Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkääkö fiksut naiset ns. kevytsuhteista?

Vierailija
12.11.2017 |

Olen eronnut alle nelikymppinen mies ja mietiskellyt, millaisen suhteen haluaisin erosta toivuttuani.

Tällä hetkellä kiehtoisi eniten ns. kevytsuhde. Kumpikin asuisi omassa kodissaan ja suhde olisi matkailua, tapailua, yhteisiä harrastuksia, ravintolaillallisia ja koti-iltoja. Tuntuisi lapsille paremmalta ratkaisulta kuin uusperhesoppa, jossa lapset vaihtavat kotien ja eri perheiden välillä.

Mahtaako tälläinen parisuhteen muoto olla haluttu naisten keskuudessa vai pitääkö mies saada aina ruotoinen päivineen?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole haluttu, koska nainen ei pääse käsiksi miehen rahoihin.

Vierailija
2/50 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei ole mikään yhtenäinen joukko ihmisiä, jotka haluaisivat juuri jotain tiettyä juttua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa ihan normaalilta parisuhteelta. Kevytsuhde on kai pääasiassa seksiä. Varmasti monia kiinnostaa ihan vakava suhde niin, että molemmilla on oma asunto, jos suhde on ihan vakava eikä toinen vehtaa selän takana tms.

Vierailija
4/50 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei ole mikään yhtenäinen joukko ihmisiä, jotka haluaisivat juuri jotain tiettyä juttua. 

Tarkoitukseni oli tiedustella palstalaisten henkilökohtaisia mielipiteitä. ap.

Vierailija
5/50 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni erittäin hyvä idea, jos mies pystyy olemaan uskollinen.

Lapseton mies kiinnostaa lapsia hankkinutta enemmän.

Vierailija
6/50 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollainen kävisi enemmän kuin hyvin!

Vierailija
7/50 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtisitte hakemaan kumppania tälläiseen? Nettideittisivuilta vai tuuriin luottaen arkielämän tilanteista? ap.

Vierailija
8/50 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ottaisin 10x mielummin miehen jolla lapsia entuudestaan. T.yh

Vierailija
9/50 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tänne haistelee tiensä joku naimisiinmenohullu, joka alkaa vaahdota perinnöstä, lähiomaisuudesta, avio-oikeudesta ja muista avioliiton edunvalvontanäkökohdista.

Vierailija
10/50 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin itse juuri tuollaista suhdetta. Mutta en näe sitä kevyenä. Minulka sama perustelu: en halua sotkea lasten elämää uusperhekuvioilla. Ja haluaisin myös, että seksielämä pysyy hyvänä.

Vierailija
11/50 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtisitte hakemaan kumppania tälläiseen? Nettideittisivuilta vai tuuriin luottaen arkielämän tilanteista? ap.

No arkielämän tilanteisiin olen luottanut tosin aika huonolla menestyksellä ;) Toisaalta eipä sen parempaa onnistumista tuonut yksi nettideittikokemuskaan...

Vierailija
12/50 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevytsuhde on ihan eri asia ja se tarkoittaa satunnaista tapaamista seksin parissa.

Itse hakisin juurikin suhdetta, jossa ollaan sitoutunut pari, mutta omat kodit.  Ei ole kohdalle osunut miestä, joka kiinnostaisi riittävästi minkäänlaiseen suhteeseen.

Omat lapset jo isoja ja aikaa suhteelle olisi.

Vierailija
13/50 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri hyvä noin. Kiva jos mies ei tule kotiin asumaan ja nurkkia sotkimaan. 

Vierailija
14/50 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin itse juuri tuollaista suhdetta. Mutta en näe sitä kevyenä. Minulka sama perustelu: en halua sotkea lasten elämää uusperhekuvioilla. Ja haluaisin myös, että seksielämä pysyy hyvänä.

Kutsuin sitä kevyeksi vain siksi, ettei asuta samassa osoitteessa. Muuten ottaisin kyllä suhteen vakavasti ja olisi uskollinen kuten olen aina ollut.

Vierailija
15/50 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon fiksu koulutettu omillani toimeen tuleva 38-vuotias nainen. Erosin pitkästä liitosta 30-vuotiaana, ja sen jälkeen jokainen tapailemani mies / seurustelukumppani on ilmoittanut että haluaa ehdottomasti suhteen, jossa asutaan yhdessä. Eli mun mielestä miehet haluaa vain tuollaisia jaetaan arki -suhteita.

Vierailija
16/50 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tällä tarkoitetaan? Et kai tosissasi ole sitä mieltä että yhdessäasuminen estää uskottomuuden?

Vierailija
17/50 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on juuri sellaista mitä olen etsinyt! Ihan täydellinen suhde eron jälkeen, kun en enää halua muuttaa yhteen. 

Vierailija
18/50 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon fiksu koulutettu omillani toimeen tuleva 38-vuotias nainen. Erosin pitkästä liitosta 30-vuotiaana, ja sen jälkeen jokainen tapailemani mies / seurustelukumppani on ilmoittanut että haluaa ehdottomasti suhteen, jossa asutaan yhdessä. Eli mun mielestä miehet haluaa vain tuollaisia jaetaan arki -suhteita.

No sitten olen poikkeava yksilö. Ja mitä olen muutaman kaverin kanssa aiheesta jutellut, niin tuntuu tällä jonkin verran kannatusta olevan. ap

Vierailija
19/50 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ottaisin 10x mielummin miehen jolla lapsia entuudestaan. T.yh

Toivottavasti löydät mukavan miehen. 

Minulla ei ole lapsia, joten toivoisin, että mieskin on lapseton. 

Vierailija
20/50 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on juuri sellaista mitä olen etsinyt! Ihan täydellinen suhde eron jälkeen, kun en enää halua muuttaa yhteen. 

Lisää kuitenkin vielä että seksiä haluan säännöllisesti ja pidän matkustamisesta todella paljon. Onko sinulla aikaa matkustella?