Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen ei pysty asumaan kerrostalossa?

Vierailija
13.11.2017 |

?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jolla on vikaa vintissä..??

Vierailija
2/46 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka haluaa raivota lapsilleen rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, inhoan ihmisiä, rakastan eläimiä. Juu, rakastanhan minä miestänikin. Asiakaspalvelussa alkaa vähitellen inhota ihmisiä.

Vierailija
4/46 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kerrostalosta. Jos olisi todella hyvä äänieristys, pystyisin. Kärsin ääniyliherkkyydestä ja siksi minun on parasta pysyä kaukana naapureista.

Vierailija
5/46 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pystyisi koska elän lähestulkoon aina yöaikaan. Töissä 14-22 ja minulla se elämä alkaa 22.30 jälkeen kun pääsen kotiin. Soitan pianoa, laulan, siivoan, laitan ruokaa, kuuntelen musiikkia, remontoin jne. Näitä ei varmaan kukaan suvaitsisi paritalossa, kerrostalossa tai rivitalossa.

Vierailija
6/46 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noissa pahvitaloissa pysty kukaan asumaan kun joka aivastuskin kuuluu naapurista kuin samassa huoneessa oltaisiin, öisin heräsin tupakan hajuun, sama kuin olisi itse polttanut. Ehkä joku asunto vanhassa arvokiinteistössä voi olla erilainen mutta keskimäärin Suomessa on rakennettu ja rakennetaan edelleen huonosti.

Vierailija
7/46 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en haluaisi asua enää kerrostalossa. On kyllä kokeiltu. Olen itse hiljainen eläjä ja kunnioitan muitten oikeutta rauhaan, mutta häiriinnyn itse äänistä ja hajuista. Tuntuu epäreilulta, että muitten mielestä on ok kerrostalossa huudattaa musiikkia ja ihmisiä yöllä, pompottaa palloa ja paiskoa ovia sekä vetää röökiä kaksin käsin niin, että ikkunat ja ovet on kesäusinkin pidettävä kiinni.

Vierailija
8/46 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

38v asunut stadissa kerros- ja rivitaloissa. Viimeiset 19v kahdessa itselle rakennetussa talossa. Ihan taivas! Omasta pihasta mustikat, vadelmat, päärynät ja omenat. Ei tarvitse lähteä välttämättä edes 2km päähän järvelle tai merelle kun pihassa on iso terassi uima-altaineen.

Ei ikinä enää kerrostaloon

Vierailija
9/46 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elefanttitautiset, lepraa sairastavat , tubia sairastavat , kakkua saaneet, tuskinpa joku pygmikään asuu kerrostalossa, kokoomukselaiset pissipäät , yli - ihmistautiset - onhan näitä !

Vierailija
10/46 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut kerrotalossa nuorempana n.10v. Silloin se menetteli koska vietin paljon aikaa kaupungilla., (Oli vaki päivätyö) iltaisin. Koiraharrastukseni alettua ja muutenkin ajan muuttuessa muutin rivitaloon. Siitä omakotitaloon. Asuinympäristöni on rauhallinen.Mukava kävellä kesäaamuisin nurmikolla kuunnellen luonnon ääniä. Ei kerrostaloon enää!

Vierailija
11/46 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krstalossa on huolettominta

Vierailija
12/46 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pieni koira joten rivitalo-asuminen helpompaa. Ei muuten kerrostalo-asumista vastaan.

Vierailija
13/46 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pystyy, mutta ei oo onneksi pakko.

Vierailija
14/46 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka on tottunut omaan rauhaan ja tilaan. Itselle oli kova paikka muuttaa kotoa opiskelujen takia omakotitalosta kaupunkiin ja kerrostaloon, jossa saat varoa jokaista kolausta. Vaikka kykenen kunnioittamaan naapureitani ja toimimaan kerrostaloasumisen asettamien rajojen mukaan, haluan tulevaisuudessa asua omakotitalossa ja omalla tontilla. Saan esimerkiksi kuunnella musiikkia mieleiselläni volyymilla eikä tarvitse hämärän tullen pelätä vastapäistä naapuria, joka näkee suoraan olkkariin.  

Vierailija
15/46 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jolla ei ole kerrostaloasuntoa.

Vierailija
16/46 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krstalossa on huolettominta

Ja kalleimmat asumiskulut

8

Vierailija
17/46 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnustan. Syitä on pitkä lista.

Ensinäkin olen hyvin epäsäännöllisessä asiakaspalvelu työssä. Vapaa-aikana en jaksa sosialisoida yhtään, toisekseen huono unisuus ja työn epäsäännöllinen vuorokausirytmi asettaa omat haasteena,.. yö aikaan toisinaan saatan olla hereillä ja haluan touhuta omia juttuja ja välillä nukun päivällä yövuoron jälkeen, jollon pienikin kolina/meteli pitää minut hereillä. Eli naapurien ja itseni kannalta on hyvä ettei olla seinänaapureita.

Vielä se että tykkään touhuta todella paljon.. niin sisällä kuin puutarhassa, niin tylsistyisin kerrostalossa alta aikayksikön.

En edes muista milloin olisin sohvalla maannut ja tuijotellut televisiota, sehän on maailman tylsintä hommaa!

Että näin..

T. Omakotitalon "erakko" (joo, kyllä mulla perhettä kuitenkin on)

Kerrostalo on minulle ehdoton nou nou!! Mutta uskon että moni siitä asumusmuodosta tykkää. Hyvä että jokaisella on valinnanvapaus!

Vierailija
18/46 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kuin minä. En halua astua aina haisevaan rappukäytävään. Haistella omassa asunnossakin tupakanhajua, paskan ja ruuankäryä, joka kantautuu käytävästä ja ilmastoinnista. Kuunnella juoppojen tai vanhusten huutoa yötä päivää. Kaikelaisesta torven soitosta puhumattakaan. Jokainen kusella käyntikin kantautuu niin ylhäältä, alhaalta kuin vierestäkin. Ankeudessaan tekisi mieli vetää itsensä.... Elin kerrostalossa 21 vuotiaaksi asti, ja voin sanoa, että lapsuuteni/nuoruuteni oli ankea.

Vierailija
19/46 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jolle sattuun naapureiksi kolme totaaliurpoa eri puolille. Kun sekoilua tulee joka suunnalta niin alkaa tulla mieleen että onko tässä asumismuodossa mitään järkeä.

Vierailija
20/46 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. En kestäisi yhtään naapureista kuuluvia ääniä. Toisaalta meillä on koiria joten naapurit vastaavasti häiriintyis niiden haukkumisesta.