Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soittasitko akalle jonka kans mies petti sua?

Vierailija
13.11.2017 |

Tää akka iskeny mun miehen ja ukko lähteny pettäjän tielle. Nyt haluaa jatkaa mun kans ja laitto välit poikki toiseen naiseen, meillä 13 ja 15 vuotiaat lapset. Mietin että olenko hullu jos annan anteeksi, mutta päätin yrittää. Nyt mietin että soittasinko sille akalle ja tekisin selväksi missä mennään niin ei tarvi toiveita sen elätellä? Jos soittasit mitä sanoisit?

Kommentit (220)

Vierailija
101/220 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkosi on itse isoin syyllinen joten jätä "Akalle" soittaminen väliin ja itse asiassa heivaisin ukon-riekaleen pois, sillä luuletko että ukkosi pettäminen tähän jää?

Vierailija
102/220 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea kuin ekan sivun kommentit. Naistyypillistä mitä-muut-musta-ajattelee -ajattelua.

Mitä nolaamista se on, jos sua kiinnostaa soittaa ko. naiselle.

Miehet on paksunahkaisempia ja menestyvät paremmin urallaan, kun eivät ajattele mikä on "noloa" vaan tekevät mitä huvittaa.

Jotenkin mulle ei ole koskaan auennut tuo naistyypillinen ajattelu ja käytös, jossa ohjaavana motiivina on naurunalaisuuden välttely.

Mua ei kiinnosta, nauraisko toinen nainen mulle. Hänen arvostelmansa ei ole ne, joiden mukaan elämääni elän.

Kyse ei ole siitä, nauraako joku vai ei vaan siitä, että petetty tuntee itsensä jo lähtökohtaisesti nolatuksi ja siinä soittamisessa on 95 % todennäköisyys, että se homma lähtee raiteelle, joka saa petetyn tuntemaan itsensä vielä enemmän petetyksi, nolatuksi, nöyryytetyksi tms. kuin ymmärretyksi tai jotenkin oikeutta saavaksi. Vaikka se toinen nainen olisi ihan ystävällinenkin, nuo petetyn tunteet ovat aika syviä haavoja. Miksi yrittää hoitaa niitä jonkun vieraan kanssa eikä siellä aidolla alkulähteellä?

En minä kyllä tuntenut itseäni nolatuksi kun miesystäväni petti. Oikeastaan häpesin häntä, mutta otin yhteyttä siihen toiseen naiseen - toki myös siksi, että hänkin oli tullut petetyksi, koska luuli olevansa miehen ainoa. Halusin, että hän saa tietää kuten minäkin olin halunnut tietää.

En tuntenut itseäni nolatuksi vielä sittenkään, kun tämä toinen nainen ensijärkytyksen jälkeen syyllisti minut ja uskoi, että kerroin asiasta rikkoakseni heidän suhteensa ja saadakseni miehen itselleni. Nainen oli siis sekä tyhmä että heikko, joten vaikka hän päätti jatkaa petturin kanssa ja syyttää minua, en silti edelleenkään tuntenut itseäni noloksi. Tunsin vain myötähäpeää naissukupuolen vuoksi.

Minulle on käsittämätöntä, miten epälojaaleja jotkut naiset ovat toisilleen. Itse laitan naisen aina etusijalle. Tämä on varmaankin perua lapsuudenkodistani. Meitä oli monta siskoa, enkä voisi kuvitellakaan, että kukaan mies ikinä pääsisi meidän väliimme. Mutta me olemmekin liittolaisia. Kaikki naiset eivät liittoudu. Se on minulle mysteeri.

Olen sitä mieltä, että jos joku tuntee halua soittaa toiselle naiselle, soittakoon. Se halu sinänsä kertoo tarpeesta jakaa, vaihtaa tietoja, selvittää missä oikeasti mennään. Eihän petturipuolisoon ole luottamista, joten miksi tyytyä selvittämään asiaa hänen kanssaan?

Toimitkin järkevästi kun keräsit objektiivista tietoa ja vedit sen perusteella johtopäätökset petturimiehestä ja erosit. Ap taas on jo päättänyt sokeasti uskoa valehtelevan petturimiehensä tarinat ja jatkaa suhteessa ja päättänyt, että ainoa syyllinen on vieras nainen. Hän haluaa soittaa ja haukkua sen naisen eikä suostu ottamaan huomioon, että mies on se petturi ja todennäklisesti valehdellut joka suuntaan. On ihan mahdollista, että se vieras nainen on esim luullut miehen eronneen. Se olisi ihan klassista toimintaa tuollaisilta miehiltä. Eli ap:n pitää nyt ottaa pää pensaasta pois ja ns katsoa faktoja silmiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/220 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suonut sille horolle sitä kunniaa, kun sattumalta näin niin sanoin ettei hän merkitse minulle yhtään sen enempää kuin miehellenikään. Yritti jotain sepustaa siinä sitten.

104/220 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin toinen nainen tietämättäni varatulle miehelle. Tämän miehen puoliso soitti tapauksesta kuultuaan minulle 2 kertaa, vaati tapaamista (johon valitettavasti suostuin) ja 3 kuukautta myöhemmin soitti uudelle kumppanilleni ja sanoi uskovansa minun pettävän puolisoani taas hänen miehensä kanssa.

En suosittele.

Vierailija
105/220 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ei kyllä itseään nolaa. Hänellä ei tuossa kuviossa ole hävettävää.

Hän puolustaa reviiriään ihan oikein, ja haluaan tietää millainen vastustajs on.

Siitä voi saada arvokasta tietoa miehestä, että millaiseen eukkoon on retkahtanut.

Oletan että olet valmis jatkamaan avioliittoa pääas. teinien takia. Luottamus ja rakkaus ei tule palaamaan.

Katkeruus voi nostaa päätään myöhemmin.Jos sulle tarjoutuu tilaisuus hyvään seikkailuun myöhemmin se tekisi teidät edes tasa.arvoisiksi.

No on se nyt aina noloa, että naiset syyttelee enemmän niitä toisia naisia kuin omaa pettäjäukkoaan. Ei se toinen nainen ole välttämättä tiennyt miehen olevan varattu ja silloin hän on tilanteeseen aivan yhtä syytön kuin mieskin. Kyllä ne asiat pitää ihan vaan sen oman häntäheikkinsä kanssa selvittää.

Juuri siksi pitääkin soittaa! Jos toinen nainen ei tiennyt että mies on varattu, on se hänenkin etunsa saada selville se vaimon soitolla. Jos nainen ON tiennyt että mies on varattu, niin sehän on lortto jonka mielipahalla ei ole mitään väliä. Miehen syyllistäminen ei poista mahdollisuutta syyllistää myös lorttoa, tai päinvastoin.

Juuri näin! Mikä siinä on AV-mammoille niin vaikeaa ymmärtää?

Vierailija
106/220 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pulutossu kirjoitti:

Minä olin toinen nainen tietämättäni varatulle miehelle. Tämän miehen puoliso soitti tapauksesta kuultuaan minulle 2 kertaa, vaati tapaamista (johon valitettavasti suostuin) ja 3 kuukautta myöhemmin soitti uudelle kumppanilleni ja sanoi uskovansa minun pettävän puolisoni taas hänen miehensä kanssa.

En suosittele.

Miten niin tietämättäsi? Etkö ottanut selvää?

No petitkö? Vai oliko miehen vaimo oikeassa?

Vierailija
107/220 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en soittaisi, jos niin kävis että mies pettäisi. Se olis miehen päätös mua pettää, ei se tuntematon nainen mua petä eikä edes välttämättä tiedä mun olemassaolosta... 

Ehkä voisin antaa myös anteeksi, riippuen vähän tilanteesta. Ihmiset tekee paljon muutakin satuttavaa toisilleen, kuin käy sekstaamassa vieraissa. Ja joskus se muu voi olla paljon haavoittavampaa ja raskaampaa. Seksisuhteeseen on yleensä jokin syy. 

108/220 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pulutossu kirjoitti:

Minä olin toinen nainen tietämättäni varatulle miehelle. Tämän miehen puoliso soitti tapauksesta kuultuaan minulle 2 kertaa, vaati tapaamista (johon valitettavasti suostuin) ja 3 kuukautta myöhemmin soitti uudelle kumppanilleni ja sanoi uskovansa minun pettävän puolisoni taas hänen miehensä kanssa.

En suosittele.

Mies salasi perheensä. Ja ei, vaimo ei ollut oikeassa, en pettänyt.

Vierailija
109/220 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut se toinen akka joitakin kertoja koska mies ei ole kertonut että on naimisissa.

Yhdellä kerralla laitoin akalle viestiä facebookissa mitä sen ukko on tehnyt ja kopiot ukon viesteistä.

Yhdellä kerralla akka soitti kun oli löytänyt useiden naisten yhteistietoja ukon puhelimesta. ukolla oli ns kaksi puhelinta ja siksi pystyi huijaamaan kaikkia. Niillä oli ollut lapsettomuusongelmia.

Yhdellä kerralla ukko vakuutti että on eroamassa akastaan ja minun nähdeni jopa jätti eropaperit postilaatikkoon ja akka myös soitti minulle. sanoin ettei minulle kuulu jos joku haluaa erota.

No niin ja faktat on että minä olen se xs-kokoinen nainen joka ei todellakaan voisi iskiä näitä(osa jo vähän läskejä) ukkoja väkisillä! Miten 50 kiloisena voisin niin tehdä??? Kaikenlisäksi olen todella herkkä ja tunteellinen enkä tietoisesti voisi sekaantua varattuun, siis nämä ukot huijaa kaikkia. Lihava kotiäiti ei vaan näitä asioita ehkä usko ja luulee että joku tämmönen 50kg kaunotar on raiskannut niitten ukot!

