Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras mysli

Vierailija
23.08.2026 |

Eli otsikosta jo kysymys. Vastauksissa perustelut olisi plussaa. Ostin Pirkka mysliä ja totesin että vaikka oli edullista niin hinta/laatu pahasti pielessä. Kaurahiutaleita ja muutaman rusinan saa halvemmallakin. Hedelmistä ei juuri tietoakaan mikäli niitä rusinoita ei lasketa..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse, voit laittaa kaurahiutaleita, kuivattuja hedelmiä ja pähkinöitä oman maun mukaan. 

Vierailija
2/5 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coop Hedelmämysli. Ei tosin ole imelä kun ei ole sokeroitu eli joutuu itse makeuttamaan tai syömään imelän jogurtin kanssa. Jos siis imelästä tykkää.      Imeliä Hedelmämyslejä löytyy marketeista useitakin merkkejä mutta niiden ongelma on suuri rusinamäärä joilla saadaan halvalla lisättyä painoa tuotteeseen. Toinen mitä inhoan on ne kuivatut ja kovat banaanilastut siellä seassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään paratiisi myslistä (se pähkinä-hedelmä). Kivasti rouskuu pähkinä, on palojen kokoeroa ja makuvaihtelua. 

Vierailija
4/5 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän Elovena Omena-kaura-vadelma-mustikka -myslistä. Ei ole se halvin. Hyvänä puolena tuossa on se, että sokeria ei ole lisätty.

Vierailija
5/5 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coopin hedelmä & pähkinä on osoittautunut mukavan tasapainoiseksi, sopivasti makeutta pähkinöiden ruoheudella ja maulla höystettynä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi