Lue keskustelun säännöt.
Olen aiemmin myynyt seksiä mutta lopetin ennenkun tapasin nykyisen mieheni. Pelkään silti että hän saa tietää :(
13.11.2017 |
Minulla oli kolminumeroinen määrä asiakkaita. Päässä pyörii jatkuvasti ajatus siitä että mieheni saa tietää taustastani muuta kautta. Jos kerron hänelle itse, pelkään että hän jättää minut sillä "halveksii h*****ria".
Kommentit (101)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei olisi mitään ongelmaa elää tuon paljastuksen kanssa, jos suhde toimii muuten ja paljon kivaa tunnetta pelissä! Maksullinen neitonen on huomattavasti "normaalia" siskoaan vahvempi henkisesti muutenkin, eihän sitä hommaa pystyisi muuten oikein tekemäänkään. Eli tietyllä tavalla ovat monesti vaimomatskua <3
Ja käytännön kannalta katsoen olisi muutenkin 1000 kertaa parempi että on puuhastellut ammattimaisesti ilman seukkailusuhteita, kuin että olisi paneskellut ympäriinsä muuten vaan ja taustalla useampi suhde, ja mahdollisesti mustasukkainen exä aiheuttamassa harmia.
Olisin myös todella ylpeä ja imarreltukin neitokaisesta, joka moisen asian uskaltaisi itsestään paljastaa. Olisipa eräänlainen merkki että tässä taidetaan olla suhteen kanssa todellakin tosissaan <3
En osaa sanoa kannattaako tässä tapauksessa kertoa, kun en avauksen ihmisiä tunne. Mutta missään nimessä kyseessä ei ole jokaisen kohdalla mikään täysi nöy-nöy.