Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aiemmin myynyt seksiä mutta lopetin ennenkun tapasin nykyisen mieheni. Pelkään silti että hän saa tietää :(

Vierailija
13.11.2017 |

Minulla oli kolminumeroinen määrä asiakkaita. Päässä pyörii jatkuvasti ajatus siitä että mieheni saa tietää taustastani muuta kautta. Jos kerron hänelle itse, pelkään että hän jättää minut sillä "halveksii h*****ria".

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä järkyttyisin aluksi jos minulla olisi tyttöystävä joka olisi pannut noin monia ja vieläpä rahasta mutta jos mitään tauteja ei olisi (tai jos ne olisi hoidettu pois) niin en näkisi syytä katkaista suhdetta pelkkien menneisyydessä tapahtuneiden virheiden takia.

Ihmisillä on vaikka minkälaisia menneisyyksiä eikä ketään pidä arvottaa sen perusteella.

t. bi nainen (joka tosin ei ole myynyt eikä ostanut)

Vierailija
42/101 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M29 kirjoitti:

Karmein asia joka naisesta voi paljastua on juurikin itsensä myyminen. Harmillista, että moni nuori nainen on mennyt opiskeluaikoina itseään myymään.

Mitä eroa sillä loppupeleissä on, että lähtee baarista ilmaiseksi vieraan miehen kanssa kuin että antaa seksiä rahaa vastaan?

Totta, toisen miehen käyttämä kummassakin tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Historialla on väliä kirjoitti:

Vielä pahempi naisen pilaaja tosin on, jos on sekaantunut matuihin. Silloin ei todellakaan jatkoon.

Mistä sä olet noin tavattoman katkera?

Vierailija
44/101 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä pahempi naisen pilaaja tosin on, jos on sekaantunut matuihin. Silloin ei todellakaan jatkoon.

Eikö jokaisella saa olla omat kriteerinsä?

Vierailija
45/101 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin miehiä myös oikeasti vois kiihottaa jos nainen on myynyt seksiä = nainen on vähän "huoramainen". En usko että kaikki vaan joko kauhistuu tai hyväksyy asian.

Vierailija
46/101 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asiakkaat muista ellei ollut vakkari. Voi joskus tulla mieleen että voisiko tuo olla mutta varma ei voi kuitenkaan olla.

Vierailija
47/101 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollainen bitch? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki saa. Ainut vaan ettei sulle kukaan ole itseään tyrkyttänyt.

Vierailija
48/101 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pahempaa on jos asia selviää joskus vuosien päästä.

Jos miehelle tulee tunne että kaikki muut ovat tienneet paitsi hän. Oletko siis tässä nykyisessä asuinkaupungissasi itseäsi myynyt?

Sanoisin, että ota asia rauhallisesti puheeksi. Voit sanoa, että tiedät ettei mies varmaan ilahdu asiasta ja sitten asiallisesti kertoa mikä tilanne on ollut ja että se on loppunut jo ennen kuin tapasitte. Sitten annat miehen miettiä asiaa.

Olet ainakin ollut rehellinen ja sitä mies voi arvostaa vaikkei itsensä myymistä arvostakaan.

Vierailija
49/101 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muijalla olisi "päänsärkyä" heiluttelisin paria saturaista nenän edessä:)

Vierailija
50/101 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kundikaverin kanssa on täysin luonnollista rakastella.

Vierailija
51/101 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain ystävällisenä vinkkinä kerroin tämän...

Vierailija
52/101 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jopa siellä on pahansisuinen kirjoittelija. Hyväksy se asia, että sinä et ole enää kovin haluttua tavaraa suomalaisilla parisuhdemarkkinoilla. Joku voisi jopa sanoa, että sinä olet pilalla. Siitä katkeruutesi toki johtuukin.

T, eri kirjoittaja

Vierailija
53/101 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä pahempaa on jos asia selviää joskus vuosien päästä.

Jos miehelle tulee tunne että kaikki muut ovat tienneet paitsi hän. Oletko siis tässä nykyisessä asuinkaupungissasi itseäsi myynyt?

Sanoisin, että ota asia rauhallisesti puheeksi. Voit sanoa, että tiedät ettei mies varmaan ilahdu asiasta ja sitten asiallisesti kertoa mikä tilanne on ollut ja että se on loppunut jo ennen kuin tapasitte. Sitten annat miehen miettiä asiaa.

Olet ainakin ollut rehellinen ja sitä mies voi arvostaa vaikkei itsensä myymistä arvostakaan.

Joo, kyllä siinä olisi monella itsemurha mielessä päällimmäisenä, jos tuollainen asia vaimosta paljastuu.

Vierailija
54/101 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Minua ei haittaisi yhtään ja haluaisin tuollaisen asian saada tietää muuta kautta kuin entiseltä asiakkaalta.

mitä eroa on muka myydä persettä kuin antaa persettä entisille kundikavereille,yhdenillan hoidoille ym.

Siksi että yhdenillan hoito on vain huvitusta joskin monta tuollaista osoittaa kevytkenkäisyyttä mutta rahan ottaminen siitä osoittaa koko moraalin luhistumista ja turmeltuneisuutta sillä itsään myyvä ei tunne enää mitään häpeää toiminnastaan.

Vierailija
55/101 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli kolminumeroinen määrä asiakkaita. Päässä pyörii jatkuvasti ajatus siitä että mieheni saa tietää taustastani muuta kautta. Jos kerron hänelle itse, pelkään että hän jättää minut sillä "halveksii h*****ria".

Kolminumeroiseen määrään seksikumppaneita jo vähän vaatii ettei ole ainakaan ilmaiseksi antanut. Tyhmäähän se on, antaa ilmaiseksi jos rahastamiseenkin pysty (kun kerran on pelkkää seksiä).

Vierailija
56/101 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei kenenkään tarvitse myydä itseään. Kyse on vain siitä, että haluaa korkeampaa elintasoa. Kyllä ihmisellä täytyy olla jotain periaatteita.

Työkkärin ja Kelan simputettavana liekahuorana myyt koko elämäsi. Seksiä tarvitsee myydä vaan 5 tuntia kuussa saavuttaakseen saman elintason ja loppuajan, n. 715 tuntia saa olla VAPAA... Jostain vittumaisesta osa-aikaisesta(?) paskaduunista samoin jää käteen ehkä 1000 e kuussa ja vituttaa ja väsyttää... What is the point anyways? Esim. puhelinmyynti=ihmisten kiusaamista. Mitä jos mieluumin pari kertaa viikossa harrastaiskin seksiä ja tekis jonkun kanssaihmisen vielä iloiseksi ja tyytyväiseksi siinä? Siinä periaatteita.

Vierailija
57/101 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain ystävällisenä vinkkinä kerroin tämän...

No sitten sä olet täysin kuutamolla, koska mä en tarvitse tuollaista vinkkiä yhtään mihinkään. Ihan vinkkinä tälläinen sinne harhojen joukkoon.

Vierailija
58/101 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Minua ei haittaisi yhtään ja haluaisin tuollaisen asian saada tietää muuta kautta kuin entiseltä asiakkaalta.

mitä eroa on muka myydä persettä kuin antaa persettä entisille kundikavereille,yhdenillan hoidoille ym.

Siksi että yhdenillan hoito on vain huvitusta joskin monta tuollaista osoittaa kevytkenkäisyyttä mutta rahan ottaminen siitä osoittaa koko moraalin luhistumista ja turmeltuneisuutta sillä itsään myyvä ei tunne enää mitään häpeää toiminnastaan.

Monen miehen on vain vaikea ymmärtää heikkomoraalinen nainen turmeltuu kevytkänkäisyyden myötä ja lopulta maksulliseksi siirtyminen onkin vain sitten käytännön asia.

Vierailija
59/101 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jopa siellä on pahansisuinen kirjoittelija. Hyväksy se asia, että sinä et ole enää kovin haluttua tavaraa suomalaisilla parisuhdemarkkinoilla. Joku voisi jopa sanoa, että sinä olet pilalla. Siitä katkeruutesi toki johtuukin.

T, eri kirjoittaja

Ai mun katkeruus? :D Ei mun tarvitse olla, enkä olis ulkonäön puolesta muutenkaan..

Vierailija
60/101 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole myynyt itseään mutta muuten nuorempana elänyt vähän niin ja näin; alkoholin ja huumeidenkin käyttöä sekä joitakin rikoksia myös ja pari lyhyttä vankilatuomiotakin.

Hän kertoi minulle aika pian seurustelun alussa näistä, koska ei myöskään halunnut että kuulisin muualta. Aivan erilaista elämää eli jo siis, kun tavattiin.

Kyllä minun piti miettiä. Yhdessä kuitenkin ollaan. Edelleen joskus minua häiritsee nuo vanhat asiat, lähinnä mietin että jos hän kaipaa sitä jännittävämpää elämäänsä vaikkei ikinä ole edes vihjaillut mitään siihen suuntaan. Tosi tyhmää mutta näin mietin joskus täältä pikkulapsiarjen keskeltä. Joskus toivon etten tietäisi edes mutta lopulta hyvä se on että hän kertoi.

Mitä yritän sanoa, niin miehelläsi täytyy olla hyvä itseluottamus sekä luottamus sinua kohtaan. Menneille ei kukaan mitään voi mutta ei se ole aina ihmisen huonoutta jos ei heti vaan pysty hyväksymään kaikkea. Itse olen kuitenkin onnellinen etten silloin lopettanut seurustelua.

Ainakaan ei ole pelkoa mistään miehen villityksistä, koska hän on jo tehnyt kaiken :-D Ihana, rauhallinen iskä siis nykyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi