Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytääköhän jotkut muutkin pikkuhousunsuojia kokoajan?

Vierailija
14.11.2017 |

Minä en voi olla hetkeäkään ilman,muuten on pikkarit kokoajana märkänä. Pikkuhousunsuojaa joudun päivän aikana vaihtamaan usein. Öisin annan sitten tavaran tuulettua.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän veikkaan että ongelma poistuisi jos jonkin aikaa olisit kokonaan ilman noita suojia.

Vierailija
2/55 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kutsuisi sitä "tavaraksi", niin sen ei tarvitsisi hakea huomiota yli-reagoimalla koko ajan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun tavaran lääkäri tarkastanut? Ei kai tuollainen vuotaminen ole tervettä. Mulla ei vuoda koskaan mitään.

Vierailija
4/55 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pidin jatkuvasti, ja tuli hiiva. Sen jälkeen en ole pitänyt ja vuotokin väheni.

Vierailija
5/55 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi jatkuvasti käyttäminen johtaa tohon kierteeseen. Oo viikko, mielellään kaks, ilman niin tilanne normalisoituu ja tarttet vaan sit ku, no oikeesti tarviit.

Vierailija
6/55 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytin, tulin järkiini

ostin apteekista floraplus kuurin ja lopetin suojat

jos alkaa taas valua/haista 1 floraplus yöksi riittää

Vierailija
7/55 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vaan, mut mun tiulanne rauhottuu, kun en ole töissä ja lisään liikuntaa. onneks ei tarvinne kaupuingil mennä vähään aikaan. saa pudottaa painoansa rauhassa eikä kuunnella pulisevia kakaroita.

Vierailija
8/55 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän, silloin kun en älynnyt käyttää, oli märkänä pikkarit, sukkikset ja päällyshousut.  Sen jälkeen ei ole ollut. Neuvolan lääkäri ei ollut kuullut, että pikkuhousun suojan käyttö lisäisi vuotoa, mutta toki palsta tietää paremmin.

Vierailija
9/55 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän minäkin. On mukavampi olla. Inhottavaa ilman.

Vierailija
10/55 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä kokoajan, kotona oon ilman sillon ei haittaa jos pikkarit on kosteet.

Töissä käytän ja yleensäkin kodin ulkopuolella viihteellä yms. On vaan paljon helpompi vessassa käydessä vaihtaa kuiva suoja jos on tarvis kun ruveta sählää pikkareitten vaihdon kans

Vierailija
11/55 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivinä käytän ja yleensä laitan suojan pöksyihin jos lähden kotoa pitemmäksi aikaa muuten en.

Vierailija
12/55 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa erikoiselta. Inhottaisi käyttää suojia joka päivä. Menkkojen aikana on pakko muuten ei ole todellakaan tarvetta.

Vierailija
13/55 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt kun pelkään, että pimppa alkaa vuotaa enemmän hautuessaan vaipassa. Ovulaation aikaan saa kyllä vaihtaa pikkareita kesken työpäivän kun muuten kastuu päällyspöksytkin. Ehkä voisin kokeilla pikkuhousunsuojia pahimpina päivinä.

Vierailija
14/55 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän aina, koska valkovuoto on niin voimakasta. Aikoinaan, kun en käyttänyt, oli märkänä alushousut, sukkikset ja päällyshousut. Aiheutti myös hajuongelman.

Täällä usien väitetään, että suojien käyttö lisää valkovuotoa. Olen esittänyt tämän väitteen monelle lääkärille, jotka eivät ole moisesta kuulleetkaan.

Vierailija
15/55 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän. Ja olen ollut myös käyttämättä, jotta ongelma poistuisi, mutta ei ole ainakaan mulla poistunut.

Me naiset ollaan hyvin erilaisia ja alapäävuotojen määrät on myös erilaisia. Se tuntuu olevan tosi vaikeata ymmärtää.

Vierailija
16/55 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä käytän ja vaihdankin usein puhtaan suojan. Käytän koska olen aina valmis.

Vierailija
17/55 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt tyhmä kysymys, mutta siis valkovuotoako sieltä vuotaa vai ..? En itse ole käyttänyt pikkuhousunsuojia kuin vain muutamia kertoja 5-6 vuotta sitten tamponin kanssa ensimmäisenä vuotopäivänä. Ei ole tullut mieleenkään käyttää valkovuotoon. Ehkä jotkut vuotavat sitä sitten vaan enemmän?

Nykyään voisin ostaa niitä taas, kun käytän kuppia, ja ekana vuotopäivänä saattaa tulla hieman likaa pöksyihin. (tmi)

Luulisi, että liian pitkäaikaista käyttöä ei suositeltaisi, juuri tuon kosteuden hautumisen takia.

t. N24

Vierailija
18/55 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän veikkaan että ongelma poistuisi jos jonkin aikaa olisit kokonaan ilman noita suojia.

Tämä on niin ärsyttävää. Ne, joilla ei ole tätä vuotovaivaa, eivät ymmärrä, että se vaiva ei poistu olemalla ilman suojia. Kokeiltu on, pikkuhousuja saa vaihtaa jatkuvasti, farkut saa pestä usein ym.

Ja kyllä, lääkäri ei mitään vikaa ole löytänyt.

-ei ap

Vierailija
19/55 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytän nykyisin pikkuhousunsuojia jokapäivä, yöt olen ilman. Yks syy siihen on kun olen ihastunut työkaveriini, välillä kostun monta kertaa päivässä hänen jutuistaan niin paljon että muuten ois kaikki housut märkänä. ;)

Vierailija
20/55 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on runsas valkovuoto, jolle ei vain voida mitään. Näin on ollut jo 15 vuotta. Pikkuhousunsuojia käytän päivittäin, koska pelkillä pikkuhousuilla on suojaton olo, nimittäin päivän aikana vuoto näkyisi jo päälyhousuissakin.