Siis onko joku oikeasti niin idiootti ettÀ laittaa makkarat PAKKAUKSESSAAN kiukaalle?
Kommentit (35)
Tuo on suorastaan pyhÀinhÀvÀistys. Saunamakkarat paistetaan kiukaalla folioon kÀörittynÀ ja pakkauksestaan poistettuna.
Aivottomia uusavuttomia on paljon nykyÀÀn, kiitos kÀnnykÀt ja vapaa kasvatus.
ihmisen typeryyttÀ ei kannata koskaan aliarvioida
Aivan kÀsittÀmÀtöntÀ. IkinÀ ole moista kuullutkaan. Sanoisin, ettÀ Hyi.
Hyi saakeli sitÀ sulaneen muovin kÀryÀ, joka kiuaskiviin tarttuu. Ja siis ettei muka sulaisi? Ihan varmasti sulaa muovipaketti, jos sen laittaa kuumalle kiukaalle.
Ihmisen tyhmyys jaksaa edelleen yllÀttÀÀ.
TÀmÀ kertoo aika paljon siitÀ millaisia vanhempia aikuiset ihmiset ovat lapsilleen.
35 vuotta olen tehnyt makkarat omassa paketissaan kiukaalla. MikÀs haloo nyt on?
Ja toimittajan mielestÀ se on normi
TÀmÀ on valtamedian tyypillistÀ suomalaisten nöyryyttÀmistÀ ja hÀpÀisemistÀ eikÀ mitÀÀn tosijuttua. TÀllainen kansan- tai kansanosan julkinen hÀpÀisy ja nöyryytys sekÀ esittÀminen hÀpeÀllisessÀ valossa, joka on omiaan vaikuttamaan mielipiteeseen ko. ryhmÀstÀ negatiivisesti, tulisi olla ihmisoikeusrikos!!
Vierailija kirjoitti:
35 vuotta olen tehnyt makkarat omassa paketissaan kiukaalla. MikÀs haloo nyt on?
Oletko myös paistanut 35 vuotta jauhelihan pannulla omassa muovipakkauksessaan, oikeastaan vielÀ mieluiten ilman pannua liesilevyllÄ?
Ăo on...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko myös paistanut 35 vuotta jauhelihan pannulla omassa muovipakkauksessaan, oikeastaan vielÀ mieluiten ilman pannua liesilevyllÄ?
Ăo on...?
En tietenkÀÀn, eihÀn kukaan niin tee.
Sama kun vertaisit nuorta ja tiukkaa teinipil lua vanhaan elÀmÀÀ nÀhneeseen römpsÀÀn.
Just nÀin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ăo on...?
Mulla ei ole pannua eikÀ liesilevyÀ mutta sulaketaululta olen ottanut voimavirta piuhat (380v) ja kun laitan johdot (+ ja - )suoraan jauhelihapakkaukseen ja virta pÀÀlle niin paistuu noin viidessÀ sekunnissa suorastaan rÀjÀhdyksen omaisesti. Jauheliha toimii vastuksena johtojen vÀlissÀ. Kerran pimeni koko kortteli mutta mitÀ sitten, ei ne tiennyt ettÀ minÀ se olin !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ăo on...?
Mulla ei ole pannua eikÀ liesilevyÀ mutta sulaketaululta olen ottanut voimavirta piuhat (380v) ja kun laitan johdot (+ ja - )suoraan jauhelihapakkaukseen ja virta pÀÀlle niin paistuu noin viidessÀ sekunnissa suorastaan rÀjÀhdyksen omaisesti. Jauheliha toimii vastuksena johtojen vÀlissÀ. Kerran pimeni koko kortteli mutta mitÀ sitten, ei ne tiennyt ettÀ minÀ se olin !
Onpas sulla alhainen jÀnnite, normaali jÀnnite kahden vaiheen vÀlissÀ suomessa on 400v. Kortteli ei voi pimentyÀ koska johdon suoja tai johtojen poikkipinta-ala estÀÀ sen.
KyllÀ minÀ tiedÀn muutaman, jotka niin tekee. Itseasiassa meillÀ onkin ollut vÀittelyÀ asiasta. Ihme kyllÀ ne muovipakkaukset ei ole sulanut kiukaalla, mutta itselle ei tulisi mieleenkÀÀn laittaa niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ăo on...?
VaihtojÀnnitteessÀ ei ole + ja -.
AlkoholinkÀyttÀjÀt ovat noin typeriÀ.
Just meinasin tulla samaa kysymÀÀn. KyllÀ piti taas miettiÀ, ettÀ minkÀlaisia ihmisiÀ sitÀ onkaan olemassa.