Se on niin helpointa elää mielikuvituksessaan ja olla ottamatta vastuuta itse omasta onnellisuudestaan ja sysätä jonkun kaunottaren harteille ne omat parisuhdeongelmat.

Vierailija
110/220 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama ei voi olla kovin kaunis, jos mieli on ruma.

Vierailija
111/220 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin halpaan, kun mies kertoi että on vaimo ja lapset, mutta suhde on enää vain kulissia ja heillä on lupa olla muiden kanssa jne. Vähitellen sitten kävi ilmi, että ei ollut avointa suhdetta eikä se suhde ollutkaan niin ohi kuin mies oli antanut ymmärtää, että mitään kulissia ei oikeastaan ollutkaan vaan olivat tavallinen aviopari jolla meni huonosti, paitsi että ei niin kovin huonosti mennytkään... Olin toki sinisilmäinen kun uskoin miehen selitykset, mutta en silti mielestäni ansainnut sitä että vaimo tuli silmilleni kun totuus paljastui hänellekin. Vaikka vaimo tuntisi itsensä kuinka loukatuksii, niin yrittäkää ymmärtää että sitä kakkosnaistakin on voitu vedättää ihan samalla lailla.

Vierailija
112/220 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pulutossu kirjoitti:

En suosittele.

En ole hän, mutta ei todellakaan tullut mieleen tehdä jotain salapoliisityötä. Nyt maailma on karaissut enkä luottaisi enää.

Vierailija
113/220 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin halpaan, kun mies kertoi että on vaimo ja lapset, mutta suhde on enää vain kulissia ja heillä on lupa olla muiden kanssa jne. Vähitellen sitten kävi ilmi, että ei ollut avointa suhdetta eikä se suhde ollutkaan niin ohi kuin mies oli antanut ymmärtää, että mitään kulissia ei oikeastaan ollutkaan vaan olivat tavallinen aviopari jolla meni huonosti, paitsi että ei niin kovin huonosti mennytkään... Olin toki sinisilmäinen kun uskoin miehen selitykset, mutta en silti mielestäni ansainnut sitä että vaimo tuli silmilleni kun totuus paljastui hänellekin. Vaikka vaimo tuntisi itsensä kuinka loukatuksii, niin yrittäkää ymmärtää että sitä kakkosnaistakin on voitu vedättää ihan samalla lailla.

Muuten ihan hyvä tarina, mutta se suhde kylläkin ON täyttä kulissia, jos siinä toinen osapuoli pettää.

Vierailija
114/220 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten ihan hyvä tarina, mutta se suhde kylläkin ON täyttä kulissia, jos siinä toinen osapuoli pettää.

Sinuakin on petetty vai mistä moinen viha? Ei kai se tietämättään kakkosnainen välttämättä hyväksy tuollaista pettämiskulissia mutta käynnistyneen eron kyllä. Ne kakkosiksi huijatut ovat ihan normaaleja naisia.

Vierailija
115/220 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Haastaisin akan nyrkkeilymatsiin säännöin Kaikki sallittua.

*vitsi*

Jos ukko on tyyppiä ajelehtija jolle sattuu ja tapahtuu, eikä se ressukka oikein itse tajua mitä kävi, veisin sen kierrätyskeskukseen.

Vierailija
116/220 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinuakin on petetty vai mistä moinen viha? Ei kai se tietämättään kakkosnainen välttämättä hyväksy tuollaista pettämiskulissia mutta käynnistyneen eron kyllä. Ne kakkosiksi huijatut ovat ihan normaaleja naisia.

Käsitit väärin. Otin kantaa siihen, kun kirjoitit ettei mitään kulissia ollutkaan vaan olivat tavallinen aviopari. Kyllä se ihan täyttä kulissia koko suhde on, jos siinä petetään.

Vierailija
117/220 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule hakemaan petturis pois,täällä niitä ei suvaita.

Vierailija
118/220 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et todellakaan soita tuollaisella asialla. Kyllä on miehesi asia ilmoittaa hänelle asiat. Miehesi on se petturi, ei nainen sinua ole pettänyt, turhaa häntä syyttelet vaikka voikin olla alhaisella moraalilla varustettu ihminen.

Eri asia, jos olisit hyväntahtoisesti halunnut häneltä totuuksia, otsikon perusteella ajattelin vastaavani, että soita ihmeessä, jotta saat tietää totuuden.

Vierailija
119/220 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pulutossu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pulutossu kirjoitti:

En suosittele.

Mies salasi perheensä. Ja ei, vaimo ei ollut oikeassa, en pettänyt.

Veikkaan, että halusi kostaa.

Vierailija
120/220 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin miehelle, että lukot on vaihdettu, pakatut laukut odottaa pihalla noutajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi