Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytääköhän jotkut muutkin pikkuhousunsuojia kokoajan?

Vierailija
14.11.2017 |

Minä en voi olla hetkeäkään ilman,muuten on pikkarit kokoajana märkänä. Pikkuhousunsuojaa joudun päivän aikana vaihtamaan usein. Öisin annan sitten tavaran tuulettua.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sun tavaran lääkäri tarkastanut? Ei kai tuollainen vuotaminen ole tervettä. Mulla ei vuoda koskaan mitään.

Kyllä se reilu vuotaminen ilman hiivatulehdustakin on ihan mahdollista. Oma lääkärini totesi, että toisilla vuoto on runsaanpaa kuin taas toisilla ei vuoda juuri lainkaan.

Se on totta, että jatkuva pikkuhousunsuojan käyttäminen ei ole hyväksi, eli käytä vaikka wc-paperia, se on helpompi vaihtaakin joka vessakäynnillä ja kyllä se pysyy paikallaankin kun oikean pituisen sen laitat. Noiden suojien muovit hauduttaa jatkuvasti käytettynä.

Itse sain hieman helpotusta kun siirryin wc-paperin käyttöön. Ei toki kokonaan loppunut, mutta n. 70% kuitenkin. Enää ei siis häiritse :)

Vierailija
42/55 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tuo vuoto on aina kirkasta, ei mitään valkovuotomaista. Ihmetellyt olen monesti, mitä ihmettä tämä oikein on.

Erityisesti ylös noustessa välillä holahtaa niin että tuntee kun lämmin vuoto valuu, esim. aamuisin kun nousee sängystä tai töissä tietokoneella pitkään istumisen jälkeen...sillon on mentävä heti vessaan vaihtamaan kuiva suoja pöksyihin muuten voi valua ohi. En voi päivääkään olla ilman pikkuhousunsuojia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut mieleenkään.. Onhan minullakin valkovuoto runsasta, mutta normaalistikin vaihdan alushousut vähintään kerran päivässä. Paljon riippuu myös alushousujen materiaalista että miten epämukavaa vuotaminen on. Itse en koe niin häiritseväksi että alkaisin käyttämään pikkuhousunsuojia. :)

Vierailija
44/55 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käyttäny jo teiniajoilta asti päivittäin, mulla on enemmän tai vähemmän märkänä pillu kokoajan, vaihdan suojaa usein n.3-8 krt/pv, riippuen tilanteista. Että jos en käytä, niin pikkarit on läpimärät ja kastelee myös päällyshousutkin. Pikkarinsuojista ei ole tullut mitään ongelmia ikinä, joten miksipä en käyttäisi, kun olo tuntuu sillai mukavan raikkaalta.

Vierailija
45/55 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivinä käytän on jotenkin varmempi olo jos jotain vuotaa, muuten pyrin olemaan ilman.

Vierailija
46/55 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä sylvi että toisten elämä on vaikeaa.

Mulla on helppo pimpsa.

Vierailija
47/55 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän menkkoja odotellessa ja silloin kun valkovuoto on kovin runsasta ja vetistä, ja pikkarit kastuu inhottavasti. Kotona mielummin vaihdan usein alkkareita, mutta kodin ulkopuolella sitten suoja. Käyttäisin kestoja, mutta kokeilemani eivät ole pysyneet paikoillaan.

Vierailija
48/55 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusen harhaanjohtavaa käyttää nimitystä pikkuhousunsuoja, kun maamme naiset ovat kauheita tankkeja suurin osa. Parempi olisi vaikka hehtohousunsuoja.

Vierailija
49/55 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen käyttämään kankaisia, pestäviä kestosuojia, eivät hiosta kuten tavalliset. Itse käytän niitä ovulaation aikoihin ja mkuukautisiin liittyvien tuhruvuotojen päivinä.

Vierailija
50/55 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en voi olla hetkeäkään ilman,muuten on pikkarit kokoajana märkänä. Pikkuhousunsuojaa joudun päivän aikana vaihtamaan usein. Öisin annan sitten tavaran tuulettua.

Kyllä käytän ja useampi suoja menee päivässä. Olen sellainen "heti valmis" tapaus, melkein aina märkänä. Olen ollut sitä teinistä asti nyt olen 39 v. Minä en tälle mitään voi, ei voi myöskään gynekologi, en tykkää tästä mutta näillä mennään.

Vierailija
51/55 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans samaa ongelmaa, kun monella muulla täällä. Valkovuoto ärsyttävän runsasta kokoajan ja aina oon märkänä.

Ilman pikkuhousunsuojaa ei pysty menemään minnekkään ja senkin saa vaihtaa melkein joka vessakäynnillä.

Mulla tää on aina ollu yhtä runsasta ja tosi ärsyttävää välillä.

Vierailija
52/55 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä käytä. Joskus täytyy laittaa varuiksi kun odottelee kuukautisia alkaviksi ja minulla on ainakin epämukava olo jos mitään ylimääräistä on housussa. Kyllä se hiostaa, ainakin tällaista joka ei niitä usein käytä.

Pikkarithan vaihdetaan päivittäin, joten eikö sellainen suoja ole turha? Ellei nyt sitten ihan älyttömästi vuoda. Laittaisin itse mielummin varmaan talouspaperin housuihin kuin sidettä pitäisin päivittäin.

Vierailija
53/55 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä käytti koko ajan. Se haisi.

Vierailija
54/55 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän aina, koska valkovuoto on niin voimakasta. Aikoinaan, kun en käyttänyt, oli märkänä alushousut, sukkikset ja päällyshousut. Aiheutti myös hajuongelman.

Täällä usien väitetään, että suojien käyttö lisää valkovuotoa. Olen esittänyt tämän väitteen monelle lääkärille, jotka eivät ole moisesta kuulleetkaan.

Aika jännä juttu, jos lääkäri ei ole koskaan edes kuullut asiasta...

Oletko koskaan kuullut, että lääkäreillä on kytköksiä lääke- ym. firmoihin ja tämä seikka saattaa vaikuttaa heidän mielipiteisiinsä ja kommentointiinsa? Tässä suora lainaus väestöliiton sivulta: Pikkuhousunsuojien jatkuvaa päivittäistä käyttöä tulisi kuitenkin välttää, koska se voi altistaa tulehduksille sekä hankaumille niiden hauduttavan vaikutuksen vuoksi.  Valkovuodon määrä ja limakalvo-oireilu voivat lisääntyä jatkuvan pikkuhousunsuojan käytön seurauksena.

Vierailija
55/55 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkusen harhaanjohtavaa käyttää nimitystä pikkuhousunsuoja, kun maamme naiset ovat kauheita tankkeja suurin osa. Parempi olisi vaikka hehtohousunsuoja.

Ja mitkäs ne herran omat mitat sitten ovat? Onko se pipuli jäänyt alamittaiseksi, kun pitää täällä naisia solvata?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan