Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuudennet treffit yllättäen ihan karmeat :(

Vierailija
13.11.2017 |

Oon tapaillut mielestäni ihanaa miestä nyt parin viikon ajan. Treffit on olleet toinen toistaan onnistuneempia. Eilen nähtiin kuudennen kerran ja yllättäen oli jotenkin todella nihkeää. Mulla oli menkat ja jotenkin huono oli ja en pystynyt rentoutumaan koko iltana. Juttelu oli jäykkää ja mieskin tuntui kuin eri ihmiseltä. Hänestä ei ole sen jälkeen kuulunut mitään. Onko tämä nyt vähintään lopun alkua, vai onko kokemuksia että seurusteluun johtaneessa tapailussa on huonojakin treffikertoja?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pöh. Jokaiselle sattuu huonoja päiviä ja joskus niitä sattuu yhtäaikaa. Jos tuohon kaatuu teidän suhde, niin on syytä kaatuakin.

Vierailija
2/39 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mutta yleensä on sovittu seuraava tapaaminen jo erotessa, mutta nyt mies vaan lähti jotenkin vaisuna kun lähdettiin tahoillemme. Aargh en tajua mitä tapahtui. :( Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on mun mielestä ollut todella tiheeseen treffejä, että anna miehen hengähtää.

Soittele loppu viikosta ja ehdota treffejä ensi viikolle. Ja muista pahotella huonoa fiilistä viime treffeillä. Älä puhu menkoista mitään.

Vierailija
4/39 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teillä siis muilla kerroilla seksiä mutta nyt ei?

Vierailija
5/39 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies aisti nuo menkat. Tottakai tunnelma latistui, kun mies huomasi että palkintoa ei tänään heru.

Vierailija
6/39 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä molemmat nyt vaan annatte liian suuren merkityksen yhdelle tapaamiselle ja sen tunnelmalle. Eipä sitä parhaan ystävänkään kanssa ihan aina ole yhtä naurunremakkaa. Jos sulla ollut vaisu olo menkkojen takia, mies saattanut ajatella että johtuu hänestä/kiinnostuksesi loppumisesta ja hänkin mennyt vaiteliaaksi. Nyt molemmat pohditte päissänne että tässäkö se oli. Jospa vaan laitat viestin että "sori, olin eilen vähän väsynyt/oli menkat/matala mieliala niin en ollut ihan oman itseni. Ei johtunut susta, koskas nähdään taas?". 

Vierailija
7/39 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. Eniten ehkä tulevan kannalta huolettaa se, että kumpikin tajusi tunnelman jäykkyyden, mutta jotenkin siitä ei pystytty puhumaan vaan kumpikin meni entistä enemmän lukkoon. Ajattelisin että toisilleen sopivat ihmiset pystyisivät juttelemaan tuollaisestakin. Ap

Vierailija
8/39 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommenteista. Eniten ehkä tulevan kannalta huolettaa se, että kumpikin tajusi tunnelman jäykkyyden, mutta jotenkin siitä ei pystytty puhumaan vaan kumpikin meni entistä enemmän lukkoon. Ajattelisin että toisilleen sopivat ihmiset pystyisivät juttelemaan tuollaisestakin. Ap

Ehkä pystytte näin jälkikäteen. :)

Vierailija
9/39 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä oli heti ensimmäisillä treffeillä ja seuraavilla myös. Ei siinä paljoa ehditty keskustelemaan syvällisiä. Ap

Vierailija
10/39 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edellinen ei ollut oikean Ap:n viesti. Ap

Vierailija
11/39 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen menkkojen aikana jotenkin etäisempi ja herkempi asioille ja saatan ylireagoida. Ehkä se oli vaan sinun omassa päässä tuo ajatus? Tai käyttäydyit itse jotenkin nihkeästi, niin mieskin sitten ajatteli, että sinulla on joku "huonosti". Tottakai sellainen pahantuulisuus tarttuu toiseen. Ja toki menkat ja niiden aiheuttamat mielialanvaihtelut on täysin luonnollista, mutta ehkä tuollainen ns. vieras mies ei osaa reagoida niihin? :)

