Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

22v naisella ei ole instagramia, snäppiä tai facebookkia

Vierailija
13.11.2017 |

Kyseessä nainen kenet tapasin harrastuksen kautta ja olemme käyneet kahvittelemassa muutaman kerran. Olen hieman ihastunut, mutta pelkään näiden olevan jonkinlaisia red flagejä. Hän ei ole mitenkään oudon näköinen tai ruma, että peittelisi ulkonäköään välttelemällä sosiaalista mediaa. Mistä voi johtua? Pitääkö huolestua?

M25

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa fiksulta naiselta.

Vierailija
2/21 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä N25 en ole missään sosiaalisessa mediassa. Joten en huolestuisi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on älykäs nainen.

Löytäisinpä itsekin tuollaisen..

Vierailija
4/21 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian fiksu nainen sulle ap.

Vierailija
5/21 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 24 eikä mulla ole mitään noista. En halua jakaa itsestäni mitään nettiin nimellä ja kuvalla eikä mua hirveästi kiinnosta seurata muiden elämää netissä. Musta olisi myös väsyttävää olla ihmisiin yhteyksissä jatkuvasti jotakin kautta. 

Vierailija
6/21 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla sitten sosiaalista elämää ollenkaan?

Vierailija
7/21 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa tapailemasta häntä. Et ikinä yllä hänen tasolleen

Vierailija
8/21 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan ole porukan mukana menevä lammas, eikä kuvillaan hyväksyntää hakeva bimbo.

Vierailija
9/21 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ainakaan tyrkky hu*ruli. hyvä nainen.

Vierailija
10/21 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla sosiaalista oikeaa elämää ollenkaan vaan tapahtuuko kaikki somessa?

Vierailija
11/21 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon saman ikänen ja ainoostaan snäppi on noista ollu nyt muutaman kk. Otan kyllä selfieitä joskus, mutta ei vaan kiinnosta laittaa niitä nettiin. En oikeastaan ymmärrä koko instan ideaa, siis laitetaan vaan omasta pärstästä kuvia muiden pällisteltäväksi!? En vaan tajua

Vierailija
12/21 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23 eikä minulla ole mitään noista, jos joku mies ajattelisi että siitä pitäisi jollain tapaa huolestua tai edes ihmettelisi asiaa en haluaisikaan sellaista miestä.

Vierailija
13/21 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 19v ja ainut mikä noista löytyy on snäp

Vierailija
14/21 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 35v mies eikä ole mitään noista. Ainoa kuva minusta netissä on työpaikkani yhteystieto-sivulla.

Kovin useaa tämä tuntuu ahdistavan, mut ahdistakoon.

Vierailija
15/21 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi kaikki on jo vanhusten juttuja. Feisbuukissa ei ole ollut kun papat jo pitkään aikaan.

Vierailija
16/21 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko  sä kuullut että  sosiaalista elämää oli  ennen mukasosiaalista mediaa ja fiksut ihmiset eivät postaa itsestään mitään nettiin koska eivät halua puistella päätä 10 v kuluttua nolona.

Vierailija
17/21 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös 22 eikä minulla ole mitään noista. Facea käytin joskus kun sitä kautta pystyin seuraamaan erään tapahtuman järjestämistä, mutta sitten taas poistin tunnukset.

Itseäni rasittavat kovasti sellaiset ihmiset, jotka jumittaa jatkuvasti puhelimensa kanssa sosiaalisessa mediassa. Joka välissä pitäisi katsoa ja päivitellä. Kun teen jotain tai olen jonkun seurassa, haluan olla täysillä mukana. Olen myöskin sitä mieltä, että kun ei näe jatkuvasti kavereiden tarkoin valikoituja kuvia ''onnellisesta'' elämästä, tuntuu oma elämä onnellisemmalta. Kateutta ei noin vaan saa pois päältä, vaikka tieteisikin jonkun vaan liioitelevan.

Vierailija
18/21 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan ole, ja olen 15.

Vierailija
19/21 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on pelkkä Facebook, Instagramit ja vastaavat ei niin kiinnosta kun en ota niin paljon kuvia, varsinkaan selfieitä. Aika on tainnut ajaa jo Facebookista ohi tai sen suosio alkaa hiipua, opiskelen amiksessa peruskoulupohjalla ja luokallani on luonnolisesti suurin osa 16-17-vuotiaita, heistä vain pari on Facebookissa.

Vierailija
20/21 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, ystävät ja kaverit tietävät osoitteeni ja puhelinnumeroni. Harrastan aktiivisesti joten näen harrastus ystäviäni paljon jolloin voi ihan kasvotusten keskustella. Muutama ystävä asuu kaukana joiden kanssa sitten viestittele ahkerasti.

Kuten moni muukin sinulle jo vastasi, niin sosiaalinen media ei takaa sosiaalisia suhteita. Moni sos.mediaa käyttävät ovat arkoja, ujoja ja yksinäisiä.