Paras mysli
Eli otsikosta jo kysymys. Vastauksissa perustelut olisi plussaa. Ostin Pirkka mysliä ja totesin että vaikka oli edullista niin hinta/laatu pahasti pielessä. Kaurahiutaleita ja muutaman rusinan saa halvemmallakin. Hedelmistä ei juuri tietoakaan mikäli niitä rusinoita ei lasketa..
Kommentit (5)
Coop Hedelmämysli. Ei tosin ole imelä kun ei ole sokeroitu eli joutuu itse makeuttamaan tai syömään imelän jogurtin kanssa. Jos siis imelästä tykkää. Imeliä Hedelmämyslejä löytyy marketeista useitakin merkkejä mutta niiden ongelma on suuri rusinamäärä joilla saadaan halvalla lisättyä painoa tuotteeseen. Toinen mitä inhoan on ne kuivatut ja kovat banaanilastut siellä seassa.
Tykkään paratiisi myslistä (se pähkinä-hedelmä). Kivasti rouskuu pähkinä, on palojen kokoeroa ja makuvaihtelua.
Itse pidän Elovena Omena-kaura-vadelma-mustikka -myslistä. Ei ole se halvin. Hyvänä puolena tuossa on se, että sokeria ei ole lisätty.
Coopin hedelmä & pähkinä on osoittautunut mukavan tasapainoiseksi, sopivasti makeutta pähkinöiden ruoheudella ja maulla höystettynä.
Tee itse, voit laittaa kaurahiutaleita, kuivattuja hedelmiä ja pähkinöitä oman maun mukaan.