Olen aiemmin myynyt seksiä mutta lopetin ennenkun tapasin nykyisen mieheni. Pelkään silti että hän saa tietää :(
Minulla oli kolminumeroinen määrä asiakkaita. Päässä pyörii jatkuvasti ajatus siitä että mieheni saa tietää taustastani muuta kautta. Jos kerron hänelle itse, pelkään että hän jättää minut sillä "halveksii h*****ria".
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Miten jaksat olla tuollaisen miehen kanssa? Suhteessa jossa sinua ei rakasteta omana itsenäsi ja joka perustuu valheeseen? Jos et ole välittänyt asiakkailtasi tauteja miehellesi, et ole tehnyt moraalisesti mitään väärin.
Tuo on jännä, että tänä päivänä joidenkin mielestä horatsuna oleminen ei ole moraalisesti yhtään väärin. Aikamoiseksi on mennyt, jos seksin myyminen ei ole väärin. Jos unohdetaan Jumala ja käskyt, niin on se siltikin ihan todella moraalitonta, ihan ateistimaissakin yleisesti ajateltuna. Mutta, nykyaikana on niin monenlaista ajatusta, kyllä kummastuttaa pientä kulkijaa aina välillä, et mihin on maailma menossa, paitsi päin hel***tiä :(
Jos on myynyt seksiä, tulee esim. kohdunkaulan syöpä paaaljon todennäköisemmin kuin muille. Mutta toki se voi tulla muillekin, mutta eiköhän omatunto kolkuttaisi jos noin kävisi. Jos on ollut kolminumeroisen katraan kanssa, erikoista jos et ole ap saanut yhtään tautia? Kondomikaan ei suojaa aina kaikelta.
Selkää suoraksi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelemalla et välttämättä saa parisuhteita, mutta rehellisyys voi tuoda sinulle ystävän.
Anna muiden tehdä omat valintansa ilman että valehtelet heille, olipa valinta mikä vaan niin sitä ei sitten ainakaan tarvitse enää kiukutella ainakaan valheiden takia.
Mikä pitää mennä ihmisellä vikaan, että siitä tulee noin sairas? Koita ymmärtää, ettet sä kiinnosta ketään, eikä kukaan sua halua. Ap. 0/5
Onhan aina sekin vaihtoehto että voi elää omassa valheessaan ja yrittää vuosia ja vuosikymmeniä estää valheiden paljastumista.
Vähän kuulostaa työläältä tämä jälkimmäinen tapa. Mutta en syyttele ketään, sanon vain että monet ihmiset kokevat tulleensa loukatuksi aika pahasti kun heille valehdellaan ja vieläpä jatketaan sitä valehtelua.
Jos pidät jostakusta ihmisestä, haluatko elää parisuhteessa valheessa hänen kanssaan, vai olisiko mukavampi elää ystävänä ilman valheita? Jotain muitakin vaihtoehtoja voi olla toki, mutta näitähän voi aina mietiskellä.
Onneks olenkin ollut yltiöpäisen rehellinen. Olen jopa kertonut asioitani sellaisellekin ihmiselle, jolle ne ei v*ttuakaan kuulu. Päästäkseni p*skasta eroon. Metippä sinä sitä.
Ihan hyvä näin jos se sinusta meni niinkuin halusit.
Olisiko hyvä jos parisuhteen toinenkin osapuoli saisi tehdä omat päätöksensä tosiasioihin perustuen?
Minusta ainakin olisi vaikea elää parisuhteessa jonkun kanssa, jos sille pitäisi jatkuvasti valehdella jotain.
Mutta jokainen tietysti taaplailee tyylillään, kerroin vain oman käsitykseni, jos ei kelpaa niin ei sekään haittaa, mulla on aika omituisia ajatuksia, mutta ne onneksi on kaikki omiani.
LÄÄKKEET!!!!
Jos yksi tietää niin kaikki tietää, ja aloittajan tapauksessa niitä jotka tietää on 999.
Vierailija kirjoitti:
Jos on myynyt seksiä, tulee esim. kohdunkaulan syöpä paaaljon todennäköisemmin kuin muille. Mutta toki se voi tulla muillekin, mutta eiköhän omatunto kolkuttaisi jos noin kävisi. Jos on ollut kolminumeroisen katraan kanssa, erikoista jos et ole ap saanut yhtään tautia? Kondomikaan ei suojaa aina kaikelta.
Entisen pristituutin tai muuten kevytkenkäisen naisen mies saa sopeutua siihen että mulkkuun ilmestyy kondylooma syyliä ja sina välillä herpes rakkuloita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jaksat olla tuollaisen miehen kanssa? Suhteessa jossa sinua ei rakasteta omana itsenäsi ja joka perustuu valheeseen? Jos et ole välittänyt asiakkailtasi tauteja miehellesi, et ole tehnyt moraalisesti mitään väärin.
Tuo on jännä, että tänä päivänä joidenkin mielestä horatsuna oleminen ei ole moraalisesti yhtään väärin. Aikamoiseksi on mennyt, jos seksin myyminen ei ole väärin. Jos unohdetaan Jumala ja käskyt, niin on se siltikin ihan todella moraalitonta, ihan ateistimaissakin yleisesti ajateltuna. Mutta, nykyaikana on niin monenlaista ajatusta, kyllä kummastuttaa pientä kulkijaa aina välillä, et mihin on maailma menossa, paitsi päin hel***tiä :(
Mikä siinä on väärin? Saisiko jotain perusteluja? Ihmiskauppaakaan ei ole tapahtunut, vaan prostituutio on tapahtunut henkilön omasta valinnasta.
Jos ette ole muistaäkaan aiemmista hoidoista puhuneet, niin miksi tuosta pitäisi puhua.
Kyllä meillä kaikilla on ihan omat salaisuutemme.
Unohda itsekin koko juttu. Menneet on menneitä.
No toisaalta, miksi aina pitäisi antaa ilmaiseksi? Moni nainen joutuu parisuhteessa h*oraamaan, kun mies vaatii mutta itseä ei huvita. Ei se sen kummempaa ole jos siitä ottaa rahan palkaksi. Itsekin voisin ottaa hyvinkin.
Ehkä tilanne ei ole niin toivoton kuin luulet :) Tarvitset vain oikean hetken kertoaksesi asian. Ja muista, että rehellisyys kannattaa aina! Hyvä tilanne kertoa on esimerkiksi se kun vaikka riidan aikana miehesi kutsuu sinua huoraksi. Tällöin ikään kuin vaivihkaa sanot, että en enää ole, mutta olen ollut :) Näin varmasti tilanne ratkeaa ja saatte molemmat hyvän mielen :)
Toivottavasti mies saa tietää, millaisen tautipesän kanssa on yhdessä 😡
Vierailija kirjoitti:
Valehtelemalla et välttämättä saa parisuhteita, mutta rehellisyys voi tuoda sinulle ystävän.
Anna muiden tehdä omat valintansa ilman että valehtelet heille, olipa valinta mikä vaan niin sitä ei sitten ainakaan tarvitse enää kiukutella ainakaan valheiden takia.
Mikä pitää mennä ihmisellä vikaan, että siitä tulee noin sairas? Koita ymmärtää, ettet sä kiinnosta ketään, eikä kukaan sua halua. Ap. 0/5
Onhan aina sekin vaihtoehto että voi elää omassa valheessaan ja yrittää vuosia ja vuosikymmeniä estää valheiden paljastumista.
Vähän kuulostaa työläältä tämä jälkimmäinen tapa. Mutta en syyttele ketään, sanon vain että monet ihmiset kokevat tulleensa loukatuksi aika pahasti kun heille valehdellaan ja vieläpä jatketaan sitä valehtelua.
Jos pidät jostakusta ihmisestä, haluatko elää parisuhteessa valheessa hänen kanssaan, vai olisiko mukavampi elää ystävänä ilman valheita? Jotain muitakin vaihtoehtoja voi olla toki, mutta näitähän voi aina mietiskellä.
Olen täysin samaa mieltä. Vastasin siksi, että mua on perättömästi syytelty moisesta toiminnasta. Itsellä kun ei ole edes kymmentä aiempaa petikaveria..
Minut lavastettiin syntipukiksi avioeroon, johon mulla ei ole osaa eikä arpaa. Olin sopiva uhri.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään väärin? Tuollaisen asian kertomatta jättäminen on jonkinsortin valehtelua, vieläpä tärkeässä asiassa.
Mutta tultahan ei voi olla ilman savua, jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
Yök! Herpes ja kondy tarttuu helposti kortsusta huolimatta!! Olet saattanut olla hiv asiakkaan kanssa. Hyi helvetti mikä.. Itseään arvostava ihminen ei tee tuota
Sana kiertää, ja kaikki paljastuu aikanaan, näin internetaikana...
Kerran h--ra aina h--ra. Kyllä tuo ennenpitkää paljastuu, toivottavasti et tartuttanut miestäsi.
Guy code vaatii kertomaan kirjoitti:
Sana kiertää, ja kaikki paljastuu aikanaan, näin internetaikana...
Väärin ja taas väärin! :'D
Näin oikein: Jos IRL ei ole savua, ei palopesäkettäkään voi olla missään. ;)
Lukioon vain, tuskin älyn puute estää:
" Oululaiset tutkijat tekivät yllättävän havainnon.
Suomessa asuvat Euroopan älykkäimmät ihmiset.
Tätä mieltä on oululainen tutkijaryhmä.
– Suomalaisten älykkyysosamäärä on Euroopan korkein, suomalaisilla on Euroopan parhaat tulokset pisa-testeissä, Oulun yliopistossa dosenttina vaikuttava Edward Dutton perustelee.
Duttonin mukaan monessa tieteellisessä tutkimuksessa suomalaisille on mitattu poikkeuksellisen korkea älykkyysosamäärä.
Dutton viittaa tuoreeseen tutkimukseen, jossa suomalaisten älykkyysosamääräksi on laskettu yli 105. "
Onko sulla jotenkin ymmärryksessä vikaa: Minä en ole valehdellut kumppanilleni yhtäkään sanaa. Menikö tämä nyt jakeluun vai tavutanko!?