Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mitä ajattelisit jos nuorempi naistyökaveri ilmaisisi että on vähän ihastunut sinuun?

Vierailija
11.11.2017 |

Siis jos olisit sinkku ja työkaveri varattu?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun avioliitto on kulissi? Miksi?

Liikaa ongelmia, mitä ei olla saatu ratkaistua. Taloudellinen tilanne, talo, suku ja lapset ym. perinteistä, jotka pitää meidät yhdessä. Ikinä en pettäisi oikeasti. Mutta kollega on vaan niin ihana. :)

Miksi sitten kiusaat kollegaasi?

Vierailija
22/50 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ilmaisee? Sanoo suoraan vai kuvittelet sen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tilanteessa minä olin tuo nuorempi nainen ja naimisissa. Ihastuin reilusti vanhempaan työkaverimieheen. Tunteet tuli julki ja sain vastakaikua ja rakastuin tulisesti. Ero lähti vireille välittömästi. Avioliittoni oli täysin latistunut, ja mies ei halunnut siihen panostaa.

Emme ole juuri puhuneet uuden suhteeni kanssa hänen tuntemuksistaan siihen, että olin varattu. Sanoo tykäänneen minusta vuosia, mutta tiesi minun olevan varattu. Minun avioerosta on puhuttu paljonkin. Suhteemme on salasuhde, sillä paheksuttaisiin varmsti, kun olemme työkavereita, iso ikäero, minun avioero vireillä.

Vierailija
24/50 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danger! Doom! Mission abort! Mission abort!!

Vierailija
25/50 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä

Vierailija
26/50 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoren naisen kanssa hauskanpito ja p@neskelu kelpaa aina,eikä kiinnosta todellakaan onko joku varattu vai ei.

Vierailija
27/50 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia naisten pitäisi pysyä kotona ja keittiössä

Vierailija
28/50 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten nro 14, minäkin olisin aivan varma että kyseessä on piilokamera tai työkavereiden yhdessä keksimä jäynä.

Jos asia kuitenkin olisi totta, niin ajattelisin ja sanoisin että tyttöparka. Työpaikkaromanssit ovat perseestä, kuormasta ei syödä, enkä sitä paitsi ole kiinnostunut itseäni nuoremmista naisista. Minun työpaikallani on parikin nuorta naista joiden kanssa tulen hyvin juttuun työasioissa, pidän heistä ja viihdyn heidän seurassaan. He ovat viehättäviä ja työlleen omistautuneita, mutta en voisi kuvitellakaan suhdetta, seksiä, tms heidän kanssan.

Vierailija
29/50 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantava kopiokoneen päällä tietysti, ja takaapäin kans.

Vierailija
30/50 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten nro 14, minäkin olisin aivan varma että kyseessä on piilokamera tai työkavereiden yhdessä keksimä jäynä.

Jos asia kuitenkin olisi totta, niin ajattelisin ja sanoisin että tyttöparka. Työpaikkaromanssit ovat perseestä, kuormasta ei syödä, enkä sitä paitsi ole kiinnostunut itseäni nuoremmista naisista. Minun työpaikallani on parikin nuorta naista joiden kanssa tulen hyvin juttuun työasioissa, pidän heistä ja viihdyn heidän seurassaan. He ovat viehättäviä ja työlleen omistautuneita, mutta en voisi kuvitellakaan suhdetta, seksiä, tms heidän kanssan.

Tämä oli viimeinen niitti. Näin on, olen idiootti ja yritän vain niellä häpeäni. Toivottavasti kollega ei ajattele minusta hirveän pahasti. ap

Vierailija
31/50 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
32/50 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njääh, ihmisiä tässä vain ollaan ja erehtyväisiä. Älä ota liian raskaasti, sitten siitä vois tulla molemmille ahdistavaa.

Vierailija
33/50 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että söpöä, mutta jatkahan nyt leikkejäsi.

Kun tietty raja on ylitetty niin suhtaudun nuoriin ainoastaan isällisen lämpimästi.

Nuoren naisen näkeminen esim. tv:ssä tai tyttökalenterissa voi olla kiihottavaa, mutten minä heitä livenä enää niin näe, heh heh.

Vierailija
34/50 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
35/50 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että näen unta

Vierailija
36/50 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä näätte voi miestäkin ahdistella

Vierailija
37/50 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varattu nainen tulisi kertomaan tuollaista minulle, vastaisin hänelle niin rumasti takaisin, kun vain ikinä pystyisin. Tekisin todella selväksi että tuollainen käytös ei ole sopivaa, eikä ikinä tule olemaankaan sopivaa. Kehottaisin häntä häpeämään luihin ja ytimiin asti. Lisäksi jos tietäisin naisen miehen, kertoisin totuuden naisesta hänellekin, sillä täytyyhän miehen saada tietää että hän seurustelee naisen kanssa, johon ei voi ikinä luottaa. Sillä tuollaista asiaa ei tulla kertomaan, jollei ole halua edetä asiassa pidemmälle. Minä en koskaa voisi koskea varattuun, se on väärin, ja tuollainen häpeällinen nainen tekisi saman minullekin, ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
38/50 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu! Ap?!

Vierailija
39/50 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin että söpöä, mutta jatkahan nyt leikkejäsi.

Kun tietty raja on ylitetty niin suhtaudun nuoriin ainoastaan isällisen lämpimästi.

Nuoren naisen näkeminen esim. tv:ssä tai tyttökalenterissa voi olla kiihottavaa, mutten minä heitä livenä enää niin näe, heh heh.

Hä, voiko näin olla? Mikä tuollainen "raja" on? Olen kolmikymppinen ja mies viisikymppinen, ei ole tullut mieleen että voisi ajatella noin.

Vierailija
40/50 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sinun pitää tulla maanantaina kertomaan, miten meni!

Mies suhtautui just niin ihanasti kun ajattelinkin. Oltiin vähän hermona molemmat mutta yritettiin tasoitella tilannetta ja nyt kaikki on hyvin. Työt luistaa ja hymyilyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän