Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin mieheltäni enemmän seksiä?

Vierailija
13.11.2017 |

Olen koittanut asiasta puhua, aloitin kuukausi sitten kuntosalilla käymisen, koittanut panostaa pukeutumiseen ja teen 90% aloitteista seksiin, joista ehkä joku 10% johtaa itse puuhaan. Seksiä on aika usein vain silloin, kun mies sitä itse tahtoo. Olen koittanut vihjailla avoimen suhteenkin mahdollisuutta, koska olen onneton näin pienellä seksin määrällä. Välillä harkitsen eroakin. Mies ei halua erota ja loukkaantuu, kun valitan, että seksiä on liian vähän.

Sitten täällä AV-palstalla luen kateellisena muiden naisten valitusta siitä, että heidän miehensä haluavat liikaa seksiä. Kelpaisi mulle kyllä. :(

Ja itse seksiin ollaan kumpikin pääasiassa tyytyväisiä, kumpikin on sängyssä aktiivinen, saa, jne. Molemmat myös harrastetaan säännöllistä itsetyydytystä omalla ajalla, pääasiassa silloin, jos haluttaa, mutta väsyttää sen verran, ettei jaksa mitään kädenliikettä ihmeellisempää tehdä tai toinen on töissä tms.

Meillä on seksiä hyvässä lykyssä kerran viikossa (välillä tuntuu, että kerran kuussa!) ja itse haluaisin ainakin 2-3 kertaa viikossa (mitä myös perheneuvolassa suositeltiin, jos lapsia halutaan). Joka päiväkin kelpaisi, mutta ymmärrän kyllä, ettei aina jaksa ja en välttämättä jaksa joka hetki itsekään.

Noin yleensä ottaen pystyn virittämään itseni seksiin muutamissa sekunneissa ilman ihmeempiä esileikkejä, jossen ole esim. sikeässä unessa tai just hetki sitten vetänyt käteen.

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
42/86 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukeudu johonkin säväyttävään babydoll-asuun.

Jos tämä ei auta niin miehesi on homo ja sinun tulee tukea miestäsi päätöksessään.

Joo, ei todellakaan mikään babydoll asu. Lihavien vaate, jolla yritetään piilottaa läskit. Tiukkaa, ja ihonmyötäistä! Kroppa kuntoon ensin, tietenkin.

-M

Minulla on vain yksi hepenejuttu, vähän babydoll tyylinen joku yöpaita. Ongelma on kun ei mistään löydy seksihepeneitä.

T: toinen nainen puutteessa.

Ei löydy??

Onhan noita kauppoja, netistäkin voi tilata. Ei tarvii olla täydellistä, mun mielestä parempi kokeilla halvemmalla erilaisia. Kiinalaiset maksaa postimaksut jos sieltä tilaa, kestää van sen kuukauden tulla. Sitten myöhemmin voi satsata nk laatuun, jos haluaa. Miehet eivät yleensä ole niin tarkkoja sen suhteen. Koska näiden idea on miellyttää miestä, ois fiksua saada sen mielipiteitä. 

Mun mies on ainakin tosi valikoiva siitä, mikä häntä kiihottaa. Juurikin tuollaiset kiihottavat ja ihonmyötäiset kiristävät vaatteet (mitkä taas on minusta tosi rumia, mutta menköön :D) tuntuisivat olevan hänen juttunsa. Olen vaan koko aika aika rahaton (opiskelija) ja nuo seksiasut usein maksaa sen 20-100 euroa ja miehen mukaan minun pitäisi ne ostaa ja hänet yllättää. :'(

ap

OT, mutta esimerkiksi minulle toimii sellainen juuri ja juuri sopivasti peittävä T-paitakin oikein hyvin. Ja muistaakseni joskus oli lööppilehdessä tällainen kysely ja muitakin oli samalla linjalla.

Eli laita sellainen vesirajalla oleva t-paita päälle, kun olet kotosalla. Siinä pääsee mielikuvitus liikkeelle. Ja jos ei toimi, niin laita viestiä. Voidaan vaihtaa puolisot keskenään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkökulman vaihto saattaa auttaa. Nainen voi ajatella niin että kun ottaa suihin niin saa seksiä. Mies puolestaan saa seksiä kun nuolee naista. Tämä ajattelutapa aktivoi molempia!

Vierailija
44/86 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä ei auta niin miehesi on homo ja sinun tulee tukea miestäsi päätöksessään.

