Soittasitko akalle jonka kans mies petti sua?
Tää akka iskeny mun miehen ja ukko lähteny pettäjän tielle. Nyt haluaa jatkaa mun kans ja laitto välit poikki toiseen naiseen, meillä 13 ja 15 vuotiaat lapset. Mietin että olenko hullu jos annan anteeksi, mutta päätin yrittää. Nyt mietin että soittasinko sille akalle ja tekisin selväksi missä mennään niin ei tarvi toiveita sen elätellä? Jos soittasit mitä sanoisit?
Kommentit (220)
Vierailija kirjoitti:
En ajatellut nolata itseäni. En huutaa enkä mesuta vaan ihan vaan kertoa faktat että meidän suhde jatkuu ja samaan aikaan meillä on ollut kiihkeä parisuhde, kertoisin vaan että ensi kerralla kannattaa miettiä kun lähtee toisten perheitä rikkoon
En soittaisi. Häntä tuskin kiinnostaa sun avautuminen.
Ja jos mulle soitettaisiin, luuri menisi välittömästi kiinni. Se toinen nainen ei riko sun perhettä, sen tekee ihan sun miehesi itse. Ja saattaa jossain tilanteessa olla, että kannattaisi katsoa peiliin, mitä teidän suhteessa on ollut parannettavaa, että miehesi etsii toisen sylin.
Justooooooo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä soita. Vaikka käyttäytyisit kuinka asiallisesti, annat naiselle todella friikin kuvan itsestäsi. Sitä paitsi jos aiot jatkaa miehesi kanssa, et varmastikaan halua kuulla naisen versiota tapahtuneesta. Anna olla ja selvitä miehen kanssa se mitä selvitettävää on.
Minä voisin soittaa kyseisessä tilanteessa. En ymmärrä, miksi kaikki naiset vastaavat täällä "joo" kun muutkin ovat niin tehneet: "älä soita, teet itsestäsi naurettavan."
Tietysti soittaisin, mikäli asia vaivaa minua sillä hetkellä ja oma intuitio toistamiseen sanoo niin.
Asiallinen puhelu; ensin esittelisin itseni, sitten sanoisin suoraan että mieheni petti minua kanssasi enkä nyt täysin usko häntä, koska pettihän hän minua, ja haluaisin vain tietää että mitä siis tapahtui ja missä ja milloin ja oliko yksi vai useampi kertaa? Ja mikä tilanne nyt on? Koska viimeksi? Ollut yhteydessä? Ja että ymmärtääkö, että tämä teidän sekoilu on satuttanut myös perheemme viattomia lapsia kun ilmapiiri kodissa on rikki ja pettäminen ylipäätään on parisuhdekriisi, jopa eron partaalla oltiin, että olen lasten puolesta tosi pahoillani (jos lapsia) että mieheni tällaista mallia ja tunnelmaa haluaa lapsilleen ja seuraavalle sukupolvelle siirtää. Että kannattaa miettiä jatkossa, kenen pillllllin haluaa jal**v**sä ja mitenkä seurauksia sillä voi olla enemmänkin kuin vain sen miehen tai omassa elämässäsi. Vaikka tiesinhän minä sen, että mieheni oli jo aiemmissa suhteissaan pettänyt puolisoaan (ei lapsia ei naimisissa) eikä siitä kertonut vasta kuin hänen kaverien kanssa illanistujaisissa tämä tuli ilmi(jonka jälkeen juteltiin) , joten olisihan minun pitänyt se ymmärtää että ehkä ei kaikki mene kuin itselle uskoteltiin silloin 20v sitten. Vaikka enhän minä tiedä, vaikka olisi pettänyt jo aiemminkin minua meidän suhteen aikana, koska tämäkin teidän juttu tuli ilmi hyvin vahingossa ja mies ei siitä kertonut enkä tiedä olisiko. Joka tapauksessa täytyy käydä sukupuolitautitesteissä ja että ehkä sinunkin kannattaa. (vaikka tuo ei olis totta että miehes olis sua pettänyt aiemmin niin jos annat pettäjäpuoliskolle huonon kuvan miehestäsi niin ehkä kiinnostus ei lisäänny 👍😁
Te ette koskaan saa sitä miestä takaisin ja pysymään uskollisena. Monoa perseelle ja ylväs ryhti niin saattaa tapahtua joku muutos.
Miksi naisen pitäisi alentua soittamaan? Monoa ja lujaa miehelle sillä kun kerran pettää, pettää toistekin.
Olen soittanut parikin kertaa aikoinaan, eri naisille. Molemmilla kerroilla kannatti, puhelut olivat asiallisia. Naiset ovat yllättävän solidaarisia toisiaan kohtaan, kun asiat puhutaan reilusti ja kiihkottomasti.
Siis mitä järkeä soittaa? Nolaat itsesi yritit sanoa mitä vain. Kiihkeä suhde my ass jos on mennyt pettämään. Plus se toinen voi kuvitella että valehtelet ja koitat vain satuttaa häntä. Ja jos taas haluat hältä, tuntemattomalta ihmiseltä tietoja, mistä voit tietää puhuuko hän totta vai ei?
Mahdollisuus on että saat paremman kuvan tarinasta ja olemalla tarpeeksi hullu saat hänet pysymään kaukana miehestäsi. Mutta voi myös käydä toisin. Tee kummin haluat, mutta tiedosta se syy miksi niin olisit tekemässä eli että haluat syyttää tapahtuneesta jotakin toista kuin miestäsi. Loppujen lopuksi jos jätät soittamatta, uskon että tulet kiittämään itseäsi myöhemmin.
Mitä pikemmin selvität asiat itsesi ja miehesi kanssa tai hankkiudut miehestä eroon, sitä parempi. Itse onnittelisin toista naista mielessäni, veipähän paskakasan ja teki mulle palveluksen. :)
Olen joutunut tahtomattani osalliseksi kolmiodraamaan (en tiennyt miehen perheestä, jota hän piti salassa).
Mies oli korviaan myöten rakastunut minuun ja kävi myös fyysisesti kuumana. Vaimon luonteeseen hän oli leipääntynyt ja seksi oli ilmesesti pakkopullaa (ei ole syytä epäillä tuota kohtaa). No, sitten tuli draama kun ensin asia selvisi minulle ja sitten heti perään vaimolle ja vaimo hyökkäsi kimppuuni. Lisäksi hän alkoi vaatia mieheltä seksiä entistä enemmän sen sijaan, että olisi laittanut jalat ristiin ja miehen ulkoruokintaan.
No, miestä ei olisi voinut vähempää kiinnostaa siinä vaiheessa helliä vaimoaan ja lisäksi hänen empatiansa kohdistui minuun, joka jouduin kaiken myllerryksen keskelle sekä miehen valheiden että vaimon käytöksen vuoksi ja se seksikin olisi edelleen maistunut paremmin minun kanssani, mehän olimme vasta päässeet alkuun ja olin miestä nuorempi.
Liitto kaatui enkä ihmettele. Olen miettinyt sitä, että jos vaimo olisi jättänyt minut rauhaan ja pistänyt miehen koville työntämällä häntä pois, liitolla olisi voinut olla edes joku mahdollisuus.
Miettikää tuota ennen soittoanne.
Soita, mutta asiallisesti. Itse saanut tuollaisen puhelun, mies oli minulle valehdellut eronneensa. Keskusteltiin, pahoittelin ja poistin miehen elämästäni. Nyt 7 vuoden jälkeen jatkavat edelleen avioliittoaan, en tiedä, miten menee, ei kyllä kiinnostakaan.
Vierailija kirjoitti:
En ajatellut nolata itseäni. En huutaa enkä mesuta vaan ihan vaan kertoa faktat että meidän suhde jatkuu ja samaan aikaan meillä on ollut kiihkeä parisuhde, kertoisin vaan että ensi kerralla kannattaa miettiä kun lähtee toisten perheitä rikkoon
Ei se nainen ole sinun perhettäsi rikkonut vaan sinun oma miehesi!!!!
Jos minä vahingossa sekstailisin varatun miehen kanssa ja tämän vaimo soittaisi minulle niin ihan piruuttani nusaisisin miestä just sen soiton vuoksi vielä kerran pari ja laittaisin parit kuvat vaimolle asiasta. Oppi hoitamaan oman perhean asiat ihan keskenään.
Mikä ettei, saattaisin soittaakin. Suurin osa näistä vastaajista on pelkureita, eivätkä uskaltaisi soittaa. Soita vaan ja sano että pysyy miehestäsi kaukana. Ei siinä soittamisessa ole mitään noloa ap;lle, se nainenhan tässä nolona on. Kummallisia vastauksia.
Älä ny mulle ainakaan soittele. Käytä sekin energia vaikka siihen, että annat itse enemmän seksiä miehellesi tai sitten aloitatte avoimen suhteen ja lopetat toisen kiusaamisen pihtaamisellasi. Tai erotkaa, sama se mulle on.
Mulle soitti petetty vaimo. Ei muuttanut mitään. Suhde jatkuu vieläkin. Saivat toisen adoptiolapsen ja itsekkin yhden biolapsen sain,mutta tuon miehen kanssa yhä pidetäään yhteyttä. Kivittäkää vaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen joutunut tahtomattani osalliseksi kolmiodraamaan (en tiennyt miehen perheestä, jota hän piti salassa).
Mies oli korviaan myöten rakastunut minuun ja kävi myös fyysisesti kuumana. Vaimon luonteeseen hän oli leipääntynyt ja seksi oli ilmesesti pakkopullaa (ei ole syytä epäillä tuota kohtaa). No, sitten tuli draama kun ensin asia selvisi minulle ja sitten heti perään vaimolle ja vaimo hyökkäsi kimppuuni. Lisäksi hän alkoi vaatia mieheltä seksiä entistä enemmän sen sijaan, että olisi laittanut jalat ristiin ja miehen ulkoruokintaan.
No, miestä ei olisi voinut vähempää kiinnostaa siinä vaiheessa helliä vaimoaan ja lisäksi hänen empatiansa kohdistui minuun, joka jouduin kaiken myllerryksen keskelle sekä miehen valheiden että vaimon käytöksen vuoksi ja se seksikin olisi edelleen maistunut paremmin minun kanssani, mehän olimme vasta päässeet alkuun ja olin miestä nuorempi.
Liitto kaatui enkä ihmettele. Olen miettinyt sitä, että jos vaimo olisi jättänyt minut rauhaan ja pistänyt miehen koville työntämällä häntä pois, liitolla olisi voinut olla edes joku mahdollisuus.
Miten teidän tarina jatkui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nainen ole sinun perhettäsi rikkonut vaan sinun oma miehesi!!!!
Jos minä vahingossa sekstailisin varatun miehen kanssa ja tämän vaimo soittaisi minulle niin ihan piruuttani nusaisisin miestä just sen soiton vuoksi vielä kerran pari ja laittaisin parit kuvat vaimolle asiasta. Oppi hoitamaan oman perhean asiat ihan keskenään.
Voi herran jestas, näinkö aikuinen ihminen toimii? Ootte te kaikki ihan sekaisin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten teidän tarina jatkui?
Erkaannuttiin ja he menivät terapiaan ja myöhemmin erosivat. Sitten lähestyimme uudelleen uusilla säännöillä, koska hän on elämässäni erittäin tärkeä ihminen, mutta perhe meni niin pahasti hajalle, että hänen lastensa vuoksi pidämme matalaa profiilia suhteestamme, joka ei ole parisuhde vaan joku omituinen sielunkumppanuus.
Vierailija kirjoitti:
Mulle soitti petetty vaimo. Ei muuttanut mitään. Suhde jatkuu vieläkin. Saivat toisen adoptiolapsen ja itsekkin yhden biolapsen sain,mutta tuon miehen kanssa yhä pidetäään yhteyttä. Kivittäkää vaan.
Kuvottavaa. Oletko ylpeä itsestäsi? Eli mies jäi kiinni pettämisestä, ja jatkoitte pettämistä senkin jälkeen? En voi ymmärtää miten tuollainen ihminen voi katsoa itseään peilistä??Kerro, ihmeessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvottavaa. Oletko ylpeä itsestäsi? Eli mies jäi kiinni pettämisestä, ja jatkoitte pettämistä senkin jälkeen? En voi ymmärtää miten tuollainen ihminen voi katsoa itseään peilistä??Kerro, ihmeessä.
Oikein hyvin,kiitos kysymästä. Milemmat saamme sen mitä haluamme ja puolisoiltammeyhteinen aikamme ei ole mitään pois-päinvastoin. Kummankaan liitto ei ole vaarassa. Pidämme toisistamme, kutta haluamme jatkaa jo lastenkin takia ihan hyviä liittojamme, lähinnä seksin takia molemmilla tämä suhde. Ja kai tässä melekin 11vuoden aikana ollaan jollain tasolla kiinnytty toisiimme.
Ehkä kuitenkin perimmäinen ajatukseni on saada sitä faktatietoa, jos tää toinen nainen kertoisi, kun mieheenihän ei enää ole luottamista. Jos ovat vielä olleet yhteydessä, niin kamat samantien pihalle, mutta jos todella suhde loppunut niin voin vielä harkita asiaa. Ehkä avaukseni oli sekava, mutta ihmettelen mieheni käytöstä, että kotona muka kaikki hyvin ja panostanut parisuhteeseen ja kuitenki hypännyt vieraissa.
Ap
Sun miehes tässä petti sua, ei se nainen. Toivon mukaan tajuat olla soittamatta sille. Ihan ominavuin miehes on tän naisen petiin löytänyt joten turha tätä naista syyttää.
Sellainen pyyntö, että jos lähdette soittelemaan "sille akalle", varmistakaa että teillä on oikeat yhteystiedot. On eri tylsää joutua tilille jonkun täysnimikaimansa tekosista. Etenkin, kun soittaja ei suostu uskomaan, että hän on soittanut väärälle ihmiselle.
Ei tuosta soitosta hyötyisi mitään. Joko luotat mieheen tai et luota.