Painaisitko mieluummin 52kg vai sen mitä nyt painat,
jos noista kahdesta pitäisi valita? Kerro myös nykyinen painosi.
Kommentit (331)
Sama täällä 52 olisi lyhyeen varteeni normipaino ja ollutkin sitä pitkälle aikuisikään, mutta masennuksen seurauksena paino 80-90 kg
52kg, se ois itse asiassa just täydellinen mulle. Nyt painan 57kg.
Ehdottomasti sen minkä nyt, muuten olisin hyvin, hyvin hoikka. Painan noin kymmenen kiloa enemmän.
Painaisin mielummin 52 kg kuin 29 kg minkä nyt painan.
T Liisa 9v
52kg mielummin. Näytin paremmalta silloin. Mieskin sanoo että olen liian laiha. Nyt 46kg.
Painan mieluiten sen verran kuin oikeasti painan, eli 50 kg.
Olen aina painanut suunnilleen tämän verran, pari kiloa vähemmänkin joskus.
Yhtenä kesänä muutama vuosi sitten innostuin juomaan limsaa janoon lenkkien jälkeen, ja silloin painoni nousi ällistyksekseni 54:ään ilman, että huomasin mitään. Sen jälkeen en enää ole juonut limsaa kuin harvoin. Se on minulle näköjään petollista.
Mun normaalipaino missä pysyn jos liikun ja syön terveellisesti on jotain 56, nyt painan vähän yli 60. Mieluummin näin päin kuin normaalipainon alle, jos olisin 52 en olisi terve.
No, sen 52 kiloa. Nykyinen 85 on himppasen liikaa. Hoikimmillani olen painanut 45 kiloa...
M 162 cm
Nykyinen paino 48 kg, sen pidän.
Sen mitä nyt olen eli 90kg. En halua olla alipainoinen.
En nyt ainakaan 52..olisin anorektinen luukasa, eli mieluummin nykypaino.
56-57 ois mulle hyvä.
t: 156cm & 60kg
Sen mitä nyt painan. Nyt 74.
Mies
Pitäisin mielummin nykyisen painoni, 72 kg vaikka haluankin pudottaa painoani. Alaraja painolleni jossa haluaisin olla, on noin 61 kg. Painoin 48 - 52 kiloa vielä kolmikymppiseksi mutta olen saanut naisellisemman ja "aikuisemman" identiteetin iän karttuessa enkä halua enää hauraan tikkumaista vartaloa. Olen mm. fyysisesti paljon voimakkaampi nyt kun painan enemmän mitä olin parikymppisenä ja pidän siitä.
Nykyinen. Olisin slupainoinen reilusti jos painaisin noin vähän. Painan 69. Olen pitkä.
Sen mitä nyt eli n. 67 kg. Mitä laihempi olen, sitä hirveämmältä naamani näyttää. Lihominen toisi kivaa pyöreyttä kapeaan roikkunaamaani, mutta en halua terveyshaittoja. Tää on kai ihan hyvä kompromissi, koska tästä ei oo varaa yhtään rumentua mutta ei myöskään saada huonompaa kuntoa yms.
Olen painanut tässä pituudessa n. 55 kg - n. 85 kg.
170 cm
52 kg. Olisin sairaalloisen laiha mutta painoa on helpompi saada lisää kuin tiputtaa. :)
Sen mitä nyt eli n. 67 kg. Mitä laihempi olen, sitä hirveämmältä naamani näyttää. Lihominen toisi kivaa pyöreyttä kapeaan roikkunaamaani, mutta en halua terveyshaittoja. Tää on kai ihan hyvä kompromissi, koska tästä ei oo varaa yhtään rumentua mutta ei myöskään saada huonompaa kuntoa yms.
Olen painanut tässä pituudessa n. 55 kg - n. 85 kg.
170 cm
Mieluummin 52 kg. Sen verran painoin noin 20-40 -vuotiaana. Sain syödä mitä halusin, liikuin joskus enemmän, joskus vähemmän. Korkeimmillaan paino oli joskus 54 kg.
Sitten vähän yli nelikymppisenä masennus ja siitä alkaen paino nykyisellään eli 84-87 kg.