Joo, ei todellakaan mikään babydoll asu. Lihavien vaate, jolla yritetään piilottaa läskit. Tiukkaa, ja ihonmyötäistä! Kroppa kuntoon ensin, tietenkin.

-M

Minulla on vain yksi hepenejuttu, vähän babydoll tyylinen joku yöpaita. Ongelma on kun ei mistään löydy seksihepeneitä.

Ei löydy??

Onhan noita kauppoja, netistäkin voi tilata. Ei tarvii olla täydellistä, mun mielestä parempi kokeilla halvemmalla erilaisia. Kiinalaiset maksaa postimaksut jos sieltä tilaa, kestää van sen kuukauden tulla. Sitten myöhemmin voi satsata nk laatuun, jos haluaa. Miehet eivät yleensä ole niin tarkkoja sen suhteen. Koska näiden idea on miellyttää miestä, ois fiksua saada sen mielipiteitä. 

Netistäkin olen koittanut tilata. Halpaa epämukavaa kangasta ja väärä joko vaan pyörii päällä ja rinnat pursuaa kaikkialle. Kaupoissa ehkä on jossain hmssä mutta ne on juuri niitä liian isoja eikä ainakaan ihonmyötäistä.

Vierailija
45/86 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viettelemällä mies.

Yritetty on moneen otteeseen, mutta jos tuo on johonkin muuhun (esim. tietokoneella pelaamiseen) keskittynyt niin turha toivo, ei vaan kuulemma kiinnosta. :(

Oletko kokeillut tehdä samoja juttuja hänen kanssaan kuten pelata tietokoneella. Minusta nainen joka on kiinnostunut minun tekemisistä on äärimmäisen kiihottava.

Siis mä pelaan itsekin, mutta hän ei halua pelata niitä, mitä itse pelaan ja hän itse pelaa sellaisia maksullisia pelejä, joihin oma sorminäppäryyteni ei ihan riitä. Toki jutellaan yhdessä pelaamisesta ja vähän sitä kautta yhteen päädyttykin, kun molemmilla samantapaiset harrastukset. Plus halusin miehen, joka viihtyy tietokoneella niin häntäkään ei sitten minun nöräämiseni haittaa. Aiemmassa suhteessani oli kauhea ongelma, jos olen monta tuntia päivässä koneella. Nyt se ei haittaa, kun molemmat ovat. Tosin sitä seksiäkin olisi kiva muutamana päivänä viikossa harrastaa.

Ja siis juu, en tosiaankaan mene häiritsemään silloin, jos on joku peli pahasti kesken, mutta monesti tuolla vaan on sellaista randomimpaa niin sitten ei silloinkaan meinaa se seksi kiinnostaa, jos jotain spontaania aloitetta teen. Sama pätee kans, jos ollaan esim. yhdessä kattomassa telkkaa tai jossain muussa puuhassa.

ap

Vierailija
46/86 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako mies myös kakkosta?

Vierailija
47/86 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittauta miehes testotasot. Voivat olla alhaiset.  Syötä ainakin valkosipulia ja tomaattia.

Vierailija
48/86 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-M

Ei löydy??

Netistäkin olen koittanut tilata. Halpaa epämukavaa kangasta ja väärä joko vaan pyörii päällä ja rinnat pursuaa kaikkialle. Kaupoissa ehkä on jossain hmssä mutta ne on juuri niitä liian isoja eikä ainakaan ihonmyötäistä.

Mulla välillä fiilis, että rupean kohta itse tekemään, että saa istuvia ja hyvännäköisiä. En vaan osaa ommella vaatteita.

No, huomenna ajattelin mennä käymään yhdessä seksivälineliikkeessä kattomassa, jos löytäisin jotain kivaa kultani iloksi.

ap

Vierailija
49/86 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mittauta miehes testotasot. Voivat olla alhaiset.  Syötä ainakin valkosipulia ja tomaattia.

Syödään kyllä noita molempia aika runsaasti. Kyllä tuolla parta kasvaa aika hyvin ja kroppa ja käytös varsin miehekkäällä mallilla. Mulla ollut joskus menneisyydessä paljon vähempi miehisiäkin ukkoja, joilla on ollut tuo seksin haluaminen ihan toista luokkaa siitä huolimatta. En usko, että ainakaan testosteronitasosta on meidän kohdalla kyse. Hyvä pointti silleen yleensä ottaen kuitenkin!

ap

Vierailija
50/86 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla kumpikaan peppuseksin ystäviä, plus miehelläni on sen verran iso kalu, että se varmaan sattuisi. Ainakaan ilman kondomia en rupeiaisi, koska en halua pilluuni mitään, mikä on käynyt peräsuolessani. Liian erilaiset bakteerikannat, kuten lukion biologian opettajakin aiheesta aikoinaan totesi.

