Olen aiemmin myynyt seksiä mutta lopetin ennenkun tapasin nykyisen mieheni. Pelkään silti että hän saa tietää :(
Minulla oli kolminumeroinen määrä asiakkaita. Päässä pyörii jatkuvasti ajatus siitä että mieheni saa tietää taustastani muuta kautta. Jos kerron hänelle itse, pelkään että hän jättää minut sillä "halveksii h*****ria".
Kommentit (101)
Älä kerro mitään, mutta jos jäät kiinni, älä myöskään kiellä asiaa. Mitä kauemmin aikaa kuluu, sen vähemmän asialla on merkitystä, jos suhde muuten toimii hyvin.
Teet väärin miestäsi kohtaan, jos tiedät hänen voimakkaan mielipiteensä ja halveksunnan teistä tietynlaisista ihmisistä ja et itse kerro olevasi sellainen. Mikäli haluat suhteeseen juuri tuon miehen kanssa, niin kerro miehelle ja anna hänelle tehdä vapaa päätös, jatkaako kanssasi vai ei. Jos häpeät itseäsi ja puuhailujasi niin paljon, että et tohdi kertoa, niin pistä juttu poikki jollakin toisella syyllä. Nyt mies elää valheellisessa kulissisuhteessa jonkin roolihahmon kanssa, joka ei ole itsensä vaan joku näyttelijä.
Karmein asia joka naisesta voi paljastua on juurikin itsensä myyminen. Harmillista, että moni nuori nainen on mennyt opiskeluaikoina itseään myymään.
Itse köyrin Berliinin "yleisessä" saunassa yhtä bulgarialaista, joka oli ollut jonkun porsse-miehen tyttis mutta lempattu sitten pihalle.
Olisin voinut ottaa hänet omaksi tyttikseksi, sillä taidot olisi sellaiset että huh huh :)
Vieläkin viisari värähtää pelkästä ajatuksesta...
No tuskin kukaan osaa kertoa kuinka paljon asiakkaita sinulla on ollut joten en kertoisi nyt mitään. Jos nyt joku mies on niin munaton että kehtaa kertoa maksaneensa sinulle seksistä niin voit aina antaa ymmärtää kyseessä olleen ihan yksittäistapaus.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä on parempi ettet kerro? Miehet ei oikeen kestä aihetta :(
Pikemminkin naiset eivät kestä tekojensa seurauksia. Juuri sellainen asia PITÄÄ kertoa kumppanille, jolla tietää olevan hänelle merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Hahah. Itse ajattelin ainakin, että seksin ostajat on säälittävämpiä kuin myyjät. Jos joku niistä vässyköistä alkaisi vinkua miehelleni ostaneensa multa seksiä, sanoisin vaan että maksoit siitä 200€/kerta ja tulit kolmessa sekunnissa, harmittaako?
Kyllähän se aika iljettävältä tuntuisi, että oma kumppani olisi valmis jakamaan sen kaikkein intiimeimmän asian muutamaa latia vastaan jonkun mielestään vastenmielisen miehen kanssa
Itseäni ei haittaisi, kunhan kaverit ei tietäisi.
M29 kirjoitti:
Karmein asia joka naisesta voi paljastua on juurikin itsensä myyminen. Harmillista, että moni nuori nainen on mennyt opiskeluaikoina itseään myymään.
Mitä eroa sillä loppupeleissä on, että lähtee baarista ilmaiseksi vieraan miehen kanssa kuin että antaa seksiä rahaa vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei kenenkään tarvitse myydä itseään. Kyse on vain siitä, että haluaa korkeampaa elintasoa. Kyllä ihmisellä täytyy olla jotain periaatteita.
Kyllä minun tarvitsi silloin kun olin asunnoton ja sossu ei suostunut tukia myöntämään. (Pompottelivat monta kuukautta hakemusten kanssa koska aina joku liite muka puuttui tai kummallisesti katosi)
Kyllä mua miehenä kuvottaisi sanomattomasti. Ennen sänkyyn menoa miettisi hintaa.
Sumi Eemeli Vaala kirjoitti:
Minua ei haittaisi tuollainen nainen. Voi johtua siitä, että olen myynyt itseäni minäkin.
Myitkö miehille vai naisille?
En itse ainakaan välittäisi asiasta suuntaan enkä toiseen, mutta en erityisemmin haluaisi siltikään tietää asiasta. En halua muutenkaan kuulla muijan entisistä suhteista, varsinkaan niistä lyhyemmistä. m38
Kyllähän sun on kerrottava mutta asiakasmäärää ei välttämättä.
Vierailija kirjoitti:
M29 kirjoitti:
Mitä eroa sillä loppupeleissä on, että lähtee baarista ilmaiseksi vieraan miehen kanssa kuin että antaa seksiä rahaa vastaan?
Kertoo jotain moraalistasi ja siitä kuinka turmeltunut joolet. Mitä olen maksullisia naisia nähnyt niin nämä ovat likaisia, moraalittomia, huikentelevaisia ja täysin turmeltuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei kenenkään tarvitse myydä itseään. Kyse on vain siitä, että haluaa korkeampaa elintasoa. Kyllä ihmisellä täytyy olla jotain periaatteita.
Kyllä minun tarvitsi silloin kun olin asunnoton ja sossu ei suostunut tukia myöntämään. (Pompottelivat monta kuukautta hakemusten kanssa koska aina joku liite muka puuttui tai kummallisesti katosi)
Miten miehet pärjää tuollaisessa tilanteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahah. Itse ajattelin ainakin, että seksin ostajat on säälittävämpiä kuin myyjät. Jos joku niistä vässyköistä alkaisi vinkua miehelleni ostaneensa multa seksiä, sanoisin vaan että maksoit siitä 200€/kerta ja tulit kolmessa sekunnissa, harmittaako?
Kyllähän se aika iljettävältä tuntuisi, että oma kumppani olisi valmis jakamaan sen kaikkein intiimeimmän asian muutamaa latia vastaan jonkun mielestään vastenmielisen miehen kanssa
Totta. Mitä sitä sellaisen kanssa seurustelemaan, jolta jokainen on samat asiat saanut pientä rahaseteliä vilauttamalla. Ei tunnu kovin spesiaalilta ja yksityiseltä sellainen parisuhde enää. Ei tule sellaista meidän yhteinen juttu -tunnetta. Tulee mieleen, että sellainen nainen on käyttötavara
Vielä pahempi naisen pilaaja tosin on, jos on sekaantunut matuihin. Silloin ei todellakaan jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten miehet pärjää tuollaisessa tilanteessa?
Ne myy huumeita. Tai sitten äiti auttaa. Tosin en tunne ketään toista joka olisi ollut asunnoton ja silti ei olisi sossusta saanut rahaa, tuntuu että pärstäkertoimesta kiinni miten ihmisiä kohtelevat. Niin kela kuin sossukin
No siinä olis kyllä kertojalla omakin lehmä ojassa kun paljastuisi asiakkaaksi.