Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienet, ärsyttävät asiat -peukutusketju

Vierailija
13.11.2017 |

Nyppiikö sinua maitohyllyn eteen kärrynsä työntävät ihmiset tai sisätiloissa kengät jalassa kävelijät? Peukutusketju pienistä, ärsyttävistä asioista. Peukku ylös = ärsyttää minuakin, peukku alas = en ymmärrä, miksi tällaisestä pitäisi ärsyyntyä.

Ap aloittaa:

Lapset, jotka rohmuavat kahvipöydässä eikä vanhemmat tee elettäkään kieltääkseen

Kommentit (1074)

Vierailija
681/1074 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ku kaupan kassajonossa se etunmainen ei voi sitä perhanan kalikkaa laittaa siihen väliin vaikka on jonoa perässä.

Mua tämä ei ärsytä, vaan se, että kun lataan vasta nauhalle tavaroitani kärrystä, joku ääliö tulee takaa yllä mainitulla mentaliteetilla että "toi etummainen ei voi sitä perhanan kalikkaa laittaa" ja laittaa itse sen kalikaan siihen ennen kuin mun kaikki tavarat ovat edes nauhalla.

Näin kävi eilen, jouduin siis pyytämään kassaa, että "voitko pysäyttää nauhan, koska takimmainen rupesi jo latomaan tavaroitaan nauhalle ennen kuin minä sain kaikki omani". Sanoin tämän kovalla äänellä, että takimmaiset toivottavasti sen tajusivat. Mitään anteeksipyyntöä ei heiltä tullut.

Vierailija
682/1074 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vastaan kävelevässä porukassa kaikki ovat vierekkäin, pakottaen vastaantulijan kiertämään. Onko sillä porukalla meneillään joku keskinäinen valtataistelu, jonka takia kukaan ei voi siirtyä toisen taakse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1074 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on sinulle velkaa, etkä ole varma, muistaako hän hoitaa sen itsekin vai pitäisikö muistuttaa (mikä saattaa ärsyttää).

Vierailija
684/1074 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussilakanat, joiden kulmissa ei ole aukkoja.

Vierailija
685/1074 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teelusikka putoaa suolapakettiin.

Vierailija
686/1074 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjaa lukiessa kädet kipeytyvät ja kattovalo häikäisee silmiin.

Hanki lukuvalo, joka tulee takaasi. Pistä kirja polville ja taakse tyyny tueksi.

Vierailija
687/1074 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun ihmiset pysähtyvät pällistelemään ja ihmettelemään että mihin suuntaan jatkaisi. Siinä muiden tiellä sitten seistään ja ihmetellään. Kadulla, portaiden ala-/yläpäässä, rullaportaissa, ovesta kuljettuaan...

Vierailija
688/1074 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kiihdyn nollasta sataan, jos jotain tippuu minulta. Oli se sitten joku tavara kädestä tai pikkupyykki pyykkitelineeltä. Kaikista ärsyttävintä on jos voidetuubin tai jonkun pullon korkki tipahtaa ja sitten se vielä vierii jonnekin huitsin nevadaan, yleensä jonnekin alle jolloin pitää kyykistyä ja kurkotella. Argh!

Vierailija
689/1074 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vastaan kävelevässä porukassa kaikki ovat vierekkäin, pakottaen vastaantulijan kiertämään. Onko sillä porukalla meneillään joku keskinäinen valtataistelu, jonka takia kukaan ei voi siirtyä toisen taakse?

Näin tekee nimenomaan perheet, on lastenvaunua ja kolme lasta ja vanhemmat ja kaikki kävelee rinnakkain tosi hitaasti sen taaperon vauhdin mukaan ja tukkivat koko kulkuväylän kumpaankin suuntaan meneviltä muilta ihmisiltä.

Vierailija
690/1074 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, lun laitat vaatteita kuivumaan kuivaustelineeseen ja pienet sukat ja alkkarit tipahtelee vähän väliä lattialle. Tosin jotkut tekniset urheilupaidat ovat pahimpia, niin liukkaita että niitä on välillä mahdotonta saada pysymään narulla. Kyllä elämä on raskasta välillä.

Täh? Käytä hyvä ihminen pyykkipoikia!

Pyykkipoikien käyttö on vaikeaa nykynaiselle. Lähipiirissä oleva ihminen ei laita ulos pyykkinarulle vaatteita, kun tuuli vie ne.

Sanoin hänelle pyykkipojista, niin totesi, että ovat vaikeita käyttää.

😁 Mitenhän se pyykkipoikien käyttäminen on vaikeaa?

Vierailija
691/1074 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että ihmiset eivät pese käsiään syömisen jälkeen. Voivat syödä vaikka perunalastuja, suklaata, tahmaisia karkkeja, grillimakkara ym.

Vierailija
692/1074 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut kuin minä on niin freesin näköisiä vaikka on järkyttävän kuuma helle.

Ja kaikkien jalat on hyvinhoidetut ja kynnet lakattu.

Vierailija
693/1074 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun haet pakettia ja pyydetään henkkari ja paketin antaja antaa henkkarin takaisin VIIMEISENÄ, kun sulla on jo paketti käsissäsi. Eikö sitä henkkaria voi antaa ensin, jolloin sen ehtisi livauttaa lompakkoonsa ennenkuin paketti tungetaan käsiin???!!! Joudut etsimään jonkun sivupöydän johon saat laskettua paketin, että saat kädet vapaiksi ja henkkarin takaisin lomakkoon ja lompakon laukkuun. Sitten paketti käsiin ja jatkamaan matkaa. 

Vierailija
694/1074 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa kun itsellä on oikein paljon ostoksi ja on saanut vasta pari ensimmäistä laitettua hihnalle, niin takana tuleva alkaa laittaa samaan aikaan omia ostoksiaan liikkuvalle hihnalle. Tällöin hänen ostoksensa siirtyvät siihen eteen kassan kohdalle ja joudun työntämään niitä jatkuvasti taaksepäin jotta mahdun laittamaan loput omat ostokset hihnalle.

Tuo on niin niin ärsyttävää.. Kun minä menen siihen kassahihnalle niin Antakaa minun olla yksin. Jään yleensä kyllä seisomaan siihen kassahihnan päähän ja ladon siitä ostokset hihnalle. Tunnen takana tulevien äänettömän tuskailun ja ihmettelyn.

Yksi kerta minun takana tuleva alkoi lappaa minun ostoksia ostoskorista hihnalle!

Lopetti kyllä kun kielsin sitä. Mikähän se oli se mies?

Vierailija
695/1074 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun haet pakettia ja pyydetään henkkari ja paketin antaja antaa henkkarin takaisin VIIMEISENÄ, kun sulla on jo paketti käsissäsi. Eikö sitä henkkaria voi antaa ensin, jolloin sen ehtisi livauttaa lompakkoonsa ennenkuin paketti tungetaan käsiin???!!! Joudut etsimään jonkun sivupöydän johon saat laskettua paketin, että saat kädet vapaiksi ja henkkarin takaisin lomakkoon ja lompakon laukkuun. Sitten paketti käsiin ja jatkamaan matkaa. 

Ja se sivupöytä on jossain kauempana.

Vierailija
696/1074 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autossa soi hyvä biisi, saavutte perille, ja biisi jää kesken.

Vierailija
697/1074 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en osaa päättää mikä olisi jollekin pikkutavaralle se yksi oikea säilytyspaikka, niin aina tarvitessani sitä joudun etsimään joka puolelta.

Vierailija
698/1074 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun herätessäsi huomaat, että peitto on eksynyt lattialle

Vierailija
699/1074 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loputtomasti toistuvat tv-mainokset: Kinder, Pelastusarmeija, Elisa...

Vierailija
700/1074 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sukulaiset