Olen joskus sanonut, kun ollaan leikillään aiheesta vitsailtu, että heti, kun mä saan vetää häntäkin strapparilla kakkoseen. Ei kuulemma halua antaa kakkosta hänkään. :D

ap

Vierailija
51/86 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-M

Ei löydy??

Mun mies on ainakin tosi valikoiva siitä, mikä häntä kiihottaa. Juurikin tuollaiset kiihottavat ja ihonmyötäiset kiristävät vaatteet (mitkä taas on minusta tosi rumia, mutta menköön :D) tuntuisivat olevan hänen juttunsa. Olen vaan koko aika aika rahaton (opiskelija) ja nuo seksiasut usein maksaa sen 20-100 euroa ja miehen mukaan minun pitäisi ne ostaa ja hänet yllättää. :'(

ap

Ehkä mies suostuu auttamaan kuluissa, eli maksamaan näistä, jos/kun ne kerran on hänen mieliksi? Ennen tai jälkikäteen.

Vierailija
52/86 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä suunnittelematon (kun ei kumpaakaan erityisesti huvita) seksi lähtee esim. hieromisesta. Kummallakin on lihasjumeja ja vuorotellen saa pyytää hierontaa toiselta johonkin paikkaan. Saatetaan jopa sopia, että ei seksiä, koska pitää mennä nukkumaan ajoissa. Silti kuitenkin useimmiten siihen päädytään. Toinen tapa on että muistellaan viimeisintä seksikertaa tai jotain muuta kertaa, joka tuntui tosi hyvälle. Kerrotaan mikä tuntui hyvälle ja just kehutaan varustusta yms. Usein menee "tuhmien" puhumiseksi ja taas ollaan peuhaamassa, vaikka se ei ollut tarkoitus. Meillä ei toimi sellainen suoraan seksin pyytäminen ja mies pitäisi varmaan vitsikkäänä jos pyörisin sen edessä jossain asuissa. Mutta jokaisella parilla on omat juttunsa mikä toimii ja mikä ei.

Vierailija
53/86 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-M

Ei löydy??

ap

OT, mutta esimerkiksi minulle toimii sellainen juuri ja juuri sopivasti peittävä T-paitakin oikein hyvin. Ja muistaakseni joskus oli lööppilehdessä tällainen kysely ja muitakin oli samalla linjalla.

Eli laita sellainen vesirajalla oleva t-paita päälle, kun olet kotosalla. Siinä pääsee mielikuvitus liikkeelle. Ja jos ei toimi, niin laita viestiä. Voidaan vaihtaa puolisot keskenään. 

Kyllähän tuo kävi tänäänkin hiplailemassa, kun tuollaisessa paidassa kotona kuljeskelin, mutta jätti heti leikin kesken, kun yritin vähän vastata leikkiin ja viedä sitä pidemmälle.

Tuokin on alkanut turhauttamaan, että käy vähän hiplaamassa tissejä tai peppua = innostamassa minua muutenkin puutteessa olevaa ihmistä seksiin, ja jättääkin sitten homman siihen. :( Välillä tekisi mieli sanoa, että jos et oikeesti halua seksiä, älä koske ollenkaan, mutten toisaalta halua tappaa läheisyyttä suhteestamme.

ap

Vierailija
54/86 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme seksihulluja naisia tällä palstalla?

Onko joku ongelma?

ap

Vedät käteen?

Vierailija
55/86 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-M

Ei löydy??

ap

Ehkä mies suostuu auttamaan kuluissa, eli maksamaan näistä, jos/kun ne kerran on hänen mieliksi? Ennen tai jälkikäteen.

Jälkikäteen ei oikein auta, kun tililläni on koko aika joku alle 5 euroa rahaa. :( Makselen siis puolet kaikista asumis- yms. kuluista pienellä opintotuellani niin ei ole kauheasti rahaa noihin seksiasuihin.

Kotityöt tehdään meillä lähtökohtaisesti puoliksi, joskin olen viime aikoina löytänyt itseni hoitamasta niistäkin suurimman osan sen lisäksi, etten saa seksiäkään tarpeeksi. Eli tilanteeni on vielä kamalampi kuin miehillä, jotka kärsivät parisuhteissaan seksin puutteesta. Vituttaa.

ap

Vierailija
56/86 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme seksihulluja naisia tällä palstalla?

Onko joku ongelma?

ap

Vedät käteen?

No voi jösses sentään, jaksaako joku oikeasti itkeä siitä, jos nainen käyttää tuota ilmaisua kädellä itsensä tyydyttämisestä. Ei hyvää päivää. :D

Sori, jos järisytän tiukkoja sukupuoliroolikäsityksiä näillä himpun äijämäisillä termeillä. Saatan myös joskus kuselle mennessäni todeta kavereille, että "käyn näyttämässä anakondaa pihakuuselle". Naisen käteenveto-termin käytöstä itkevillä menisi varmaan pasmat kokonaan sekaisin tuosta! :'D

Kas kun joku ei itke siitä, että puhun seksin saamisesta, enkä siitä, etten pääse antamaan tarpeeksi. Lol.

ap

Vierailija
57/86 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olla kumpikaan peppuseksin ystäviä, plus miehelläni on sen verran iso kalu, että se varmaan sattuisi. Ainakaan ilman kondomia en rupeiaisi, koska en halua pilluuni mitään, mikä on käynyt peräsuolessani. Liian erilaiset bakteerikannat, kuten lukion biologian opettajakin aiheesta aikoinaan totesi.

Olen joskus sanonut, kun ollaan leikillään aiheesta vitsailtu, että heti, kun mä saan vetää häntäkin strapparilla kakkoseen. Ei kuulemma halua antaa kakkosta hänkään. :D

ap

Eli sinä et ole peppuseksin ystävä joten ei miehesikään tietysti ole koska ei kehtaa sitä myöntää kun olet itse niin kielteinen asian suhteen. On muuten todella tympeää ruveta seksihommiin kun jo etukäteen tietää että eipä ole tälläKÄÄN kertaa kaikki reiät käytössä. On aina suuri lisäkiihoke kun on olemassa mahdollisuus että lopuksi saa kakkosta..

Vierailija
58/86 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätä miestäsi joku viikonloppuaamu suikkarilla, parempaa herätystä ei ole ;)

Vierailija
59/86 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herätä miestäsi joku viikonloppuaamu suikkarilla, parempaa herätystä ei ole ;)

Minun miehellä on aamuin vessahätä niin ei anna tehdä noin :D

Vierailija
60/86 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin puutteessa elävänä miehenä en voi ymmärtää miestäsi...

No yriteään. Särähti korvaan tuo, jos haluamme lapsia. Voisiko olla, että miehesi ei halua lapsia, tai vaikka sinäänsä haluaisikin, niin tieto, että ryhtymällä yhdyntään aiheuttaa jotain peruuttomatonta.

Ehkä miehesi haluaisi jotain, mistä ei kehtaa sinulle kertoa. Hyvä tapa tutustua toisen salaisimpiin haluihin on leikkiä sellaista leikkiä, että vuorotellen kysytään toiselta jotain, esim kumpaa tekisit mielummin A vai B ja kumppanin on pakko valita toinen vaihtoehto.

Kovasti hän jaksaa vuodesta toiseen vakuuttaa, että lapsia haluaa. Seksiä olemme aina harrastaneet ilman minkäänlaista suojausta niin, että mies laukeaa sisääni. Aiheesta ollaan keskusteltu todella paljon, tehty käytännön suunnitelmia jne. Välillä mies tuntuu haaveilevan lapsesta enemmän kuin minä. Etenkin tällä hetkellä, kun arveluttaa jäädä suhteeseen, jossa on minun makuuni ihan liian vähän seksiä.

Mitä tuollaisessa leikissä pitäisi sitten kysyä? "Harrastatko mieluummin kanssani kiihkeää seksiä keittiön pöydällä vai pelaatko mieluummin tietokoneella?" En ihan päässyt kärryille. :)

No sinulla tuntuu olevan sellainen asenne, ettet taida halutakkaan saada asiaa kuntoon...

Minä en tiedä kuinka hyvin te tunnette miehesi kanssa toisenne, joten en osaa antaa sinulle valmiita kysymyksiä.

Mutta kysymykset voi olla tyyliin:

Kummasta asennosta tykkäät enemmän

Sidotko vai oletko ennemmin sidottuna

Pikapano julkisessa vessassa vai metsässä

Jos kimppaa niin komanneksi mies vai nainen

Käytä nyt vähän mielikuvitusta. Ja tosiaan näihin kysymyksiin ei kummankaan pidä suhtautua vakavasti, vaan kyse on leikistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä