Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mitä ajattelet ihmisestä, joka käyttää "aikuisten oikeesti" -ilmaisua puheessaan ja teksteissään?
13.11.2017 |
Minulla on tällainen tuttu ja pidän häntä älyllisesti vajaana tapauksena.
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ajattelen kans että löytyy vähemmän älyä kun suurimmalta osalta ihmisistä.
Siinä Miljonääri-Jussissahan tuota fraasia hoettiin ja ne mimmit olivat kyllä aika bimboja, Seiskan entisiä tähtityttöjä suurin osa.
Alue: Aihe vapaa
Ajattelen, että voisi jo vaihtaa virttä.