Miten saisin mieheltäni enemmän seksiä?
Olen koittanut asiasta puhua, aloitin kuukausi sitten kuntosalilla käymisen, koittanut panostaa pukeutumiseen ja teen 90% aloitteista seksiin, joista ehkä joku 10% johtaa itse puuhaan. Seksiä on aika usein vain silloin, kun mies sitä itse tahtoo. Olen koittanut vihjailla avoimen suhteenkin mahdollisuutta, koska olen onneton näin pienellä seksin määrällä. Välillä harkitsen eroakin. Mies ei halua erota ja loukkaantuu, kun valitan, että seksiä on liian vähän.
Sitten täällä AV-palstalla luen kateellisena muiden naisten valitusta siitä, että heidän miehensä haluavat liikaa seksiä. Kelpaisi mulle kyllä. :(
Ja itse seksiin ollaan kumpikin pääasiassa tyytyväisiä, kumpikin on sängyssä aktiivinen, saa, jne. Molemmat myös harrastetaan säännöllistä itsetyydytystä omalla ajalla, pääasiassa silloin, jos haluttaa, mutta väsyttää sen verran, ettei jaksa mitään kädenliikettä ihmeellisempää tehdä tai toinen on töissä tms.
Meillä on seksiä hyvässä lykyssä kerran viikossa (välillä tuntuu, että kerran kuussa!) ja itse haluaisin ainakin 2-3 kertaa viikossa (mitä myös perheneuvolassa suositeltiin, jos lapsia halutaan). Joka päiväkin kelpaisi, mutta ymmärrän kyllä, ettei aina jaksa ja en välttämättä jaksa joka hetki itsekään.
Noin yleensä ottaen pystyn virittämään itseni seksiin muutamissa sekunneissa ilman ihmeempiä esileikkejä, jossen ole esim. sikeässä unessa tai just hetki sitten vetänyt käteen.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisit enemmän kotitöitä niin saattas mieheskin haluta!
Muuten hyvä, mutta kuten aiemmin mainitsin, teen jo nyt suurimman osan. Olen kyllä välillä harkinnut lakkoa. Eli etten tee kotitöitä, jos mies ei anna seksiä.
ap
Älä aseta seksille paineita, se vähentää haluja lisää. Meillä oli, tai on vieläkin minusta, ongelma seksin vähyydestä ja lopulta ilmapiiri oli se että mies tietää minun koko ajan odottavan alkoi hän tuntea stressiä ja paineita siitä. Asiasta keskusteltiin ja nyt hän pystyy välillä itsekin haluamaan kun minä en ole työstämässä omaa haluani ensin hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Mihin ap hävisi?
Oon panemassa ei ehdi vastailla.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mies vietellään? Ehkä en osaa, kun jatkuvasti tulee pakit.
Vastaava tilanne, mutta seksiä joka toinen kuukausi.. ehkä. Pitkä liitto, lapset teinejä.. seksi on vaan vähentynyt, ja mies sanoo olevansa tyytyväinen meidän seksielämään.
Mä olen tässä vuoden verran panostanut, kiinteytynyt ja laihtunutkin 15 kiloa. Laittaudun taas ja kivoja vaatteita käytän.. itsetunto kohisten olen vietellyt, tehnyt aloituksia...
Muilta miehiltä olen alkanut saamaan huomiota, mutten siltä jolta haluaisin.
Pahoittelut ap, kun tulin kuokkimaan aloitukseesi.
Ei haittaa, hyvähän se on muidenkin samassa veneessä olevien siskojen saada purkaa huoliaan. :)
Toivottavasti tilanteenne kohentuu.
Meillä ei edes ole lapsia, eikä tällä menolla varmaan tulekaan, kun miestä ei tunnu yhtään kiinnostavan seksi esim. minun ovulaatiopäivinäni, vaikka kovasti kuulemma lapsia haluaisi hänkin. Todella turhautunut ja välillä suorastaan huijattu olo tämän asian kanssa. :(
ap
Elämässä on muutakin kuin seksi. Koita keskittyä siihen suhteen parantamiseen ja yritä auttaa vähentämään stressitekijöitä miehen elämästä (suuri haluttomuuden aiheuttaja).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mies vietellään? Ehkä en osaa, kun jatkuvasti tulee pakit.
Vastaava tilanne, mutta seksiä joka toinen kuukausi.. ehkä. Pitkä liitto, lapset teinejä.. seksi on vaan vähentynyt, ja mies sanoo olevansa tyytyväinen meidän seksielämään.
Mä olen tässä vuoden verran panostanut, kiinteytynyt ja laihtunutkin 15 kiloa. Laittaudun taas ja kivoja vaatteita käytän.. itsetunto kohisten olen vietellyt, tehnyt aloituksia...
Muilta miehiltä olen alkanut saamaan huomiota, mutten siltä jolta haluaisin.
Pahoittelut ap, kun tulin kuokkimaan aloitukseesi.
Ei haittaa, hyvähän se on muidenkin samassa veneessä olevien siskojen saada purkaa huoliaan. :)
Toivottavasti tilanteenne kohentuu.
Meillä ei edes ole lapsia, eikä tällä menolla varmaan tulekaan, kun miestä ei tunnu yhtään kiinnostavan seksi esim. minun ovulaatiopäivinäni, vaikka kovasti kuulemma lapsia haluaisi hänkin. Todella turhautunut ja välillä suorastaan huijattu olo tämän asian kanssa. :(
ap
Elämässä on muutakin kuin seksi. Koita keskittyä siihen suhteen parantamiseen ja yritä auttaa vähentämään stressitekijöitä miehen elämästä (suuri haluttomuuden aiheuttaja).
Totta, mutta sekuaalisuutta/halujen epätasapainoa suhteessa ei missään nimessä saa väheksyä. Pitkään jatkuva halujen epätasapaino etäännyttää kumppaneita ja voi osaltaan pidemmän päälle johtaa eroon.
Ehdota miehellesi että hän vähentääitsetyydytystä. VAikkaan, että harrastaa sitä enemmän kun kertoo tekevänsä.