Millainen ihminen ei pysty asumaan kerrostalossa?
Kommentit (46)
Ihminen joka aidosti arvostaa omaa elämänvapautta, itsenäisyyttä, haluaa elää mahdollisimman monipuolista elämää. Kerrostalot ovat kuin avovankiloita kaikkineen sääntöineen(enemmän sääntöjä kuin omakotitalossa asuvilla) ja kyttääjineen.
Asun kerrostalossa lähiössä pk- seudulla enkä erityisemmin pidä tästä asumisen muodosta. Yläkerrassa asuu aasialainen perhe, hyppivät ja juoksevat minkä ehtivät ja nyt viimeiset 2 vuotta kuunneltu heidän pianoharjoituksia, eli päätöntä pimpeli pompelia. Onneksi kesällä ja syksyllä pääsee mökille viikonloppuisin, siellä ei tarvitse kärsiä naapureiden metelöinnistä. Seuraava asunto on todennäköisesti muu kuin 70- luvun kerrostalo, mieluiten ok-talo tai erillistalo rivari.
Joka tupakoi ja metelöi. Sellainen ihminen ei pysty asumaan kerrostalossa.
Jos haluaa olla varma ettei omaan asuntoon tule luteita niin kerrostalo on nykyään valitettavasti se vihonviimeinen vaihtoehto. Ei vielä viime vuosikymmenen alussa tarvinnut ikinä tehdä riskianalyysiä mihin uskaltaa muuttaa.
Minulla alkaa mitta täyttyä...
Asun vuokralaisena pääkaupunkiseudulla uudessa kerrostalossa (asunnot ovat omistusasuntoja), jatkuvaa ilkivaltaa..kaikki varastetaan yhteisistä tiloista mikä irti lähtee, rappukäytävässä haisee jatkuvasti kusi tai oksennus, hissit ovat jumissa toistuvasti, nyt viimeisimpänä joku oli yrittänyt sytyttää tulipalon tahallaan kellarikerroksessa.
Ei ole mitään järkeä maksaa markkinavuokria tällaisesta. Sääliksi käy niitä jotka ovat erehtyneet ostamaan asunnon kalliilla ja asuvat täällä itse.
No itse en kestä naapurien älämölöä. Asuin kyllä yli 10v ja sit sain tarpeekseni. En jaksa kuunnella basson jumputusta tai biletystä kun itse elelen hipihiljaa. Haluan myös pitää terassiovea kesäisin auki ja se ei onnistu kun joku naapuri kuitenkin tupakoi parvekkeella.