Vierailija
12/39 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä aloin tapailemaan miestä, joka aina tuli minun luokseni ennemmin. Ihmettelin sitä miksi hän ei kutsu minua hänen luokseen ikinä. Aloin epäilemään klassista, että miehellä on perhe tai tyttöystävä. En sitten vaivannut päätäni sen enempää, koska viihdyn miehen kanssa ja hän on upea ihminen.. Elokuussa hän sitten kutsui minut luokseen. Hän ehdotti grillausta. Kun menin hänen luokseen, niin ymmärsin miksi hän ei ole kutsunut minua aikaisemmin luokseen. Hän ei halunnut näyttää minulle miten asuu, koska hän on rikas. Tajusin, että haluaa nähdä juoksenko rahan perässä. Sen hän minulle kertoi. Halusi vain nähdä olenko aito.

Vierailija
13/39 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja edellinen ei ollut oikean Ap:n viesti. Ap

Mistä alapeukut? Tämä on tosi. Minä en tuota seksikommenttia kirjoittanut, eikä se pidä paikkaansa. Ap

Vierailija
14/39 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gunde Swan. Heja, fjonta i skog.

Vierailija
15/39 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesällä aloin tapailemaan miestä, joka aina tuli minun luokseni ennemmin. Ihmettelin sitä miksi hän ei kutsu minua hänen luokseen ikinä. Aloin epäilemään klassista, että miehellä on perhe tai tyttöystävä. En sitten vaivannut päätäni sen enempää, koska viihdyn miehen kanssa ja hän on upea ihminen.. Elokuussa hän sitten kutsui minut luokseen. Hän ehdotti grillausta. Kun menin hänen luokseen, niin ymmärsin miksi hän ei ole kutsunut minua aikaisemmin luokseen. Hän ei halunnut näyttää minulle miten asuu, koska hän on rikas. Tajusin, että haluaa nähdä juoksenko rahan perässä. Sen hän minulle kertoi. Halusi vain nähdä olenko aito.

Kuulostaa täydelliseltä. Ei tannut olla ihan perinteinen pallogrilli?

Vierailija
16/39 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos mies siitä loukkaantuu, että tapailemaansa naista ei huvita seksi kuukautisten aikana, niin saakin lähteä litomaan. Näkee ainakin minkä perässä sitten oli.

Vierailija
17/39 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos mies siitä loukkaantuu, että tapailemaansa naista ei huvita seksi kuukautisten aikana, niin saakin lähteä litomaan. Näkee ainakin minkä perässä sitten oli.

Kyllä tässä on naisessakin vikaa. Ap antanut heti ekoilla treffeillä ja sen jälkeen kaikilla muillakin, niin saa itseensä syyttää. Aina kaikki kaadetaan miehen viaksi!

Vierailija
18/39 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä on naisessakin vikaa. Ap antanut heti ekoilla treffeillä ja sen jälkeen kaikilla muillakin, niin saa itseensä syyttää. Aina kaikki kaadetaan miehen viaksi!

No, jos ei olla sovittu mistään seksisuhteesta, vaan ihan vakavasta tapailusta, jonka tarkoitus johtaa ehkä parisuhteeseen joskus, niin ei kyllä se seksi ole tärkein asia silloin. Eikä oikeasti kiinnostunut mies sellaisesta loukkaannu :) jos mies on vain piparin perässä ja ap:lle ei riitä pelkät seksitreffit, niin hyvä se on tässä vaiheessa tietää.

Vierailija
19/39 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, oikeasti kiinnostunut mies ei todellakaan välitä, jos ei joka kerta saa pimppaa.

Vierailija
20/39 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yhä edelleenkään Ap ei kirjoittanut sitä seksikommenttia. Toivottavasti sen kirjoittaja on nyt tyytyväinen kun sai keskustelun ihan sivuraiteille. Ap