Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitää tehdä, jotta on mahdollisimmn epäseksikäs miesten silmissä?

Vierailija
12.11.2017 |

Etenkin miehet, kertokaa miten kiinnostutte naisiin pelkkinä ystävinä, ei muuna? Toki naisetkin saa mielellään kertoa.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino. Ei tarvi oikeestaan mitään muuta.

Vierailija
2/35 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile näyttää mahdollisimman feministiltä.

Tosin monilla miehillä on joku fetissi niitäkin kohtaa, joten täyttä rauhaa miehiltä ei pysty takaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet hiukset. Ylipaino. Verkkarit. Älä meikkaa. Kiroile ja valita.

Vierailija
4/35 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu seksikkäästi, meikkaa, laihduta jos ylipainoa, opettele flirttailemaan mutta älä ole epätoivoinen.

Vierailija
5/35 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyt tuollaista niin luulenpä ettei se sinulta onnistu.

Vierailija
6/35 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumitissit, makkarahuulet, blondattu espoo-mullet...

Vierailija
7/35 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin väärin. Eli miten pitäisi olla epäseksikäs. No esim. julistamalla jotain feminististä miesvihaista soopaa. Mutta en kyllä halua olla ystäväsi silloin.

Vierailija
8/35 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ns. harmaavarpunen, en oikein minkään näköinen. Käytökseltäni olen miesten seurassa pidättyväinen ja vaisu. Kiinnostusta ei ole minua kohtaan ollut. Nimim. 38 v vanhapiika

Vierailija
9/35 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeudu seksikkäästi, meikkaa, laihduta jos ylipainoa, opettele flirttailemaan mutta älä ole epätoivoinen.

Tää on paras keino karkottaa miehet ympäriltä.

Vierailija
10/35 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin kertoa.

Ole yksinkertaisesti tyly ja jäykkä kehonkieleltäsi. Huonona puolena tulet kyllä karkoittamaan luotasi muunkin populaation. Älä ota katsekontaktia miehiin, pukeudu melko peittävästi ja tylsästi. Itse lopetin katsekontaktin oton ja flirttailevan kehonkielen, siihen loppui kontaktit.

Vierailija
11/35 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitkä nyt yleensä itse kokisin epänaisellisen epäviehättäviksi. Tukka nutturalle, löysät vaatteet (eräästä nimittäin kiinnostuin vasta kun näin tämän tiukan farkkupeban), jätä se vähäinenkin meikkaaminen pois. Tosin jos olet ns. luonnollisen kaunis niin ei ehkä sekään auta.

Vierailija
12/35 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro olevasi matematiikanopettaja.

Vierailija
13/35 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju, tatuoinnit, ylipaino, huono hygienia, karvojen ajelemattomuus.

Vierailija
14/35 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin väärin. Eli miten pitäisi olla epäseksikäs. No esim. julistamalla jotain feminististä miesvihaista soopaa. Mutta en kyllä halua olla ystäväsi silloin.

Tyypillinen antifeministi, ei osaa edes lukea.

Vierailija
15/35 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino, kalju tai kouvolatukka, tatuointeja ja lävistyksiä, räikeä meikki ja rumat vaatteet. Huonosta hygieniasta plussaa.

Vierailija
16/35 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtaa seksiä, siitä seuraa heti mykkäkoulua!!!

Vierailija
17/35 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synny mahdollisimman maskuliinisen näköiseksi.

Tehosta asiaa siten, että et käytä meikkiä etkä naisellisia vaatteita. Paksut hupparit, jotka saavat hartiasi ja ylävartalosi näyttämään isolta, ovat hyvä vaihtoehto. Olet sekä epäviehättävämpi miesten silmissä että sinulla on ihanan lämmin ja söpö olo - vaikka et yhtään söpöltä näytäkään!

Housuiksi suosittelen jotain suoraa, ei vartalonmyötäisiä missään nimessä.

Hiukset voit pitää hevirokkarirajumiestyyppisesti auki, jos ne ovat pitkät, tosin tämä ei toimi, jos olet yhtään sievä kasvoiltasi. Jos voit uhrata hiuksiasi, leikkaat ne tietysti lyhyiksi ja muovaat hiusrajan miesmäiseksi. Pulisongit ovat plussaa. Jos kuitenkin tykkäät pitää vähän tukkaa, hyvä kampaus on ns. lättätukkaponinhäntä eli poninhäntä, joka alkaa mahdollisimman alhaalta niskan kohdilta. Ei siis mitään söpöjä korkeita tukkapalleroita.

Korkkareita toki älyät olla käyttämättä ilman erillistä kehotusta.

Vierailija
18/35 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti ylipaino. Silloin on vaikea olla viehättävä millään tavalla, koska lihavuus ja ylipaino on yleensä merkki laiskuudesta ja näyttää ihan kamalalta! Ei auta enkelin kasvot ja ehostukset jos on lihapulla.

Vierailija
19/35 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 18 jatkaa. Kuvasin tuossa vain ulkonäköä. Lisäksi olemuksessa erittäin tärkeää on vakavuus ja hymyilemättömyys. Minä itse olen onnekas, koska minulla on alaspäin suuntautunut resting bitch face, mutta luonnostaan lempeäkasvoinen omenaposki saattaa joutua tekemään hieman enemmän työtä saavuttaakseen halutun epäviehättävyyden miesten silmissä.

Onnea tavoitteeseen!

Vierailija
20/35 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmeessä ole hoikka..ole vaikka normaali tai ylipainoinen,mutta hoikka on miehille SE magneetti,ei väliä vaikka olisitkin tavallisen näköinen naamasta..mutta jos olet hoikka tai laiha niin miehet pörrää sun ympärillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi