Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aiemmin myynyt seksiä mutta lopetin ennenkun tapasin nykyisen mieheni. Pelkään silti että hän saa tietää :(

Vierailija
13.11.2017 |

Minulla oli kolminumeroinen määrä asiakkaita. Päässä pyörii jatkuvasti ajatus siitä että mieheni saa tietää taustastani muuta kautta. Jos kerron hänelle itse, pelkään että hän jättää minut sillä "halveksii h*****ria".

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis painajainen tilanne jos tuollainen paljastuisi. Kaverit naureskelisi kun h*oran kanssa seurustelisi.

Vierailija
2/101 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on parempi ettet kerro? Miehet ei oikeen kestä aihetta :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja samalla ap elää valheessa, jatkuvasti stressi päällä?

Vierailija
4/101 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut samanlaisia ajatuksia. Myin joskus seksiä mutta minulla kävi vain muutama asiakas ja homma jäi kokeiluksi. No, pitää vain etsiä tarpeeksi vapaamielinen mies joka hyväksyy. Jos ei hyväksy niin ei ole edes minun tyyppiä. Sulla kyllä vähän hankalampi kun on ollut paljon asiakkaita, sitä ei moni niin helpolla sulata. Kertoa kyllä kannattaa asiasta ainakin ennen kuin ottaa vakavampia askeleita suhteessa.

Vierailija
5/101 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, mutta ei ihan noin paljon asiakkaita.

Suhteen alussa sanoin, että en halua kummemmin puhua asiasta, mutta olen rahapulan vuoksi tehnyt alan hommia, ota tai jätä.

On kuitenkin niin iso osa mun elämää ja menneisyyttä, että en voisi tuota salata. Nyt ollaan naimisissa ja meillä on lapsi, kaikki hyvin :) ei olla koskaan toiste puhuttu asiasta.

Vierailija
6/101 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintalapuista jää liimatarrat.

Vierailija
7/101 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuka kestäisi? Minä hirttäsin itseni jos saisin tietää, että naiseni tai tyttäreni on h*ro.

Ei sitä häpeää kestä.

Vierailija
8/101 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävelisin samalla sekunnilla pois ja katkaisisin yhteydet. Ei pahalla, rehellinen mielipide.

M28

Vierailija
9/101 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis painajainen tilanne jos tuollainen paljastuisi. Kaverit naureskelisi kun h*oran kanssa seurustelisi.

Mistä ne kaverit sais tietää jos et itse kerro?

Vierailija
10/101 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jaksat olla tuollaisen miehen kanssa? Suhteessa jossa sinua ei rakasteta omana itsenäsi ja joka perustuu valheeseen? Jos et ole välittänyt asiakkailtasi tauteja miehellesi, et ole tehnyt moraalisesti mitään väärin.

Vierailija
11/101 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei kenenkään tarvitse myydä itseään. Kyse on vain siitä, että haluaa korkeampaa elintasoa. Kyllä ihmisellä täytyy olla jotain periaatteita.

Vierailija
12/101 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kertoisi ja en myöntäisi mitään vaikka kuka tahansa väittäisi mitä tahansa. Oletan ettei kenelläkään ole kuvia/videoita sinusta? Silloin se on sana sanaa vastaan. Itkeä tirauttaisin törkeää henkilöä joka tällaista valehtelee ja raivoisin kunnes mies jo pyytäisi anteeksi että on meinannut edes uskoa moista.

Jos ei usko minua ja lähtisi niin parempi on mennäkin.

Vierailija
13/101 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likainen!!!! Paha, paha, paha....

Vierailija
14/101 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on pieni maa. Miehen kaveri/sukulainen on voinut olla asiakas.

Vierailija
15/101 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joku käynyt asiakkaana?

Vierailija
16/101 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kertoisi ja en myöntäisi mitään vaikka kuka tahansa väittäisi mitä tahansa. Oletan ettei kenelläkään ole kuvia/videoita sinusta? Silloin se on sana sanaa vastaan. Itkeä tirauttaisin törkeää henkilöä joka tällaista valehtelee ja raivoisin kunnes mies jo pyytäisi anteeksi että on meinannut edes uskoa moista.

Ai että jos ei usko puolisonsa valheita niin parempi vain lähteä?

Vierailija
17/101 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

perus av-mamma.

Vierailija
18/101 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille, ja jos tollasesta riehaantuu, ei rakasta sua oikeasti, eli voit vaihtaa fiksumpaan.   Ei sillä ole oikeutta inistä siitä mitä oot aiemmin tehnyt työkses. Duuni se ittesä myynti on siinä missä muutkin.

Vierailija
19/101 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Jos mies on valmis uskomaan jonkun kenen vaan sanaa että tyttöystävä/ puoliso on ollut prostituoitu vaikka tämä itse sen kieltää niin mitähän muutakin paskaa uskoo? Ei jatkoon tällainen mies.

Vierailija
20/101 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joku käynyt asiakkaana?

Hyi olkoon millaisia kavereita. Välit poikki sellaisiin likaisiin miehiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi