Mies, mitä ajattelisit jos nuorempi naistyökaveri ilmaisisi että on vähän ihastunut sinuun?
Kommentit (50)
Miten ilmaisee? Sanoo suoraan vai kuvittelet sen?
Omassa tilanteessa minä olin tuo nuorempi nainen ja naimisissa. Ihastuin reilusti vanhempaan työkaverimieheen. Tunteet tuli julki ja sain vastakaikua ja rakastuin tulisesti. Ero lähti vireille välittömästi. Avioliittoni oli täysin latistunut, ja mies ei halunnut siihen panostaa.
Emme ole juuri puhuneet uuden suhteeni kanssa hänen tuntemuksistaan siihen, että olin varattu. Sanoo tykäänneen minusta vuosia, mutta tiesi minun olevan varattu. Minun avioerosta on puhuttu paljonkin. Suhteemme on salasuhde, sillä paheksuttaisiin varmsti, kun olemme työkavereita, iso ikäero, minun avioero vireillä.
Danger! Doom! Mission abort! Mission abort!!
Nuoren naisen kanssa hauskanpito ja p@neskelu kelpaa aina,eikä kiinnosta todellakaan onko joku varattu vai ei.
Tämän takia naisten pitäisi pysyä kotona ja keittiössä
Kuten nro 14, minäkin olisin aivan varma että kyseessä on piilokamera tai työkavereiden yhdessä keksimä jäynä.
Jos asia kuitenkin olisi totta, niin ajattelisin ja sanoisin että tyttöparka. Työpaikkaromanssit ovat perseestä, kuormasta ei syödä, enkä sitä paitsi ole kiinnostunut itseäni nuoremmista naisista. Minun työpaikallani on parikin nuorta naista joiden kanssa tulen hyvin juttuun työasioissa, pidän heistä ja viihdyn heidän seurassaan. He ovat viehättäviä ja työlleen omistautuneita, mutta en voisi kuvitellakaan suhdetta, seksiä, tms heidän kanssan.
Pantava kopiokoneen päällä tietysti, ja takaapäin kans.
Vierailija kirjoitti:
Kuten nro 14, minäkin olisin aivan varma että kyseessä on piilokamera tai työkavereiden yhdessä keksimä jäynä.
Jos asia kuitenkin olisi totta, niin ajattelisin ja sanoisin että tyttöparka. Työpaikkaromanssit ovat perseestä, kuormasta ei syödä, enkä sitä paitsi ole kiinnostunut itseäni nuoremmista naisista. Minun työpaikallani on parikin nuorta naista joiden kanssa tulen hyvin juttuun työasioissa, pidän heistä ja viihdyn heidän seurassaan. He ovat viehättäviä ja työlleen omistautuneita, mutta en voisi kuvitellakaan suhdetta, seksiä, tms heidän kanssan.
Tämä oli viimeinen niitti. Näin on, olen idiootti ja yritän vain niellä häpeäni. Toivottavasti kollega ei ajattele minusta hirveän pahasti. ap
Njääh, ihmisiä tässä vain ollaan ja erehtyväisiä. Älä ota liian raskaasti, sitten siitä vois tulla molemmille ahdistavaa.
Ajattelisin että söpöä, mutta jatkahan nyt leikkejäsi.
Kun tietty raja on ylitetty niin suhtaudun nuoriin ainoastaan isällisen lämpimästi.
Nuoren naisen näkeminen esim. tv:ssä tai tyttökalenterissa voi olla kiihottavaa, mutten minä heitä livenä enää niin näe, heh heh.
tässä näätte voi miestäkin ahdistella
Jos varattu nainen tulisi kertomaan tuollaista minulle, vastaisin hänelle niin rumasti takaisin, kun vain ikinä pystyisin. Tekisin todella selväksi että tuollainen käytös ei ole sopivaa, eikä ikinä tule olemaankaan sopivaa. Kehottaisin häntä häpeämään luihin ja ytimiin asti. Lisäksi jos tietäisin naisen miehen, kertoisin totuuden naisesta hänellekin, sillä täytyyhän miehen saada tietää että hän seurustelee naisen kanssa, johon ei voi ikinä luottaa. Sillä tuollaista asiaa ei tulla kertomaan, jollei ole halua edetä asiassa pidemmälle. Minä en koskaa voisi koskea varattuun, se on väärin, ja tuollainen häpeällinen nainen tekisi saman minullekin, ennemmin tai myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin että söpöä, mutta jatkahan nyt leikkejäsi.
Kun tietty raja on ylitetty niin suhtaudun nuoriin ainoastaan isällisen lämpimästi.
Nuoren naisen näkeminen esim. tv:ssä tai tyttökalenterissa voi olla kiihottavaa, mutten minä heitä livenä enää niin näe, heh heh.
Hä, voiko näin olla? Mikä tuollainen "raja" on? Olen kolmikymppinen ja mies viisikymppinen, ei ole tullut mieleen että voisi ajatella noin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sinun pitää tulla maanantaina kertomaan, miten meni!
Mies suhtautui just niin ihanasti kun ajattelinkin. Oltiin vähän hermona molemmat mutta yritettiin tasoitella tilannetta ja nyt kaikki on hyvin. Työt luistaa ja hymyilyttää.
Miksi sitten kiusaat kollegaasi?