Mies, mitä ajattelisit jos nuorempi naistyökaveri ilmaisisi että on vähän ihastunut sinuun?
Kommentit (50)
Sanoisin että joojoo voin kyllä tuurata
Jos se on nätti niin kyllähän sitä vois jörniä.
Kertapano olisi varmaan ihan mahdollinen, enempää en varatun pettäjämuijan kanssa tekisi.
Yrittäisin peitellä innostustani ja sitten kotona masturboisin ajatellen tätä naista, mutta en uskaltaisi tehdä aloitetta ja aina hänet nähdessäni hätkähtäisin ja katsoisin muualle.
T: Kiltti mies
Jos pitäisin hänestä oikeasti niin veisin asiaa eteenpäin. Jos en niin sanoisin että en ole valmis seurustelemaan, mikä on osittain totta. Aloittaisin seurustelemaan vain huippu kivan ihmisen kanssa koska olen tyytyväinen sinkkuna enkä tietenkään halua madaltaa elämänlaatuani.
M28
Siis olisit enemmän imarreltu vai ajattelisit että on moraaliton? Ei nyt mitään sänkyjuttuja ja vaan ihan olisi vaan ihastunut ja nättikin.
Joo olen ap ja nyt kävi näin että ehkä ilmaisin miehelle että tykkään siitä oikeesti. Nyt häpeän itseni maan alle ja mietin miten maanantaina töissä. En voi mitään, oma avioliitto on kulissia.
Ajatteleeko mies nyt että olen epäluotettava *** vai nauraako vain tai on ehkä mielissään?
Jos nainen tekisi työpaikalla aloitteen täytyisi olla piilokamera tai unta.
Nyt sinun pitää tulla maanantaina kertomaan, miten meni!
Kyllä valtaosa tuollaisesta imarreltuja olisi. Joten älä ihan liikoja stressaa.
Vetäisin turpaan, mua ei saatana ruveta syyttämään kähmimisestä.
Sun avioliitto on kulissi? Miksi?
Minulla on käynyt päinvastoin. Oli siis vanhempi ja minä varattu. En tehnyt mitään, kiitin vain huomiosta. Sinkkuna panisin tietty. En ota vastuuta muiden suhteista. Tehkööt omat päätöksensä.
Vierailija kirjoitti:
Sun avioliitto on kulissi? Miksi?
Liikaa ongelmia, mitä ei olla saatu ratkaistua. Taloudellinen tilanne, talo, suku ja lapset ym. perinteistä, jotka pitää meidät yhdessä. Ikinä en pettäisi oikeasti. Mutta kollega on vaan niin ihana. :)
?