostaan viikonloppuun, kahvihetken herkkuja myös vähemmäksi sekä päivittäisten lenkkien lisäksi myös n. kerran viikossa (tai kahdessa =)) uimahalliin ja/tai kuntosalille...
[b]Tavoite:[/b] 8-15 kg pois
[b]Nimimerkki:[/b] nonna80
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat
[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri
[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!
[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois
[b]Nimimerkki:[/b] VM1974
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8
[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset
[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.
[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois
En ole koko viikonloppuna ehtinyt koneelle...
sani-74; Tsemppiä piinailuun! Toivottavasti menkat jäisi nyt tulematta ja pääsisit masunkasvatus puuhiin!
katri72; pikaista paranemista!
ON: 25/28-30, ennen viikonloppua olettaisin menkkojen alkavan. Mulle tuli myös viikonloppuna joku flunssa tai vastaava. Aamulla kun vein tyttöä kävellen esikouluun alkoi korviin koskea ihan toden teolla ja tuntui että taju lähtee justiinsa. Veto on ihan pois. Eilen illalla lämpö oli 37,8... No ehkäpä tämä vielä tästä helpottuu...
Minun kirjanpitoni mukaan nämä nikit eivät ole kirjoittaneet mitään siivouksen alettua;
[b]Elisabeth72[/b]
[b]-Jonzu-[/b]
[b]karoli[/b]
[b]loiloi[/b]
[b]Luumis[/b]
[b]Menier[/b]
[b]minnilotta[/b]
[b]pipsa79[/b]
[b]-pitkätossu-[/b]
[b]purre[/b]
[b]pömppö79[/b].
[b]rosmariini.[/b]
[b]toini77[/b]
[b]töötsi[/b]
[b]vilijonkkka[/b
[b]VM1974[/b]
[b]ÄIPPÄ_80[/b]
Eli jos nämä nikit haluavat olla vielä listalla mukana, ilmoittautukaa! Jos multa on vain mennyt ohi, niin ilmoittakaa siitäkin ihmeessä!
Moicca vain kaikille pitkästä aikaa.
Olen pitäny tän kierron aikaa palsta taukoa ja nyt en tiedä sillä menin tuttuun tapaan ajoissa testamaan niin sain vaalean punertavan viivan testiin. Jokohan tämä kaveri pysyis matkassa?? pelkään jo valmiiksi että kesken menee. Joten varmaan huomaatte etten hirveesti iloitse tästä tuloksesta sillä vuoden yrittäminen ja keskenmenot pelottavat. Meillähän olisi ensi kuussa alkanaut lapsettomuus tutkimukset kyssillä. Nyt pelottaa sillä olen lähdössä toukokuun alussa turkkiin lomalle..
Onnea myös kaikille muille plussanneille ja haleja tädin saartamille. Kyllä se teillä vielä onnistuu vaikka välillä tuntuukin toiselta.
vielä en jätä teitä vaan pysyn seurasanne tuonne eka ultraan asti.Kiitos kuitenkin kaikille tseppajille sillä ilman teitä en olisi jaksanu tänne asti!!!
Nipsu: varovaiset onnittelut plussasta! Toivon sinulle kaikki mahdolliset suojelusenkelit ja muut apukeinot, että tämä kaveri nyt pysyisi matkassa!! bd bd bd bd bd bd
Maria: kiitos, että jaksat aina tsempittää! :) Pikaista paranemista sinulle!
Katri: pikaista paranemista myös sinulle!
ON: kp22/~25, edelleen olo tuntuu ihan raskaana olevalta. Tosin aamulla ajattelin, että olin tainnut vain kuvitella, mutta päivän mittaan on taas se " tunne" tullut takaisin. Pientä kuvotusta on tuntunut ajoittain ja masussa " jännä" tunne ja mikä eniten on nyt mietityttänyt, niin kahvi ei taho maistua (mikä tapahtui myös molemmissa onnistuneissa raskauksissa). Eli toive on nyt aika korkealla, saa nähä nyt sitten tipahtaako loppuviikosta korkealta. Toisaalta voihan sitä olla tulossa joku tautikin, kun niitä nyt tuntuu kovasti liikkuvan. Ja ehkä sitä vaan toivoo nyt niin kovasti sen takia, kun on se menetetyn vauvan la käsillä. (Koitan takoa itelleni realiteettiä, ettei sitten niin kovasti pettyisi.)
Hyviä uutisia Kättäriltä: siellä oli kuin olikin ihan hyvän kokoinen munasoli kasvamassa. Pitäis kuulemma irrota lähipäivinä. Nyt vaan ahkerasti luvattiin puuhailla koko loppu viikko. Ensiviikon keskiviikkona menen vielä verikokeeseen varmistamaan, että ovulaatio on tapahtunut...Sitten saankin Saksan matkan piinailla... :)
Nipsulle onnittelut plussasta ja Sanille peukutuksia. Marian lämmönnousut kuulostaa kans tosi hyvältä.
Noista nimimerkeistä, jotka on siivousuhan alla ainakin VM1974 palstailee nykyään lapsettomuuspuolella, muistaakseni joku muukin...Tuskin tämä pino enää heitä siis koskee.
Nonna
Tällä viikolla alkaakin viikonloppu vähän aikaisemmin, kun tuo pääsiäinen " sotkee" näitä arjen rutiineita...
Niamey-85; Taisin sut poistaa tuolta listalta sen vuoksi, kun katsoin ettet ollut kirjoitellut tuolla ex-haahuissakaan. Mutta lisään kyllä sut mielelläni takaisin jos haluat! Ihanaa, että sulla on raskaus jatkunut ja viikkojakin alkaa olla jo aika paljon. Toivottavasti enää ei tulisi mitään vuotoja tai muita hämminkejä, vaan saisit nyt jo nauttia loppuraskaudestasi täysin rinnoin!
Hannele-81; eipä enää oikeastaan jännitä, mutta siitä kohta lisää... Mitenkäs nuo tuo hcg-arvo?
ON; kp 28/28-30 ja varmaankin huomenna menkat alkaa. Tänään lämpö oli romahtanut -> 36,3. Viime kierrossa tuo lämpö laski juuri edellisenä päivänä. Nyt ei ole kyllä tullut vielä tuhrua, mitä on nyt parin edellisen kierron aikana tullut päivää ennen menkkoja. Mutta toiveita plussasta ei juurikaan enää ole...